- Strona startowa
- Samochod
- Audi
- Audi Q7
Audi Q7 Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Audi Q7, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Audi Q7
-
Audi Q7 Q7 3.0 TDI DPF quattro tiptronic
€ 3 599,-- 280 000 km
- 06/2006
- 171 kW (232 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
10,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, DE-63628 Bad Soden Salmünster -
Audi Q7 V12 TDI quattro tiptronic/B&O/Exclusive/VOLL
€ 25 990,-- 249 879 km
- 09/2010
- 368 kW (500 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
11,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
298 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-97980 Bad Mergentheim -
Audi Q7 3.0 TDI quattro S Line*7Sitz*Pano*8Fach*Bose
€ 31 890,-- 143 205 km
- 03/2016
- 200 kW (272 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
5,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
149 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-14979 Großbeeren -
Audi Q7 3.0 TDI quattro
€ 6 999,-- 237 192 km
- 07/2008
- 171 kW (232 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-72762 Reutlingen -
Audi Q7 3.0 V6 tdi quattro tiptronic
€ 5 300,-- 220 000 km
- 04/2007
- 171 kW (232 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Półautomatyczna
- Diesel
-
10,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-25050 Pian Camuno - Brescia - Bs -
Audi Q7 3.0 TDI **S LINE QUATTRO 232CV TIPTRONIC AUTOCARRO
€ 11 000,-- 145 000 km
- 10/2006
- 171 kW (232 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
-
6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
99 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-04010 Latina - Lt -
Audi Q7 6.0 TDI Keramik B&O ACC Luft Netto 18400€
€ 21 896,-Możliwość odliczenia VAT-u - 350 000 km
- 03/2012
- 368 kW (500 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
11,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
299 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-21714 Hammah -
Audi Q7 S-Line
€ 60 846,-- 158 675 km
- 03/2020
- 320 kW (435 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, ES-46133 MELIANA -
Audi Q7 6.0 TDI V12 7Sitze 21Z Keramik NETTO 21000€
€ 24 990,-Możliwość odliczenia VAT-u - 260 000 km
- 02/2012
- 368 kW (500 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
11,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
299 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-21714 Hammah
Audi Q7 od pierwszych pięciu lat XXI wieku rozpala serca miłośników sportowych aut i przyspiesza puls zwolenników miejskiego designu, stale utrzymując ich tętno na wysokim poziomie. Niezmienny właściwie od początku koncept z 2005 roku na przełomie lat zyskał nieco szlachetniejszych linii, a co za tym idzie - bardziej wyszukanego wzornictwa, a schowane pod maską możliwości przybrały jedynie drobnych "rumieńców", pozostając niezmiennie na tym samym, imponującym poziomie mocy. Wyprodukowane przez niemiecki koncern Volkswagen Audi AG Q7 zadebiutowało na słynnych, frankfurckich targach w 2005 roku, gdzie przedstawione było jako nowoczesna alternatywa dla dwa lata młodszego Audi Pikes Peak Quattro - amerykańskiego prototypu prezentowanego w Detroit. Q7 doczekało się finalnie dwóch generacji, ale Audi Q7 II znane jest szerszej publiczności zaledwie od 2015 roku, gdy miało oficjalną premierę podczas prestiżowych targów w Genewie, choć dla wybranych odbiorców wizualizacja i przewidywane osiągi auta znane były już kilka miesięcy wcześniej, u schyłku 2014. Główną zaletą Audi Q7, wyróżniającą ten model na tle innych samochodów o podobnym przeznaczeniu, jest fakt, że zarówno pierwsza, jak i druga generacja dostępna jest jedynie w wersji z napędem na obie osie, co zdecydowanie nadaje temu eleganckiemu samochodowi szczypty indywidualizmu i swojego rodzaju prestiżu.
Książęce auto
2005 rok był zdecydowanie chwilą przełomową w działalności niemieckiego koncernu Volkswagen AG, bo pojawienie się na Genewskich targach luksusowego modelu crossovera Audi Q7 już ostatecznie podniosło prestiż marki i wpisało ją do rejestru aut z tak zwanej "wyższej półki". Możliwości, jakie prezentował stylowy SUV zainspirowały projektantów do stworzenia jego hybrydowej wersji jeszcze w roku przedstawienia pierwszego modelu, jednak potężne zainteresowanie jego klasycznym wariantem sprawiło, że pomysł ten został przesunięty w czasie o nieokreśloną ilość lat. Pierwsza generacja Audi Q7 zyskała na tyle pochlebne recenzje krytyków, że na powszechny i obowiązkowy wręcz dla popularnych aut zabieg faceliftingu zdecydowano się dopiero cztery lata po premierze. W 2009 roku, dodając kilka chromowanych elementów na osłonie chłodnicy i wzbogacając reflektory o pasek diod LED. Rok po liftingu Q7 zyskało nieco zmian technicznych, polegających głównie na zmniejszeniu spalania silnika i modyfikacji jego bazowej pojemności z 3.6 FSI na rzecz bardziej praktycznego w warunkach miejskich motoru o pojemności 3.0 TFSI, co spotkało się z niemałym zadowoleniem entuzjastów wykorzystywania crossoverów do codziennej, agresywnej jazdy po mieście. W 2012 roku Q7 zaczęto produkować w indyjskiej fabryce koncernu Volkswagen AG, co ułatwiło dystrybucję auta na rynku azjatyckim, zaś w 2015 oficjalnie zaprezentowano nowatorskie Audi Q7 II, będące jeszcze bardziej luksusową wersją i tak już imponującego samochodu.
Luksus na czterech kołach
Kultowe Q7 nieprzerwanie od dnia swojej premiery w 2005 roku wzbudza zainteresowanie i swoisty respekt wśród miłośników luksusowych maszyn, a to za sprawą stylowego połączenia możliwości crossovera z designem miejskiego, eleganckiego auta. Audi Q7 jako samochód używany z pewnością nadal zachowuje swoje pierwszorzędne parametry, a potężne silniki i wysokiej jakości części potęgują efekt, jaki daje ten lekki SUV z napędem na dwie osie. Nadwozie auta w znacznej części zbudowane jest z wysokiej jakości aluminium i stali, dzięki czemu projektanci mogli swobodnie "dodać" pojazdowi mocy bez uszczerbku dla jego zwrotności czy płynności prowadzenia. Q7 dostępne jest w dwóch wersjach motoru - benzynowej i wysokoprężnej, a ich moc zgodnie zaczyna się dopiero od wartości 3.0, co przy potencjale masowym auta oraz pojemnemu wnętrzu jest niemal oczywistym zabiegiem producenta. Wśród dostępnych na rynku modeli Audi w tym segmencie zdecydowany prym wiodą jednak popularne Diesle, których widlaste silniki fabrycznie wyposażone są także w turbosprężarkę. Miłośnicy aut zasilanych olejem napędowym mogą wybierać Audi Q7 o pojemności 3.0 i 4.2 TDI lub imponujących 6 litrów, podczas gdy zwolennicy tradycyjnych "benzyniaków" mają do wyboru jedynie opcję 3.0 TFSI oraz 4.2 FSI z widlastym typem silnika. Decydując się na rzadko spotykany model o mocy 3.6 FSI, motor będzie rodzaju rzędowo-widlastego, poza tym pozbawiony kompresora, podobnie jak model 4.2. Audi Q7 podbija serca także przestronnym wnętrzem i dość zmyślnie zaprojektowanym, wirtualnym kokpitem z ekranem ciekłokrystalicznym w drugiej generacji modelu. Przekątna 12,3 cala ułatwia odczyt wyświetlanych informacji komputera pokładowego, dlatego nabywając Audi Q7 II można spokojnie zrezygnować z kupna dodatkowej nawigacji. Auto wyposażone jest także w pokaźnych rozmiarów reflektory, które dostępne są w trzech wariantach do wyboru, a więc to, czy samochód ma "ksenony", lampy LED czy nowoczesne światła Matrix Led zależy już tylko od gustu kupującego.