- Strona startowa
- Samochod
- Ford
- Ford C-Max
Ford C-Max Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Ford C-Max, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Ford C-Max
-
Ford C-Max 1.0 EcoBoost Champions Edition - ÖL LAMPE AKTIV
€ 3 650,-- 146 000 km
- 06/2013
- 74 kW (101 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
5,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
121 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-72108 Rottenburg a. N. -
Ford C-Max 1.8 TDCi - 115 Trend
€ 2 200,-- 172 000 km
- 03/2007
- 85 kW (116 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
5,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, BE-4040 Herstal -
Ford C-Max 1.6 TDCi Champions Plus Edition 1ER PROPRIÉTAIRE
€ 4 950,-- 166 110 km
- 04/2013
- 85 kW (116 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, BE-6250 Aiseau -
Ford C-Max 1.6 TDCi TITANIUM/FULLOPTIONS/1PROP CARNET
€ 3 950,-- 233 152 km
- 05/2013
- 85 kW (116 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
-
112 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-6061 Montignies-Sur-Sambre -
Ford C-Max 2.0 TDCi Titanium Ahk Shz PDC
€ 7 980,-Możliwość odliczenia VAT-u - 128 420 km
- 06/2018
- 125 kW (170 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
-
0 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-27404 Gyhum/Bockel -
Ford C-Max 2.0 tdci Plus 163cv powershift
€ 2 000,-- 220 000 km
- 11/2011
- 120 kW (163 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Półautomatyczna
- Diesel
-
5,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
149 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Osoba prywatna, IT-33082 Azzano Decimo -
Ford C-Max Style+
€ 1 300,-- 189 000 km
- 07/2010
- 66 kW (90 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
4,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
127 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-52349 Düren -
Ford C-Max C-MAX Cool&Connect Navi Xenon
€ 16 490,-- 28 600 km
- 07/2019
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
7,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
163 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-04603 Windischleuba -
Ford C-Max 1.5 TDCi BUSINESS EDITION NAVI*TEMPOMAT*PDCv+h*KLI
€ 8 645,-- 145 280 km
- 09/2016
- 88 kW (120 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Diesel
-
4,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
105 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-25436 Moorrege
Kompaktowy Ford C-Max został zaprezentowany w 2007 roku jako następca modelu z segmentu vanów, znanego pod nazwą Ford Focus C-Max z rocznika 2003. Samochód ten bazował na konstrukcji typu sedan z linii Focus. Jednak nowa nazwa miała za zadanie wypromować niezależność serii samochodów rodzinnych marki Ford. Pięciodrzwiowy, zaopatrzony w dużych rozmiarów tylną klapę nawiązywał do innego modelu z klasy vanów, będącego w dorobku marki od 1995 roku Forda Galaxy, a także wprowadzonego do sprzedaży w 2006 roku modelu Ford S-Max.
Alternatywne źródła energii dla modelu Ford C-Max
W stosunku do swojego poprzednika, model Ford C-Max przeszedł zmiany, dzięki którym otrzymał bardziej dynamiczną stylistykę przedniej części, a także wyposażono go w reflektory o unowocześnionym kształcie oraz tylne światła w technologii LED, wnętrze zaś uległo optycznemu powiększeniu. Wyposażenie w czterech wariantach (Ambienta, Style, Titanium oraz Ghia) zostało zaimplementowane także w nowym modelu. Od roku 2008 Ford C-Max po raz pierwszy mógł być zamawiany w wersji z fabrycznie montowanym dwuwartościwym napędem LPG . W tym przypadku jednostkę napędową stanowił silnik benzynowy o pojemności 2l i mocy 104 kW (141 PS). Jako alternatywę, marka Ford, zaproponowała swoim klientom minivana, który cechował się dwuwartościowym napędem na gaz ziemny z podpodłogowym bakiem oraz dodatkowymi małymi zbiornikami umieszczonymi pod dnem bagażnika. Taki pojazd można było zaopatrzyć w 17 kg gazu ziemnego, który generował ok. 300 km czystego spalania. Zakres działania modelu z silnikiem dwupaliwowym wynosił, według producenta, do 1000 km. W przypadku tankowania bioetanolem, marka Ford zaoferowała model C-Max z silnikiem Flexifuel o pojemności 1,8l, który cechował się mocą 92 kW (125 KM) i przy zużyciu paliwa w wysokości 7,1l/100 km produkował 168 g dwutlenku węgla na każdy przejechany kilometr. Silnik Flexifuel, zainstalowany w modelu Ford C-Max, mógł dobrze funkcjonować z benzyną wysokooktanową, bioetanolem lub z ich mieszanką.
Ford C-Max – modele z silnikami benzynowymi
Jeśli chodzi konwencjonalne jednostki napędowe, w modelach Forda C-Max zastosowano trzy różne silniki benzynowe do wyboru. Model podstawowy został zaopatrzony w silnik o pojemności 1,6l o mocy 74 kW (100 KM), który przy średnim zużyciu 6,0 l paliwa na 100 km, produkował 164 g CO2 na każdy przejechany kilometr. Silnik benzynowy o pojemności 1,8 litra i mocy 92 kW (125 KM) cechował się średnim zużyciem wynoszącym 7,1 l na 100 km i produkcji 169 g CO2 na kilometr. Silnik benzynowy o największej pojemności skokowej, wynoszącej 2l i mocy 107 kW (145 KM) z 5-biegową przekładnią manualną lub 4-biegową automatyczną skrzynią biegów, wykazywał średnie zużycie paliwa oscylujące wokół 7,2 do 8 litrów. Odpowiadało to emisji CO2 w zakresie od 171 g do 189 g na kilometr.
Ford C-Max – cztery silniki Diesla do wyboru
W przypadku modeli z silnikiem Diesla marka Ford zaproponowała Klientom aż cztery rozwiązania dla samochodów typu minivan. Z wyjątkiem silnika z zapłonem samoczynnym wszystkie inne zaopatrzono w filtr cząstek stałych. Najbardziej oszczędna jednostka napędowa instalowana w pojazdach z serii C-Max to silnik Diesla o pojemności 1,6l, produkujący moc 66 kW (90KM), który przy konsumpcji oleju napędowego oscylującej wokół 4,7 l emitował 124 g dwutlenku węgla na kilometr. W opcji z mocą 80 kW (109 KM) marka Ford zaproponowała wysokoprężny silnik TDCi o pojemności 1,6 l. Średnie zużycie paliwa w tym przypadku wynosiło 4,8 l na 100 km (126g/km CO2). Gama silników została uzupełniona przez model z Dieslem o pojemności 2l i mocy 81 kW (110 KM) z automatyczną skrzynią biegów PowerShift. Ta jednostka napędowa zużywała średnio 5,9 l paliwa na 100 km, równocześnie emitując 159 g CO2 na kilometr. Mocny silnik w wersji 2,0 z mocą 100 kW (136 Km) był dostępny w wersji z sześciobiegową manualną skrzynią biegów. Średnie zużycie oleju napędowego wynosiło między 5,7 a 5,9 l na 100 km, zaś produkcja dwutlenku węgla odpowiednio od 149 g do 159 g na kilometr.