- Strona startowa
- Samochod
- Maserati
Aktualne oferty dla Maserati
-
Maserati Indy
€ 1,-- 59 822 km
- 07/1973
- 235 kW (320 KM)
- Oldtimer
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, FR-37000 TOURS -
Maserati MC12
€ 4 300 000,-- 2 000 km
- 06/2005
- 465 kW (632 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, ES-28260 Madrid -
Maserati 3200 3200 GT
€ 15 750,-- 40 000 km
- 09/2000
- 271 kW (368 KM)
- Używany
- 4 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
-
16,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
388 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Osoba prywatna, BE-2960 Brecht -
Maserati 4200 GT 6.GANG MANUAL
€ 31 990,-- 84 950 km
- 08/2003
- 287 kW (390 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
18,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
430 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-80689 München -
Maserati Quattroporte 4.2 Sport GT Full Black
€ 19 900,-- 138 000 km
- 01/2008
- 294 kW (400 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Półautomatyczna
- Benzyna
-
15,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
345 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-61032 Fano - Pesaro Urbino - PU -
Maserati Ghibli Ghibli 3.0 V63.0 V6 S
€ 28 000,-- 52 500 km
- 07/2015
- 302 kW (411 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Półautomatyczna
- Benzyna
-
9,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-10015 Ivrea -
Maserati 3200 GT Aut.
€ 16 000,-- 87 000 km
- 12/2000
- 272 kW (370 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
-
17 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
6 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Osoba prywatna, ES-38400 Puerto de la Cruz -
Maserati Levante 3.0 V6 275cv auto MOTORE ROTTO
€ 18 900,-- 300 000 km
- 11/2016
- 202 kW (275 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
-
7,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
189 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-83017 Campizze di Rotondi - Avellino -
Maserati Ghibli Diesel Aut. 275
€ 27 999,-- 129 000 km
- 05/2014
- 202 kW (275 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-28703 San Sebastián de los Reyes
W czasie włoskiej złotej ery konstruowania samochodów powstały we Włoszech cztery niezależne przedsiębiorstwa motoryzacyjne specjalizujące się w unikatowej stylistyce, luksusie i imponującej mocy silników – cechy te były doskonałe do tego, aby wyostrzyć aktualny profil marki. Firma Lamborghini zarabiała na produkcji traktorów, dopiero w 1964 roku do swojej działalności dodała segment samochodowy, chcąc równocześnie wkroczyć na rynek z pojazdem o agresywnej stylistyce, który miały w założeniu być najszybszym sportowym autem świata. Ferrari jako znany już na rynku gracz, o znamiennej reputacji i rozpoznawalnej nazwie, próbował, oprócz linii pojazdów oznaczonych liczbą 365, chciał wspólnie z koncernem Fiat przetestować niedrogi samochód z podstawowym wyposażeniem, którym był Dino. Nowa w branży marka, De Tomaso, zbudowała wyczynowe maszyny wyścigowe w oparciu o amerykańską technologię budowy silników. Czwarty i zarazem najstarszy włoski producent samochodów to założona w 1914 roku przez pięciu braci firma Maserati, produkująca sportowe pojazdy pod własnym nazwiskiem. Maserati to przede wszystkim propozycje tradycyjne typu Gran Turismo o klasyczniej stylistyce. Jednak z początkiem lat 60. marka zaproponowała sportowy samochód o czterech drzwiach (w języku włoskim „quattroporte”) i pod tym względem znacznie różniła się od konkurencji. Przeznaczana dla czterech osób wyścigowa limuzyna w gamie pojazdów Maserati Quattroporte została po raz pierwszy zaprezentowana w 1963 roku i przetrwała, mimo zmian własnościowych, jako jedyna oryginalna linia samochodów. Po tym jak przedsiębiorstwo w latach 70. najpierw przeszło w ręce koncernu Citröen, a dziesięć lat później Maserati, bolońską markę z tradycjami wykupiła firma-konkurent, czyli De Tomaso, by w 1993 roku przejść w ręce koncernu Fiat.
Klasyczne coupé i kabriolety Maserati
Pierwszy model Maserati z przeznaczeniem do normalnego użytkowania Włosi zaprezentowali w 1947 roku. Pod nazwą Maserati kryło się dwusiedzeniowe coupé lub kabriolet, które w krótkiej serii trafiło na rynek. Pod koniec lat 50. pojawił się model Maserati 3500 GT Sebring, a potem stworzone w oparciu o niego mocne coupé Maserati 5000 GT, które było produkowane do połowy lat 60. Następcą po linii pojazdów GT był zaprezentowany w 1963 roku Maserati Mistral, coupé dostępne z siedzeniami 2+2 oraz kabriolet. Te samochody równocześnie ugruntowały pozycję i renomę marki Maserati.
Maserati Ery Wiatru
Jako następcę modelu Sebring producent wprowadził w 1966 roku najwyższy wyposażeniowo model z silnikiem V8, który otrzymał nazwę Maserati Ghibli i jako coupé i kabriolet był produkowany do 1973 roku. Następnie w latach 1973-1982 marka zaproponowała modele coupé Maserati Khamsin, który ze swoim przodem o kształcie klina i składanymi reflektorami stanowił typowy sportowy wóz z lat 70. Maserati Bora (1972-1978) oraz wypuszczony po nim model Maserati Merak (1973-1982) to pierwsze propozycje marki, które otrzymały środkowy silnik, wytworzony wyłącznie dla pojazdów typu coupé. Równolegle do modeli ochrzczonych imionami wiatrów marka Maserati stworzyła pojazdy typu coupé nazwane na cześć torów wyścigowych: Maserati Indy (1969-1975) i Maserati Kyalami (1976-1983).
Czas Maserati z doładowaniem BiTurbo
Kiedy właścicielem marki była firma De Tomaso, wprowadzono nową technikę BiTurbo, aby pomóc pogrążonej w kryzysie branży. Najwyższym modelem zostały pojazdy Maserati Shamal (1989-1996) oraz Maserati Karif (1988-1992) produkowane jako coupé. Po raz pierwszy od lat pojawił się także otwarty model Maserati, który sprzedawano pod nazwą Maserati Spyder.
Nowa linia modelowa Maserati
Strategia związana z pojazdami BiTurbo klasy średniej okazała się klapą, ale nowy właściciel, czyli Fiat, chciał odbudować renomę Maserati. Klasyczny Maserati Quattroporte został ukończony w zupełnie nowej odsłonie w 2003 roku i pojawił się na rynku jako piąta generacja tego modelu. Tradycja pojazdów coupé została utrzymana dzięki Maserati 3200 GT (1998-2001) oraz skromnemu Maserati Coupé, nazwanym jego następcą. Od 2007 roku produkowane są samochody z linii Maserati Gran Turismo. Następnie stworzone wersje opierały się najpierw na Maserati Spyder (2001-2007), a potem były dostępne pod nazwą Maserati Gran Cabrio.
- Maserati 222
- Maserati 224
- Maserati 228
- Maserati 3200
- Maserati 418
- Maserati 420
- Maserati 4200
- Maserati 422
- Maserati 424
- Maserati 430
- Maserati Biturbo
- Maserati Ghibli
- Maserati GranCabrio
- Maserati GranSport
- Maserati GranTurismo
- Maserati Indy
- Maserati Karif
- Maserati MC12
- Maserati Merak
- Maserati Quattroporte
- Maserati Racing
- Maserati Shamal
- Maserati Spyder
- Maserati TC