Przejdź do głównej zawartości
Ze względu na prace konserwacyjne AutoScout24 jest obecnie dostępny tylko w ograniczonym zakresie. Dotyczy to takich funkcji, jak kontakt ze sprzedawcami, logowanie lub zarządzanie pojazdami na sprzedaż.
nissan-cabstar-l-01.jpg

Nissan Cabstar

Nissan Cabstar Zestawienie

Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Nissan Cabstar, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej

Używane od:
*Najniższa cena na AutoScout24 w ostatnim miesiącu

Nissan Cabstar to lekka ciężarówka, którą zaprojektowano w Hiszpanii. Od 2004 roku pojazd był dostępny na niemieckim rynku. Cabstara produkowano w dwóch klasach wagowych: o dopuszczalnej łącznej masie wynoszącej 3,5 lub 4,5 tony. Dodatkowo klienci mogli wybrać wersję z podwójną kabiną lub bez niej, a także dwa warianty o zróżnicowanym rozstawie kół (2,9 m i 3,30 m). Ogółem Nissan Cabstar był dostępny w ośmiu odsłonach. Najmniejsza wersja Nissana Cabstara z pojedynczą kabiną i rozstawem osi 2,9 m dysponowała dopuszczalną masą całkowitą wynoszącą 3,5 tony. Największy wariant modelu miał podwójną kabinę, duży rozstaw kół, a jego dopuszczalna masa całkowita wynosiła 4,5 tony. Zaletą Nissana Cabstara była przede wszystkim wysoka ładowność równa 68,5% długości pojazdu. Ponadto kierownicę umieszczono w kabinie w taki sposób, by dobra widoczność umożliwiała szybką reakcję podczas jazdy. Mocny silnik Diesla z turbosprężarką o pojemności skokowej trzech litrów pozwalał uzyskać osiągi 120 koni mechanicznych. Jednoczęściowy przegub Cardana gwarantował mocny napęd.

Nissan Cabstar ─ wywrotka do przewozu ładunku do jednej tony

Niezaładowany Nissan Cabstar 1 wersji 3,5-tonowej dysponował napędem na tył i miał kłopoty z podjazdami na wilgotnych terenach takich jak łąki i inne nieutwardzone podłoża. Załadowanym Nissanem Cabstarem można było natomiast dobrze manewrować. Można było przewozić z łatwością niewielki ładunek taki jak tona żwiru lub innego materiału. Na budowie Nissan Cabstar jako wywrotka trójstronna sprawdzał się doskonale, ponieważ szerokość skrzyni wynosiła jedynie 1,9 m i dzięki swoim wymiarom mogła wjechać praktycznie wszędzie. Również bardzo małe koło skrętu czyniło Nissana Cabstara wszechstronnym pojazdem, dzięki któremu można było łatwo i szybko przewieźć tonę piasku czy suchego betonu podczas prac ogrodniczych lub związanych z zagospodarowaniem terenów zielonych, a także podczas budowy. Dodatkowo, 3,5-tonowego Nissana Cabstar można było prowadzić, dysponując jedynie prawem jazdy kategorii B, dzięki czemu ze względów formalnych pojazd był dostępny dla szerokiego grona odbiorców.

Nissan Cabstar ─ lekka i trwała ciężarówka do codziennego użytku

Nawet z najmniejszym silnikiem o mocy 122 KM Nissan Cabstar stanowił solidny pojazd codziennego użytku. Nie można jednak oczekiwać od niego, by mknął jak strzała po autostradach. Maksymalna prędkość auta z tym napędem wynosiła 126 km/h, a i tę wartość pojazd osiągał powoli. Chcąc przewodzić cięższe ładunki takie jak pompy jastrychowe czy sprężarki, warto zdecydować się na model z najpotężniejszym silnikiem o mocy 150 koni mechanicznych. Mimo stosunkowo dużego zużycia paliwa Nissan Cabstar spełnia wszystkie kluczowe kryteria stawiane lekkiej ciężarówce. Pojazd jest zwrotny i stabilny podczas przewozu różnych ładunków, których masa nie przekracza tony. Ponadto samochód dysponuje wytrzymałym silnikiem. Wyposażenie wewnętrzne Nissana Cabstara jest przemyślane i kryje w sobie wiele mniejszych i większych schowków, które umieszczono także za siedzeniami. Niewielką wywrotkę prowadzi się spokojnie i pewnie. Niekwestionowaną zaletą Cabstara jest jego trójstronna wywrotka Scattolini, dzięki której zastosowanie pojazdu jest wszechstronne. Nissan Cabstar to praktyczny pomocnik do przewozu lekkich ładunków, który prowadzi się niezawodnie nawet przy niewielkim przeciążeniu. Dodatkowo auto cechuje się korzystnym stosunkiem ceny do możliwości i osiągów.