- Strona startowa
- Samochod
- Nissan
- Nissan Skyline
Nissan Skyline Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Nissan Skyline, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Nissan Skyline
-
Nissan Skyline Factory GT Turbo Manual
€ 43 000,-- 166 000 km
- 10/1998
- 206 kW (280 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, DE-02826 Görlitz -
Nissan Skyline R33 GT-R 400R
€ 9 999 999,-Możliwość odliczenia VAT-u - 81 629 km
- 06/1996
- 294 kW (400 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, FR-67000 STRASBOURG -
Nissan Skyline R34 GT-R
€ 169 000,-Możliwość odliczenia VAT-u - 129 000 km
- 01/2000
- 206 kW (280 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, FR-67000 STRASBOURG -
Nissan Skyline R31 Passage
€ 29 000,-- 65 000 km
- 04/1987
- 158 kW (215 KM)
- Oldtimer
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, IT-24040 boltiere -
Nissan Skyline R34 GT-R V-SPEC 1
€ 160 000,-- 143 000 km
- 02/1999
- 206 kW (280 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, IT-21013 gallarate -
Nissan Skyline GTR R33
€ 60 000,-- 60 000 km
- 05/1997
- 206 kW (280 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, BE-6747 Saint-Leger -
Nissan Skyline R33 GTR V-Spec
€ 60 000,-- 86 000 km
- 09/1996
- 206 kW (280 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, AT-8230 Hartberg -
Nissan Skyline R34 GT-R VSPEC
€ 185 000,-Możliwość odliczenia VAT-u - 117 000 km
- 07/1999
- 206 kW (280 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, FR-67000 STRASBOURG -
Nissan Skyline R32 GTS-4
€ 21 000,-- 210 000 km
- 05/1991
- 158 kW (215 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, ES-08013 Barcelona
Japoński konstruktor Datsun, tworząc serię Skyline, położył w latach 50. XX wieku kamień węgielny pod rozwój serii sportowych aut, którą japoński producent Nissan po przejęciu Datsun rozbudował jako swoją sportową najlepszą serię samochodów, która święciła triumfy w wyścigach. Została ona również odkryta przez tunerów z Ameryki Północnej i Europy, którzy dostrzegli w niej potencjał zaadaptowania sportowych maszyn do jazdy ulicznej. Większość generacji modelu nie była jednak eksportowana, były to bowiem pojazdy z kierownicą po prawej stronie. Pierwsze Nissany Skyline zaprezentowano w Japonii w 1969 roku jako sportowe limuzyny. W późniejszym okresie paletę Nissana Skyline uzupełniły modele coupé. Producent prezentował nowsze generacje pod własną marką, jak choćby Nissan GT-R lub pod szyldem swojej marki premium, czyli Infiniti, przy czym warto wspomnieć, że Infiniti G37 zajęło miejsce modeli coupé Nissana Skyline.
Nissan Skyline jako limuzyna i coupé
Odkąd odpowiedzialność za serię Skyline przejął Nissan, Japończycy starali się wprowadzać na rynek poszczególne generacje równocześnie jako sportowe limuzyny i modele coupé, przy czym dominującymi modelami były wersje coupé z doładowaniem BiTurbo, które doceniono także zagranicą. Powód? Dzięki wbudowanym systemom technicznym Nissan Skyline z łatwością dysponował osiągami rzędu 400 KM. Znakami rozpoznawczymi Nissana Skyline bez względu na typ karoserii był klinowaty kształt przedniej części oraz cztery okrągłe światła z tyłu. Topowym modelem był tradycyjnie Nissan Skyline GT-R, który wyposażony był w charakterystyczne tylne skrzydło.
Nissan Skyline staje się Infiniti
Na przełomie milenium z taśmy w japońskim zakładzie zjechały ostatnie klasyczne limuzyny i coupé. Po 2001 generacja była sprzedawana na niektórych rynkach wyłącznie pod szyldem marki Nissana – Infiniti, która odpowiadała za sportowe modele premium japońskiego producenta. W ten sposób w latach 2001-2006 na rynku zadebiutował Nissan Skyline coupé na bazie Nissana 350Z jako Infiniti G35. Producent postąpił podobnie w przypadku limuzyn nowej generacji Nissana Skyline z 2006, które na rynek wkroczyły jako Infiniti G37. Po kilku latach z palety wypadł topowy model Nissan Skyline GT-R, który Japończycy w 2008 roku zastąpili nowym modelem Nissana. On także w Europie sprzedawany był jako Nissan GT-R. Podobnie jak wcześniej w przypadku Nissana Skyline stanowił topowy model w ofercie coupé. Jako Nissan GT-R nowy Skyline osiągał moc 485 KM (357 kW).