Przejdź do głównej zawartości
Ze względu na prace konserwacyjne AutoScout24 jest obecnie dostępny tylko w ograniczonym zakresie. Dotyczy to takich funkcji, jak kontakt ze sprzedawcami, logowanie lub zarządzanie pojazdami na sprzedaż.
peugeot-207-l-01.jpg

Peugeot 207

Peugeot 207 Zestawienie

Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Peugeot 207, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej

Używane od:
*Najniższa cena na AutoScout24 w ostatnim miesiącu

Niektórzy niemieccy producenci nie brali początkowo na poważnie konkurentów z Francji, którzy opanowywali głównie segment małych samochodów. Handel małymi limuzynami uchodził za nisko-opłacalny, stąd też Niemcy woleli pielęgnować zagranicą swój wizerunek producentów marek klasy premium, wśród których sprzedawano głównie auta średniej i wyższej klasy. Zaostrzone przepisy dotyczące emisji CO2 przez samochody osobowe, jak również rosnące ceny paliw zmieniły obraz sytuacji. Miks programowy wielu producentów, takich jak francuski Peugeot-Citroën, nagle okazał się przyszłościowy. Peugeot, przede wszystkim za sprawą modeli z serii 200, wypromował z początkiem lat 80. swoją markę z lwem w logo na rynku małych samochodów w Europie. Od roku 2006 producent stanął na starcie ze zaktualizowaną generacją modeli Peugeot 207, które oferował w wersji hatchback, kombi oraz kabriolet.

Peugeot 207 jako hatchback i kombi

Producent wykorzystał potencjał rynku małych samochodów, oferując model Peugeota 207 w trzech różnych wariantach nadwozia. Wersja hatchback powiększyła się w porównaniu do wciąż produkowanego modelu Peugeota 206 o 20 cm i przeforsowała w projektowaniu małych samochodów osobowych znamienną dla modeli Peugeota „twarz” z ekstremalnie wyciągniętymi reflektorami. Odświeżenie modelu w roku 2009 nie przyniosło w tym obszarze żadnych zmian. Tuż obok trzy- i pięciodrzwiowego hatchbacka stanęła w roku 2007 wersja kombi, która została wyposażona w charakterystyczny dla Peugeota szklany dach panoramiczny.

Peugeot 207 jako kabriolet coupé

Ponieważ produkcja Peugeota 206 i większego modelu 207 początkowo przebiegała równolegle, w propozycje oznaczone liczbą 207 po wprowadzeniu na rynek nie zawierały kabrioletów. Wersja ta pojawiła się na rynku dopiero wiosną roku 2007 jako opcja zastępcza dla Peugeota 206 z dachem o konstrukcji stalowej. Nowy dwuosobowy Peugeot 207 otrzymał, podobnie do swojego poprzednika, elektronicznie otwierany dach o stalowej konstrukcji, który w kilka sekund zamieniał małe coupé w wersję kabrio. Peugeot 207 był oferowany jako kabriolet coupé tylko z świetnymi silnikami ze swojej serii produkcyjnej. Do dyspozycji kupujących oddany został silnik Diesla o mocy 80 kW (109 KM), jak również dwie jednostki o zapłonie iskrowym o mocy 10 kW (150 KM).

Silniki dla wersji kombi i limuzyny Peugeota 207

Limuzyny i kombi posiadały do dyspozycji szeroką paletę silników benzynowych o czterech zakresach mocy oraz silników Diesla. Model podstawowy Peugeota 207 wyposażono silnikiem o pojemności 1,4 l, który mógł wykrzesać z siebie 54 kW (73 KM). W tej samej klasie pojemności skokowej znajdowała się jednostka skonstruowana wraz z niemieckim producentem BMW, która dawała Peugeotom 207 moc 70 kW (95 KM). Wynikiem tej samej współpracy był silnik o pojemności 1,6 l o mocy 88 kW (120 KM), który był montowany w Peugeocie 207 od roku 2007. Wersje topowe Peugeota 207 były już wyposażone w silniki o mocy 110 kW (150 KM) oraz 128 kW (174 KM). Wśród modeli napędzanych silnikiem Diesla producent oferował, poza silnikiem o mocy 80 kW (109 KM), stanowiącym model podstawowy, jednostkę z zapłonem samoistnym o mocy 66 kW (90 KM).