- Strona startowa
- Samochod
- Peugeot
- Peugeot 207
Peugeot 207 Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Peugeot 207, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Peugeot 207
-
Peugeot 207 1.6 THP 150CV CC Féline
€ 2 690,-- 85 800 km
- 06/2009
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
7,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
171 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-21013 Gallarate - Varese - Va -
Peugeot 207 207 CC 150 THP Platinum
€ 1 500,-- 125 000 km
- 07/2007
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
7,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, DE-44892 Bochum -
Peugeot 207 cabrio
€ 3 700,-- 166 089 km
- 05/2013
- 82 kW (111 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
4,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, BE-9100 Sint-Niklaas -
Peugeot 207 CC Cabrio-Coupe Sport
€ 1 450,-- 145 000 km
- 05/2007
- 88 kW (120 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
6,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
155 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Osoba prywatna, DE-79650 Schopfheim -
Peugeot 207 207 CC Cabrio JBL Tüv
€ 2 600,-- 164 100 km
- 07/2008
- 88 kW (120 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
6,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, DE-53757 Sankt Augustin -
Peugeot 207 207 5p 1.6 hdi 16v XS
€ 2 300,-- 180 000 km
- 07/2008
- 66 kW (90 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
4,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-67031 Castel di Sangro -
Peugeot 207 1.4i X-line
€ 3 999,-- 101 055 km
- 11/2013
- 54 kW (73 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
6,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
145 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Osoba prywatna, BE-1081 Bruxelles -
Peugeot 207 Tendance Klima, AHK
€ 1 250,-- 176 000 km
- 08/2008
- 70 kW (95 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
6,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
153 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-35578 Wetzlar -
Peugeot 207 Platinum Pano Kurvenlicht Leder
€ 3 350,-- 110 000 km
- 12/2008
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
7,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
166 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-72379 Hechingen
Niektórzy niemieccy producenci nie brali początkowo na poważnie konkurentów z Francji, którzy opanowywali głównie segment małych samochodów. Handel małymi limuzynami uchodził za nisko-opłacalny, stąd też Niemcy woleli pielęgnować zagranicą swój wizerunek producentów marek klasy premium, wśród których sprzedawano głównie auta średniej i wyższej klasy. Zaostrzone przepisy dotyczące emisji CO2 przez samochody osobowe, jak również rosnące ceny paliw zmieniły obraz sytuacji. Miks programowy wielu producentów, takich jak francuski Peugeot-Citroën, nagle okazał się przyszłościowy. Peugeot, przede wszystkim za sprawą modeli z serii 200, wypromował z początkiem lat 80. swoją markę z lwem w logo na rynku małych samochodów w Europie. Od roku 2006 producent stanął na starcie ze zaktualizowaną generacją modeli Peugeot 207, które oferował w wersji hatchback, kombi oraz kabriolet.
Peugeot 207 jako hatchback i kombi
Producent wykorzystał potencjał rynku małych samochodów, oferując model Peugeota 207 w trzech różnych wariantach nadwozia. Wersja hatchback powiększyła się w porównaniu do wciąż produkowanego modelu Peugeota 206 o 20 cm i przeforsowała w projektowaniu małych samochodów osobowych znamienną dla modeli Peugeota „twarz” z ekstremalnie wyciągniętymi reflektorami. Odświeżenie modelu w roku 2009 nie przyniosło w tym obszarze żadnych zmian. Tuż obok trzy- i pięciodrzwiowego hatchbacka stanęła w roku 2007 wersja kombi, która została wyposażona w charakterystyczny dla Peugeota szklany dach panoramiczny.
Peugeot 207 jako kabriolet coupé
Ponieważ produkcja Peugeota 206 i większego modelu 207 początkowo przebiegała równolegle, w propozycje oznaczone liczbą 207 po wprowadzeniu na rynek nie zawierały kabrioletów. Wersja ta pojawiła się na rynku dopiero wiosną roku 2007 jako opcja zastępcza dla Peugeota 206 z dachem o konstrukcji stalowej. Nowy dwuosobowy Peugeot 207 otrzymał, podobnie do swojego poprzednika, elektronicznie otwierany dach o stalowej konstrukcji, który w kilka sekund zamieniał małe coupé w wersję kabrio. Peugeot 207 był oferowany jako kabriolet coupé tylko z świetnymi silnikami ze swojej serii produkcyjnej. Do dyspozycji kupujących oddany został silnik Diesla o mocy 80 kW (109 KM), jak również dwie jednostki o zapłonie iskrowym o mocy 10 kW (150 KM).
Silniki dla wersji kombi i limuzyny Peugeota 207
Limuzyny i kombi posiadały do dyspozycji szeroką paletę silników benzynowych o czterech zakresach mocy oraz silników Diesla. Model podstawowy Peugeota 207 wyposażono silnikiem o pojemności 1,4 l, który mógł wykrzesać z siebie 54 kW (73 KM). W tej samej klasie pojemności skokowej znajdowała się jednostka skonstruowana wraz z niemieckim producentem BMW, która dawała Peugeotom 207 moc 70 kW (95 KM). Wynikiem tej samej współpracy był silnik o pojemności 1,6 l o mocy 88 kW (120 KM), który był montowany w Peugeocie 207 od roku 2007. Wersje topowe Peugeota 207 były już wyposażone w silniki o mocy 110 kW (150 KM) oraz 128 kW (174 KM). Wśród modeli napędzanych silnikiem Diesla producent oferował, poza silnikiem o mocy 80 kW (109 KM), stanowiącym model podstawowy, jednostkę z zapłonem samoistnym o mocy 66 kW (90 KM).