- Strona startowa
- Samochod
- Peugeot
- Peugeot 5008
Peugeot 5008 Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Peugeot 5008, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Peugeot 5008
-
Peugeot 5008 BlueHDi 130 S&S EAT8 Allure
€ 15 500,-Możliwość odliczenia VAT-u - 140 100 km
- 09/2019
- 96 kW (131 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
-
3,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
101 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-40033 Casalecchio di Reno - Bologna -
Peugeot 5008 GT 2.0 Blue-HDI FAP
€ 22 990,-Możliwość odliczenia VAT-u - 61 133 km
- 07/2017
- 132 kW (179 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-06842 Dessau-Roßlau -
Peugeot 5008 PureTech 130 Allure*LED*NAVI*Keyless
€ 18 900,-Możliwość odliczenia VAT-u - 64 000 km
- 02/2020
- 96 kW (131 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
5,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
119 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-94081 Fürstenzell -
Peugeot 5008 Active Leder Panoramadach 7 Sitzer
€ 17 990,-- 49 600 km
- 04/2019
- 96 kW (131 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
5,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
117 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-82435 Bad Bayersoien -
Peugeot 5008 HDI FAP 150 Premium
€ 2 000,-- 160 000 km
- 12/2009
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
5,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-40051 Altedo -
Peugeot 5008 1.6 BlueHDi Active 120
€ 6 500,-Możliwość odliczenia VAT-u - 140 000 km
- 10/2017
- 88 kW (120 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
4,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-29004 MALAGA -
Peugeot 5008 1.6 HDi Style FAP (7 places)
€ 3 800,-- 258 000 km
- 07/2013
- 84 kW (114 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, BE-1070 Anderlecht -
Peugeot 5008 GT 2.0L BlueHDi 133kW (180CV) S&S EAT6
€ 15 990,-- 145 290 km
- 06/2017
- 133 kW (181 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
4,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-48960 BILBAO -
Peugeot 5008 5008 2,0 HDI Premium FAP Premium
€ 3 550,-- 221 600 km
- 03/2010
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Diesel
-
5,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, AT-6020 Innsbruck
Francuski koncern Peugeot przez długi czas na rynkach zagranicznych kładł główny nacisk na oferowanie małych samochodów, modeli kompaktowych i małych coupé, podczas gdy przestronne limuzyny, takie jak Peugeot 807, czy limuzyny klasy średniej typu Peugeot 607 zdobywały na znaczeniu przede wszystkim na rodzinnym rynku francuskiego producenta. Od roku 2007 Francuzi rozpoczęli wraz ze swoją siostrzaną marką Citroën ofensywę vanów i crossoverów, które podobnie jak Peugeot 4007 łączyły elementy Sport Utility Vehicles (SUV-a) oraz rodzinnego vana. W roku 2009 pojawił się w końcu Peugeot 5008, który prowadził w klasie kompaktowych vanów.
Peugeot 5008 był produkowany w wesji pięcio- i siedmiodrzwiowej
Podczas gdy crossover Peugeot 3008 o kompaktowych wymiarach i sportowych akcentach w designie został przygotowany do produkcji seryjnej, producent zaprezentował Peugeota 5008 w stylu rodzinnego vana. Model ten wpisywał się w tę kategorię samochodów za sprawą wymiarów – miał on długość 4,53 m, szerokość 1,84 m oraz wysokość 1,64 m. Również systemem zagospodarowania przestrzeni model ten nawiązywał do elastycznych, przestrzennych samochodów. Peugeot 5008 mógł bowiem oferować miejsca siedzące dla pięciu pasażerów, lub dla siedmiu za sprawą trzeciego tylnego rzędu siedzeń. Krótkie zwisy z przodu i z tyłu przy rozstawie kół wynoszącym 2,73 m oraz po rozłożeniu tylnych siedzeń i przedniego siedzenia pasażera przełożyły się na długość przestrzeni ładunkowej 2,76 m. W zależności od konfiguracji miejsc siedzących oznaczało to nawet przy rozłożonych siedzeniach pojemność bagażnika w granicy 580-680 litrów.
Silniki benzynowe i silniki Diesla dla Peugeota 5008
W przypadku silników dla Peugeota 5008 producent zdecydował się na silniki common rail o trzech różnych zakresach mocy oraz „benzyniaki” o dwóch zakresach mocy. Model bazowy Peugeota 5008 posiadał silnik o zapłonie iskrowym o pojemności 1,6 l i mocy maksymalnej 120 KM (88 kW). W mocniejszej wersji zabudowano silnik z turbodoładowaniem o mocy 155 KM (115 kW). W modelu podstawowym z silnikiem o zapłonie samoczynnym producent instalował silnik o pojemności 1,6 l i o mocy 110 KM (80 kW). Oferta silników Diesla została uzupełniona o silnik common rail 2.0 w dwóch zakresach mocy – 150 KM (110 kW) oraz 165 KM (120 kW). Silniki w zależności od mocy były łączone z ręczną sześciobiegową skrzynią biegów lub z automatyczną sześciobiegową przekładnią, przewidzianą dla silników o najwyższych mocach.