- Strona startowa
- Samochod
- Pontiac
Aktualne oferty dla Pontiac
-
Pontiac Solstice Roadster GXP Turbo Automatic
€ 29 900,-- 4 258 km
- 09/2017
- 243 kW (330 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, DE-12555 Berlin -
Pontiac GTO Tempest Le Mans, 1967
€ 39 400,-- 999 999 km
- 07/1967
- 184 kW (250 KM)
- Oldtimer
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, DE-21509 Glinde -
Pontiac GTO Gasolina de 2-3 Puertas
€ 60 000,-- 1 100 km
- 06/1967
- 294 kW (400 KM)
- Oldtimer
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, ES-03440 Ibi -
Pontiac Trans Sport 3.8i V6 Aut.
€ 3 995,-- 166 043 km
- 11/1996
- 128 kW (174 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-30800 LORCA -
Pontiac Solstice 2.4 L AUTOMAAT
€ 16 900,-- 62 000 km
- 09/2007
- 129 kW (175 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
-
207 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-2560 Nijlen -
Pontiac Firebird
€ 3 499,-- 167 490 km
- 09/1991
- 103 kW (140 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, DE-36100 Petersberg -
Pontiac Solstice Deportivo Automático de 3 Puertas
€ 25 900,-- 38 414 km
- 09/2009
- 130 kW (177 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, ES-28109 LA MORALEJA -
Pontiac Firebird (PCC) 5.0 Liter V8 mit TÜV und H-Zul.
€ 12 500,-- 200 900 km
- 12/1992
- 127 kW (173 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-46485 Wesel -
Pontiac Firebird Automatik
€ 5 499,-- 144 530 km
- 10/1993
- 109 kW (148 KM)
- Używany
- 8 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
-
11,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
357 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-59457 Werl
W Europie modele marki Pontiac były zawsze rzadkimi egzemplarzami, a zapowiedź koncernu - matki General Motors (GM) dotycząca oszczędności i podrasowania portfolio producenta na przełomie lat 2009/2010 nie zwróciła uwagi konsumentów. Co innego miało miejsce w USA. Tam limuzyny, coupé i kabriolety marki Pontiac najpóźniej od lat 50. stanowiły przystępne w zakupie, ciekawe modele ze sportowym zacięciem, co przejawiało się przede wszystkim w stylistyce i doborze jednostek napędowych. Jeśli chodzi o import na Stary Kontynent to od końca lat 60. najważniejszą rolę odgrywały wozy typu coupé oraz kabriolety ze znanej serii marki Pontiac – GTO, którym drogę utorowały produkowane od 1967 roku modele, takie jak Pontiac Firebird, Pontiac Grand Am i Pontiac Grand Prix, reprezentujące gamę tzw. Pony Cars. Tymczasem modele takie jak kompaktowe Pontiac Astre, Pontiac LeMans lub zaprezentowany na nowo w 2009 roku Pontiac G3 były wciąż mało znane poza Stanami Zjednoczonymi.
Limuzyny, kombi, coupé oraz kabriolety marki Pontiac
Mając już w kolekcji sportowe, zaopatrzone w mocne silniki modele klasy średniej serii Pontiac LeMans, producent od 1972 roku rozpoczął promowanie czterodrzwiowej limuzyny i modeli typu coupé Pontiac Grand Am, które stanowiły topowe wersje i wyposażone były w 7,5-litrowy silnik w układzie V8. To one w szczególności jako coupé, w niewielkiej ilości sztuk pojawiły się na europejskich drogach. Wszystko zmieniło się w 2004 roku, kiedy na rynek wkroczył model Pontiac G6. Pod nową nazwą modelową krył się klasyczny Pontiac, który do 2009 roku był produkowany jako kabriolet. Poza modelem Pontiac Grand w latach 1968-2008 wyprodukowano aż siedem generacji modelu z wersją nadwozia typu sedan lub coupé do wyboru. Jego następcą był Pontiac G8, który równocześnie zastąpił Pontiaca Bonneville i pozostał w programie produkcyjnym jako limuzyna do 2009 roku. Z kolei na stricte amerykański rynek motoryzacyjny Pontiac przygotował także model kombi – Pontiac Safari, Pontiac Parisienne i Pontiac Catalina.
Sportowe samochody marki Pontiac
Pierwszy model z klasycznej linii samochodów sportowych Pontiaca pojawił się na rynku w 1964 roku i był to pojazd coupé Pontiac GTO, cechujący się silnikiem w układzie V8 o pojemności skokowej wynoszącej 6,4 litra. Był w pewnym sensie “współzałożycielem” grupy określanej mianem Muscle Cars, a jego rządy przez dekadę kształtowały sportowy segment marki. Następca pojawił się po raz pierwszy w 30 lat po tym jak zakończono produkcję serii jako legendarny model GTO, jednak jego obecność na rynku była bardzo krótka – produkcja trwała od 2003 do 2006 roku w Australii. Kolejnym sportowym klasykiem był stworzony w 1967 roku Pontiac Firebird, który przetrwał do 2002 roku i miał aż cztery generacje, w formie dwuosobowego coupé, jak również w ostatniej fazie produkcji w formie kabrioletu z materiałowym dachem. Paleta sportowych modeli została uzupełniona za pomocą samochodu przeznaczonego dla dwóch osób zwanego Pontiaciem Fiero, który miał swoją premierę w 1984 roku, a w programie produkcyjnym zatrzymał się na ledwie cztery lata. Natomiast Roadster Pontiac Solstice z roku 2005 był także produkowany przez tylko cztery lata i na ten czas ulokował się w gamie samochodów sportowych.
SUV-y oraz vany od Pontiaca
Z pomocą modelu Pontiac Trans Sport koncern GM w 1990 roku rozszerzył swoją ofertę, która do tej pory skupiała się głównie na pojazdach sportowych. Zaprezentowana w 1996 roku druga generacja modelu Pontiac Trans Sport pojawiła się w Europie nosząc początkowo nazwę Opel Sintra, a od 1999 roku funkcjonowała na rynku jako Chevrolet Trans Sport. W gamie SUV-ów koncern GM pod marką Pontiac w latach 2001-2005 proponował pojazd Pontiac Aztek, który w 2005 roku został zastąpiony modelem Torrent.