- Strona startowa
- Samochod
- Renault
- Renault Mascott
Renault Mascott Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Renault Mascott, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Renault Mascott
-
Renault Mascott RIBALTABILE TRILATERALE 110.35 2.8 dCi PC
€ 9 900,-Możliwość odliczenia VAT-u - 199 999 km
- 06/2003
- 78 kW (106 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-29121 Piacenza – Pc -
Renault Mascott PIANALE CABINATO
€ 4 800,-Możliwość odliczenia VAT-u - 199 583 km
- 07/2001
- 78 kW (106 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-31059 Zero Branco - Treviso - Tv -
Renault Mascott RIBALTABILE TRILATERALE 110.35 2.8 dCi PC
€ 9 900,-Możliwość odliczenia VAT-u - 199 999 km
- 06/2003
- 78 kW (106 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-29121 Piacenza – Pc -
Renault Mascott RIBALTABILE TRILATERALE 110.35 2.8 dCi PC
€ 9 900,-Możliwość odliczenia VAT-u - 199 999 km
- 06/2003
- 78 kW (106 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-29121 Piacenza – Pc -
Renault Mascott 160 Emp 4,130 2007/02 Airco Maxi
€ 4 500,-- 182 000 km
- 02/2007
- 115 kW (156 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, BE-9500 Geraardsbergen -
Renault Mascott 160.35
€ 7 950,-- 326 624 km
- 10/2006
- 115 kW (156 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, IT-20811 Cesano Maderno -
Renault Mascott no
€ 11 699,-- 230 000 km
- 12/2006
- 85 kW (116 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
10 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
235 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-44124 Ferrara - FE -
Renault Mascott
€ 10 000,-- 190 000 km
- 09/2008
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, IT-91100 CATANIA -
Renault Mascott RIBALTABILE TRILATERALE 110.35 2.8 dCi PC
€ 9 900,-Możliwość odliczenia VAT-u - 199 999 km
- 06/2003
- 78 kW (106 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-29121 Piacenza – Pc
Produkowany w latach 1999-2010 Renault Mascott zaspokaja wiele potrzeb – może służyć jako minibus, samochód straży pożarnej albo furgon. Lekki samochód ciężarowy może przewozić ładunek do 2800 kg. Dostępne są wersje o DMC 3,5-6,5 t. Pod koniec roku 2010 z taśmy montażowej zjechał ostatni egzemplarz, który zastąpiony został przez Renault Mastera III.
Renault Mascott z ramą Iveco Daily III
Pojazd składa się z wytrzymałej ramy zbudowanej z profili ceowych, pochodzącej z Iveco Daily III oraz kabiny modelu Renault Masters. W roku 1999 Mascott zastąpił Renault Messengera. Solidny ciężarowy samochód dzięki dużej pojemności świetnie sprawdza się w usługach kurierskich, transporcie towarów lub sektorze budowlanym. Wyposażony jest w silnik zamontowany wzdłużnie z napędem na obie lub tylną oś. Pod maską pierwszych modeli Renault Mascott pracował czterocylindrowy silnik Diesla o pojemności 2,8 l. Od roku 2004 był już dostępny silnik wysokoprężny o pojemności 3,0 l i mocy 115 lub 156 KM. Od 2007 jednostki napędowe generowały moc 130 lub 150 KM. Do wyboru były modele z DMC 3,5, 5, 5,5 oraz 6,5 w wersji furgon lub z otwartą skrzynią. Wersja z otwartą skrzynią mogła być wyposażona w kabinę pojedynczą lub podwójną. Pojemność przestrzeni ładunkowej furgonu wynosi 12 m³. Wybierać można też spośród różnych rozstawów kół od 3130 do 4630 mm.
Zwrotny i praktyczny Renault Mascott jako lekkie auto ciężarowe
Wnętrze Renault Mascott przypomina "Mastera". Wejście ułatwia antypoślizgowy stopień, w środku jest dobrze widoczny komputer pokładowy i wiele miejsca na drobiazgi, co ułatwia codzienne użytkowanie. Duże lusterko zewnętrzne zapewnia dodatkowe bezpieczeństwo. Samochód zbudowany jest z lekkiego aluminium i paneli, a winda załadowcza o udźwigu 500 kg wyposażona jest w hydraulicznie wysuwane teleskopowe podpory, które bardzo ułatwiają załadunek i wyładunek pojazdu, stabilizując tył na podłożu, co zapobiega ewentualnemu przewróceniu. Renault Mascott w wersji lekkiej ciężarowej o rozpiętości zabudowy 2295 mm jest względnie wąski i zwrotny. Jazda wąskimi uliczkami nie stanowi dla niego problemu.
Głośny, ale z komfortowym zawieszeniem
Załadowany Mascott dzięki solidnemu sztywnemu zawieszeniu podczas jazdy zachowuje się stabilnie. Z przodu wyposażono go w pojedyncze, a z tyłu w podwójne resory paraboliczne, które łączą odpowiednią sztywność z komfortem jazdy. Mascott nie jest jak Iveco Daily wyposażony w zawieszenie pneumatyczne. Używając szóstego biegu ”dostawczakiem” można mknąć po drogach krajowych i autostradach, osiągając średnio 85 km/h. Przy dociśniętym pedale gazu auto staje się dość głośne, generując71 dB.
Renault Mascott jako alternatywa dla samochodu 7,5 t
Renault Mascott często stanowi alternatywę dla pojazdu 7,5-tonoweg ze względu na swoją sześciometrową skrzynię, zwłaszcza kiedy ma tę samą ładowność. W przypadku usług kurierskich szczególnie dobrze spełnia swoje zadanie zamknięta skrzynia - kontener, na jej prostych ścianach można oprzeć dużą ilość paczek. Tył furgonu Renault Mascott łatwiej się ładuje niż wersję ciężarową.