- Strona startowa
- Samochod
- Toyota
- Toyota Land Cruiser
Toyota Land Cruiser Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Toyota Land Cruiser, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Toyota Land Cruiser
-
Toyota Land Cruiser 3.0 Turbo STD
€ 4 800,-- 180 000 km
- 01/1998
- 92 kW (125 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
10,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
1 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-1080 Bruxelles -
Toyota Land Cruiser 100 4.2 TD*AUTOM*LEDER*2007*
€ 15 888,-- 250 000 km
- 01/2007
- 150 kW (204 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
11,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
292 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-44269 Dortmund -
Toyota Land Cruiser D-4D GX
€ 27 900,-- 179 000 km
- 05/2018
- 130 kW (177 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
7,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-14440 VILLANUEVA DE CÓRDOBA -
Toyota Land Cruiser 165 d-4d vx
€ 10 900,-- - km
- - (Data pierwszej rejestracji)
- - kW (- KM)
- Nowy
- - (Właśc. samochodu)
- - (Rodzaj skrzyni biegów)
- - (Rodzaj paliwa)
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, FR-34130 MAUGUIO -
Toyota Land Cruiser
€ 21 000,-- 239 000 km
- 02/1992
- 118 kW (160 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- - (Rodzaj skrzyni biegów)
- - (Rodzaj paliwa)
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, ES-31160 Pamploa -
Toyota Land Cruiser LJ70 2.5 td VX CINESINO 1992 - ISCRITTO A.S.I.
€ 11 800,-- 189 024 km
- 10/1992
- 66 kW (90 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
12,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-10090 Castiglione Torinese - Torino - To -
Toyota Land Cruiser HDJ 100 50 Aniversario Aut.
€ 19 500,-- 260 000 km
- 05/2002
- 150 kW (204 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
-
12 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, ES-28130 ALALPARDO -
Toyota Land Cruiser D-4D VXL 70 Aniversario Aut.
€ 163 900,-- 10 836 km
- 04/2023
- 150 kW (204 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-28260 Madrid -
Toyota Land Cruiser HDJ 80 VX
€ 28 000,-- 351 000 km
- 07/1992
- 125 kW (170 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, ES-08700 Igualada
Toyota Land Cruiser zadebiutowała w 1954 roku i od dnia narodzin przeszła niezliczoną ilość przeobrażeń technicznych i stylistycznych, by w XXI wieku stać się w końcu modnym i wygodnym SUV-em. Z pojazdu zaprojektowanego na potrzeby wojskowe Toyota ta na przestrzeni lat przeobraziła się w kultowy pojazd terenowy, który pokochali użytkownicy na całym świecie i który także dziś, budzi wiele pozytywnych emocji. Od lat 50. model miał aż dwanaście różnych odsłon, ale to pojazdy z lat 80. budzą wciąż najwięcej emocji. Land Cruiser z auta o pudełkowej konstrukcji i słabej aerodynamice przeistoczył się w sprawną, zwinną i niezwykle odporną terenówkę. Spoglądając na historię motoryzacji, można zauważyć, że to właśnie ta dekada była niezwykle intensywna pod względem tworzenia i rozwijania pojazdów z napędem na cztery koła. Można także odnieść wrażanie, że wówczas konkurencja w tym segmencie rynku była niezwykle silna, a producenci prześcigali się w tworzeniu coraz to nowych modeli i zaawansowanych rozwiązań technologicznych. Lata 80. były także czasem, w którym japoński producent wypuścił kilkanaście modeli Land Cruisera, dopasowując go do potrzeb użytkowników, ale także wypełniając rynkową niszę pojazdów terenowo-użytkowych, które chętnie kupowały parki narodowe, wojsko, firmy wożące turystów na safari w Afryce oraz ludzie spragnieni terenowych wyzwań. Ostatnia generacja Toyoty Land Cruiser zjechała z taśmy produkcyjnej w 2009 roku i co jakiś czas pojawia się w nowych odsłonach, ale to modele sprzed prawie dwudziestu lat cieszą się największym powodzeniem.
Toyota Land Cruiser Prado - trzydziestolatka z werwą
Model Prado pojawił się na rynku w pierwszej połowie lat 80. Był to samochód łączący w sobie tradycyjne podejście do terenowej motoryzacji z wysokim standardem i komfortem jazdy. Od 1984 roku jest ona w stałej produkcji i co jakiś czas powraca w odświeżonej wersji. O modelu Prado można powiedzieć, że jest to samochód nadający się do długich podróży oraz do codziennej jazdy na krótszych dystansach. Dostępny w trzech długościach nadwozia, doskonale sprawdzi się jako wycieczkowy dom na kółkach, ponieważ dwa tylne rzędy siedzeń rozkładają się na płasko tworząc tym samym wygodną przestrzeń do spania. W wyposażeniu znalazł się ABS, elektrycznie regulowane przednie i tylne szyby, elektrycznie ustawiane lusterka boczne, poduszki powietrzne kierowcy i pasażera, manualna klimatyzacja, wspomaganie kierownicy oraz zamek centralny. Jeśli chodzi o sylwetkę ogólną pojazdu, to zyskała ona lekkość, głównie dzięki uniesionemu tyłowi. Zintegrowany zderzak, dostępny w opcji dodatkowej bull bar, łagodnie zarysowane krawędzie oraz terenowy sznyt - to wszystko sprawia, że Toyota Land Criuser w wersji Prado jest ciekawym i przyjaznym użytkownikowi autem, które także jako samochód używany będzie stanowić gwarancję wysokiego poziomu emocji w czasie jazdy terenowej.
Toyota Land Cruiser Prado - dane techniczne i spalanie
Model Toyota Land Cruiser Prado trafił na rynek z wyborem zaledwie czterech jednostek napędowych. Japoński producent zaproponował tym razem dwa silniki benzynowe oraz dwa wysokoprężne. W pierwszej grupie były to motory o pojemnościach 2,7 l oraz 3,4 l oraz o mocach, odpowiednio, 150 KM i 178 KM. Spalanie w cyklu mieszanym na 100 km wyglądało następująco: w przypadku mniejszego silnika benzynowego było to średnio 14 litrów, a w przypadku większej jednostki ponad 16 litrów paliwa na setkę. Jeśli chodzi o silniki Diesla to cechowały się one pojemnościami 3 l każdy, oraz mocami 125 KM oraz 163 KM. Były to mocne motory, dające pewny i szybki rozruch. W pojazdach Prado implementowano czterostopniowe automatyczne skrzynie biegów oraz pięciobiegowe skrzynie manualne. Napęd 4x4 występował w tym modelu w wersji full-time, a dzięki blokadzie centralnego dyferencjału, samochód Toyota Land Cruiser Prado zyskiwał większą stabilność w trudnym terenie lub w głębokim błocie. Prado to auto, które można traktować jako wóz rodzinny, wakacyjny, przeznaczony do podróżowania, który cechuje niezwykle przyjazny wygląd, przejrzyste sterowanie i trwałe rozwiązania technologiczne, które nie ulegają przedawnieniu.