- Strona startowa
- Samochod
- Volkswagen
- Volkswagen up!
Volkswagen up! Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Volkswagen up!, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Volkswagen up!
-
Volkswagen up! move up!
€ 1 300,-- 246 000 km
- 03/2012
- 55 kW (75 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
4,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
108 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-88090 Immenstaad -
Volkswagen up! move! Sitzheizung - el. FH - FZV -
€ 3 900,-Możliwość odliczenia VAT-u - 126 600 km
- 03/2015
- 44 kW (60 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
4,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
105 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-36179 Bebra -
Volkswagen up! up! BlueMotion Technology high up!
€ 3 800,-- 93 000 km
- 01/2012
- 55 kW (75 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
4,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, DE-12157 Berlin -
Volkswagen up! move
€ 3 000,-- 155 500 km
- 12/2011
- 55 kW (75 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
4,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, DE-51427 Refrath -
Volkswagen up! take up! 2.Hd.-Tüv neu a.W.-Navi-
€ 4 300,-- 89 500 km
- 11/2012
- 55 kW (75 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- - (Rodzaj skrzyni biegów)
- Benzyna
-
4,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
108 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Osoba prywatna, DE-41836 Hückelhoven-Baal -
Volkswagen up! 1.0i (EU6.2)
€ 6 400,-- 137 500 km
- 04/2019
- 44 kW (60 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
4,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
100 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-1780 Wemmel -
Volkswagen up! load up! eco 1,0 Ltr.-50 kW Benzin/CNG*KLIMA
€ 4 490,-- 86 600 km
- 03/2015
- 50 kW (68 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Gaz ziemny (CNG)
-
2,9 kg/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
79 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-99734 Nordhausen/Sundhausen -
Volkswagen up! white up!++TOP ANGEBOT++
€ 3 390,-- 185 000 km
- 07/2012
- 55 kW (75 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
4,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
108 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-85521 Riemerling -
Volkswagen up! 1.0 75 CV 5p. move up! Unicoproprietario
€ 5 500,-- 142 000 km
- 04/2014
- 55 kW (75 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
4,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
108 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-10023 Chieri - Torino - To
Pierwszą generacją modelu Volkswagen Lupo pochodzący z Wolfsburga koncern Volkswagena udowodnił, że pojazd bazujący na dużej serii modelowej ze zredukowanym zużyciem paliwa do 3 litrów jest jak najbardziej realny. “Trzylitrówka” w latach 1998-2005 była najwyższą linią produkcyjną bazującą na modelu Volkswagen Lupo. Rynkowy sukces oszczędnego wozu z silnikiem Diesla nie był jednak zadowalający, dlatego producent w konstruowanym w Brazylii następcy, modelu Volkswagen Fox, zrzekł się stosunkowo kosztownego wariantu trzylitrowego. W innej formie odżyła ekologiczna koncepcja z Wolfsburga: od roku 2007 roku konstruktorzy pokazywali różne modele z na nowo opracowanej rodziny pojazdów, która zastąpiła model Volkswagen Fox i w ten sposób do gamy modelowej wprowadzone zostały różne warianty nadwozi. Był to sygnał ze strony koncernu Volkswagena, który teraz skupiał się na wzmocnieniu swoich pojazdów innowacyjnymi i przyjaznymi dla środowiska technologiami oraz cieszącym się coraz większym zainteresowaniem napędem elektrycznym. Zgodnie z tym nowoczesnym podejściem rodzina pojazdów otrzymała energetyczną nazwę Volkswagen up!, co było dowodem na zaczynający się w niemieckiej firmie przełom.
W roku 2011 w linii modelowej Volkswagen up! pojawiła się mała miejska limuzyna
Następca modelu Lupo – miejskie auto w małym formacie – zostało wprowadzone do linii Volkswagen up! W 2001 roku. Limuzyna o ściętym tyle była podobna w swojej podstawowej formie do Volkswagen Lupo, jednak do dyspozycji pasażerów był rozstawo osi wynoszący 2,5 m, przy zachowanej tej samej długości 3,5 m, co równocześnie dawało większe niż w poprzednim modelu wnętrze. Podstawowa wersja modelu Volkswagen up!, dostępna w dwóch wersjach nadwozia z trzema i pięcioma drzwiami, była produkowana w słowackich zakładach Volkswagena. Wersja pięciodrzwiowa funkcjonowała jako van pod nazwą Volkswagen Space Up!. Dodatkowo w planach był pojazd z napędem hybrydowym z lekkich materiałów, który najpierw został zaprezentowany jako auto koncepcyjne Volkswagen up! w 2009 roku.
Silniki modelu Volkswagen up!
Jeśli chodzi o silniki w modelach serii Volkswagen up!, inżynierowie z Wolfsburga postawiali na dwie benzynowe jednostki napędowe w dwóch wariantach. Silniki o pojemności skokowej wynoszącej 1,0 l miały moc 60 KM (44 kW). Najmocniejszy motor z turbosprężarką osiągał moc 86 KM (63 kW). W planach była także seria „trzylitrówek” na ropę. Tę rolę spełniały silniki Diesla o mocy 75 KM (55 kW). Emisja CO2 w tych modelach zamykała się w 80 gramach na każdy kilometr jazdy. Poza tym inżynierowie planowali także elektryczne wersje modelu Volkswagen up!. Obok modelu hybrydowego seria miała zostać uzupełniona o model VE E-up!, czyli o pojazd zasilany czystą energią.