Kupuj używane Volkswagen CC na AutoScout24

Największy wybór używanych samochodów w Europie.

Oferty pasujące do wyszukiwania

Oferty pasujące do wyszukiwania

VW CC – komfortowe coupé z luksusową kabiną

VW CC to wygodne, 4-drzwiowe auto, które osiągnęło wielki światowy sukces. Produkcja Comfort Coupé rozpoczęła się w 2012 roku. Jego protoplastą był Volkswagen Passat CC, oparty o konstrukcję Passata B6. Wielka popularność, jaką osiągnął, stała się powodem stworzenia osobnego modelu i usunięcia z jego nazwy słowa Passat. VW CC to dzieło Klausa Bischoffa, szefa designerów koncernu Volkswagen. Pomimo tego, że używany VW CC powstał w oparciu o płytę podłogową i wiele innych elementów Volkswagena Passata B7, posiada on swój własny styl i bogatsze wyposażenie od pierwowzoru. To sprawia, że jest pozycjonowany jako zupełnie nowy model, który znajduje się pomiędzy typowym Passatem a luksusowym Phaetonem, reprezentującym klasę F.

VW CC – 4-drzwiowe coupé z charakterem

VW CC uzyskał atrakcyjny wygląd dzięki poważnym zmianom, jakim poddano masywną sylwetkę Volkswagena Passata B7. Przede wszystkim zmieniono kształt tylnej części dachu i bocznej linii okien. Wznosi się ona ku tyłowi, ale po dojściu do słupka B, zaczyna opadać w stronę tyłu auta. Dzięki temu sylwetka VW CC jest bardzo dynamiczna. Ten zabieg stylistyczny miał upodobnić wygląd VW CC to typowych coupé. Auto jest jednak katalogowane jako fastback, ze względu na nieruchomą, tylną szybę, pod którą znajduje się pokrywa bagażnika, opadająca łagodnie w stronę tylnych lamp. Poza innym kształtem dachu, Comfort Coupé posiada szereg mocnych przetłoczeń, które odróżniają go od typowego Passata i dodają mu prawdziwego charakteru. Widać je na przedniej masce oraz w linii bocznej. Mocne przetłoczenie biegnie pod linią okien od przedniego nadkola aż do tylnych lamp. Inny jest także przedni zderzak, którego specyficzny kształt ma wpływ na jeszcze większą ekspozycję potężnego, długiego, chromowanego grilla. VW CC ma również piękne, długie, tylne lampy, które wspaniale podkreślają urodę klapy bagażnika, z umieszczonym pośrodku wielkim logo marki. Mocno zaznaczone nadkola doskonale współgrają z potężnymi kołami. W niektórych wersjach lampy wykorzystują już technologię LED. Producent nie zapomniał także o elitarnych dodatkach, które sprawiają, że jest to samochód używany, który ma nie tylko sportowy, ale i dostojny wygląd. Mowa o pięknych, chromowanych listwach, które doskonale współgrają z chromowanym grillem. Umieszczono je w dolnej części samochodu, na krawędziach zderzaków i wokół okien. VW CC był najczęściej wyposażany w felgi o średnicy 17 lub 18 cali, które doskonale współgrają z masywną konstrukcją samochodu.

VW CC – znajome wnętrze

W środku używany VW CC bardzo przypomina swojego protoplastę, czyli standardowego VW Passata B7. Większość elementów została po prostu przeniesiona z tamtego modelu, co nie powinno nikogo dziwić w czasach globalizacji. Dla wielu nabywców może to być zresztą zaleta. Wnętrze Passata B7 może nie zaskakuje wielką pomysłowością, ale jest za to przejrzyste, ergonomiczne i kierowca może się łatwo do niego przyzwyczaić. Charakterystyczne elementy to wygodna, trójramienna kierownica, w wielu wersjach także wielofunkcyjna oraz zegary na desce rozdzielczej, umieszczone w tubach. Panel środkowy, wykończony błyszczącym aluminium, zawiera wielofunkcyjny ekran dotykowy, który służy do korzystania z nawigacji i wygodnego sterowania klimatyzacją, systemem audio i innymi elementami wyposażenia VW CC. VW CC to samochód używany, który zapewnia kierowcy i pasażerom bardzo wygodne fotele. Są one zazwyczaj pokryte skórą, niekiedy w dwóch odcieniach - jasnym i ciemnym. Ilość miejsca jest wystarczająca. Jedynie bardzo wysocy pasażerowie tylnej kanapy mogą narzekać na brak przestrzeni. Wszystko przez specyficzny kształt linii dachu. W najbogatszych wersjach fotele są klimatyzowane oraz posiadają funkcję masażu. Można je także regulować w wielu płaszczyznach. Plusem samochodu okazuje się również potężny bagażnik, mający 532 l pojemności. Nie można także narzekać na jakość zastosowanych materiałów, użytych do wykonania deski rozdzielczej czy wewnętrznej strony drzwi.

VW CC może pochwalić się świetnym wyposażeniem

Jak przystało na samochód o sportowych aspiracjach, używany VW CC ma twarde zawieszenie. Dzięki niemu pojazd bardzo pewnie się prowadzi. Może ono nie spodobać się osobom przyzwyczajonym do miękkich zawieszeń stosowanych w limuzynach. VW CC to samochód używany, który, z racji młodego wieku, jest wyposażony w najnowsze osiągnięcia, mające za zadanie wspieranie pracy kierowcy. Wśród nich znaleźć można: adaptacyjne światła z systemem doświetlania zakrętów (światła automatycznie zmieniają się z drogowych na długie), system rozpoznawania zmęczenia kierowcy czy też układ, którego zadaniem jest eliminacja martwego pola w lusterkach. Ponadto VW CC może być wyposażony w system rozpoznawania znaków drogowych oraz Park Assist, który ułatwia parkowanie. Okazuje się to szczególnie ważne przy parkowaniu tyłem, albowiem tylna szyba VW CC nie zapewnia bardzo dobrej widoczności. Używany VW CC to auto świetnie wyposażone pod względem bezpieczeństwa. Wiele dostępnych na rynku wersji posiada nawet 10 poduszek powietrznych, systemy ABS z ESP, tempomat i system monitorowania ciśnienia w oponach. O doskonały klimat o każdej porze roku dba 3-sferowa klimatyzacja, ponadto w niektórych wersjach można podziwiać widoki za sprawą pięknego, panoramicznego dachu. VW CC jest w pełni multimedialny i przystosowany do pracy w wszelakimi, współczesnymi urządzeniami, takimi jak smartfony. Dla osób, którym potrzebny jest prawdziwe sportowy samochód używany, najlepszym wyborem będzie VW CC wyposażony w opcjonalne, adaptacyjne zawieszenie. Dostosowuje ono wysokość prześwitu do rodzaju drogi, po której porusza się samochód. Podczas jazdy po autostradzie z dużą prędkością, zawieszenie zmniejsza maksymalnie prześwit, zwiększając przyczepność samochodu.

VW CC – komfortowe coupé z potężnym napędem

VW CC jest bezpośrednią konkurencją dla aut Mercedesa i BMW. Pojazdy te mają napęd na tylną oś, tymczasem w przypadku Volkswagena napęd standardowo przekazywany jest na oś przednią. Producent oferował także wersję z napędem na wszystkie koła. VW CC to samochód używany, w którym, jak zwykle w przypadku Volkswagena, można wybierać spośród wielu wersji silnikowych. Pod maską VW CC montowano „downsizingowe”, turbodoładowane silniki 1.4 TSI o mocy 160 KM oraz większe: 1.8 TSI (160 KM) i 2.0 TSI (210 KM). Największa jednostka benzynowa to 6-cylindrowy V6 o pojemności 3.6 l i mocy 300 KM. VW CC był wyposażany także w 2-litrowe, turbodoładowane jednostki wysokoprężne z rodziny TDI, wykorzystujące układ wtryskowy common rail i wyposażone w filtr cząstek stałych DPF. Silniki były dostępne w 5 wariantach mocy: 140 KM, 150 KM, 170 KM, 177 KM i 184 KM. 4-drzwiowy, 5-miejscowy VW CC ma 4802 mm długości, 1855 mm szerokości i 1421 mm wysokości. Rozstaw osi mierzy 2710 mm. Prześwit, jak przystało na auto o sportowym charakterze, jest dość niski i mierzy 124 mm. VW CC z jednej strony łączy w sobie wygodę i świetne wyposażenie, charakterystyczne dla pojazdu klasy D, a z drugiej - posiada sportowy wygląd i mocny napęd. Nowe auto miało bardzo wysoką cenę, ale nie przeszkodziło mu to w zdobyciu dużej popularności. Teraz VW CC, jako samochód używany, jest dostępny także dla mniej zamożnych klientów.
Mehr anzeigen