detailpage.leasing.tip.text
Przebieg
118 000 km
Rodzaj skrzyni biegów
Manualna
Pierwsza rejestracja
04/1971
Paliwo
Benzyna
Moc
125 kW (170 KM)
Sprzedający
Osoba prywatna
Dane podstawowe
- Rodzaj nadwozia
- Sportowy (Coupe)
- Typ
- Oldtimer
- Rodzaj napędu
- Na przednie koła
- Liczba miejsc siedzących
- 5
- Liczba drzwi
- 2
Historia pojazdu
- Przebieg
- 118 000 km
- Pierwsza rejestracja
- 04/1971
- Badanie techniczne i badanie emisji spalin, nowe
- 11/2025
Dane Techniczne
- Moc
- 125 kW (170 KM)
- Rodzaj skrzyni biegów
- Manualna
- Pojemność
- 2 670 cm³
- Biegi
- 5
- Cylinder
- 6
Zużycie energii
- Paliwo
- Super 95
- Ekoplakietka
- 4 (Zielona)
Wyposażenie
- Komfort i wygoda
- Amortyzatory powietrzne
- Czujnik deszczu
- Elektryczne lusterka
- rzyciemnione szyby
- Rozrywka i media
- Radio
- Bezpieczeństwo i ochrona
- Automatyczne światła
- Wspomaganie kierownicy
- Dodatkowo
- Możliwość stosowania paliwa E10
Kolor i Tapicerka
- Kolor lakieru
- Biały
- Kolor wyposażenia wewnętrznego
- Czarny
- Materiał
- Pozostałe
Opis pojazdu
Zu den Ikonen der Marke Citroën zählt zweifellos der von Robert Opron gezeichnete SM: Unter seiner extravaganten Hülle verbergen sich einige technische Leckerbissen, die selbst heute bei vielen modernen Fahrzeugen längst nicht selbstverständlich sind. So verfügt der SM unter anderem über pneumatische, mitlenkende Scheinwerfer, eine geschwindigkeitsabhängige Servolenkung und natürlich die legendäre Hydropneumatik eines Citroen. Weiterhin besitzt er eine Haube und Frontschürze aus Aluminium. Der SM verfügt über den werksmäßigen 2,7-Liter V6 Motor von Maserati, wie er auch im Maserati Merak zu finden ist. Er war in seinem Erscheinungsjahr 1970 das schnellste frontangetriebene Auto der Welt.
Nach 35 Jahren trenne ich mich schweren Herzens von meinem SM mit Vergasermotor. Viele Verschleißteile erneuert, wie Kupplung, Sekundärketten, Hydraulikpumpe, Druckspeicher, Federkugeln, Bremsschläuche, kontaktlose Zündung, Kofferraumverkleidung, etc.. Gute Michelinreifen, hohlraumkonserviert. Ein Denkmal französisch-italienischer Ingenieurskunst!
Nach 35 Jahren trenne ich mich schweren Herzens von meinem SM mit Vergasermotor. Viele Verschleißteile erneuert, wie Kupplung, Sekundärketten, Hydraulikpumpe, Druckspeicher, Federkugeln, Bremsschläuche, kontaktlose Zündung, Kofferraumverkleidung, etc.. Gute Michelinreifen, hohlraumkonserviert. Ein Denkmal französisch-italienischer Ingenieurskunst!
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 25.072,60
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 25.072,60
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 615,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 63.809,75
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Sprzedający
Osoba prywatna- Możliwość odliczenia VAT-u
- Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
- Cena dla sprzedawcy