- Strona startowa
- Samochod
- Alfa Romeo
- Alfa Romeo 156
Alfa Romeo 156 Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Alfa Romeo 156, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Alfa Romeo 156
-
Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark
€ 4 500,-- 89 000 km
- 10/2000
- 140 kW (190 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, IT-84121 salerno -
Alfa Romeo 156 3.2 V6 24V GTA
€ 80 000,-- 19 880 km
- 06/2002
- 184 kW (250 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
12,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
287 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Osoba prywatna, DE-81671 München -
Alfa Romeo 156 sport wagon 2.4 jtd 175 ti 2004
€ 3 000,-- - km
- - (Data pierwszej rejestracji)
- - kW (- KM)
- Nowy
- - (Właśc. samochodu)
- - (Rodzaj skrzyni biegów)
- - (Rodzaj paliwa)
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, FR-34000 MONTPELLIER -
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24v EX AGNELLI
€ 29 000,-- 76 000 km
- 06/1998
- 140 kW (190 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
11,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-13100 Vercelli -
Alfa Romeo 156 2.4 JTD
€ 6 500,-- 190 000 km
- 03/1999
- 100 kW (136 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
6,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
178 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Osoba prywatna, AT-2245 Velm-Götzendorf -
Alfa Romeo 156 Alfa 156 2.5 V6 24V
€ 2 492,-- 186 000 km
- 07/1998
- 140 kW (190 KM)
- Używany
- 4 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
8,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
189 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Osoba prywatna, AT-6800 Feldkirch -
Alfa Romeo 156 1.8 ts 16v
€ 2 500,-- 148 000 km
- 01/1998
- 106 kW (144 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
8,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-73033 Corsano -
Alfa Romeo 156 156 II 2002 Berlina 2.0 jts 16v Distinctive
€ 6 400,-- 55 525 km
- 09/2002
- 121 kW (165 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
8,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-20128 Mi -
Alfa Romeo 156 1.6 ts 16v distinctive
€ 3 850,-- 85 000 km
- 03/2000
- 88 kW (120 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
8,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-50054 fucecchio
Z początkiem 1998 roku pięciodrzwiowy model klasy średniej, Alfa 155, został zastąpiony pod wieloma względami bardziej zaawansowanym modelem Alfa Romeo 156. Zaprojektowany podobnie jak poprzednik jako pięciodrzwiowy sedan, Alfa 156 w roku 2000 posiadała w swoim spektrum modeli Alfę Romeo Sportwagon, wersją z nadwoziem kombi, przy czym silniki w obu modelach były absolutnie jednakowe, zarówno pod względem typu, jak i oferowanej mocy. W przypadku modeli z sinikami benzynowymi kupujący mieli do wyboru jednostkę o pojemności 1,6 l, 1,8 l oraz sześciocylindrowy motor o mocy 190 KM i pojemności 2,5 l. Kierowców o sportowym duchu przekonywała natomiast Alfa 156 z silnikiem Diesla z turbodoładowaniem o mocy 175 KM (model 2,4 JTD). Dla tych, których nie przekonywały pokazowe egzemplarze włoskiego designu motoryzacyjnego (ewentualnie designu samochodów sportowych), stała do dyspozycji jeszcze mocniejsza wersja Alfa 156 GTA z silnikiem o mocy 250 KM. Oczywiście wszystkie modele Alfy 156 oferowały nawet przy dużych prędkościach maksymalną stabilność I bezproblemowe prowadzenie. Jednocześnie Alfa 156, jak prawie wszystkie modele marki Alfa Romeo, a także podobne im serie samochodów typu Audi A4, oferuje komfort jazdy, jakiego można oczekiwać od limuzyn średniej klasy. Szczególnie wersja luksusowa zachwyca klasycznym designem, przy wykończeniu wnętrza zastosowano bowiem klasyczne materiały takie jak mahoń i skóra. Także pod względem komfortu jazdy model ten posiadał wiele praktycznych, seryjnych dodatków, takich jak lampki do czytania czy elektronicznie regulowane siedzenia. W kwestii techniki bezpieczeństwa również spełniał najwyższe oczekiwania. W przedziale pasażerskim sześć poduszek powietrznych było standardem, a za sprawą ESP samochód ten był na najwyższym poziomie technicznym także pod względem bezpieczeństwa jazdy. Co się tyczy komfortu podróżowania dla całej rodziny, Alfa 156 – zwłaszcza w wersji kombi – ma nie mniej do zaoferowania. Po rozłożeniu siedzeń tylnych pojemność bagażnika Alfy 156 zwiększa się aż do 1 000 litrów. Samochód na każdą okazję – to na pewno świetnie opisuję Alfę Romeo 156. Jednak kilka braków nie mogło pozostać niezauważonych. W testach stwierdzono błędy w elektronice, zarówno w przedziale pasażerskim, jak i w komorze silnika. Przerwy w pracy ABS w niektórych egzemplarzach nie należały do rzadkości, podobnie jak i nieoczekiwane otwieranie się tylnych szyb.