- Strona startowa
- Samochod
- Audi
- Audi Q7
Audi Q7 Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Audi Q7, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Audi Q7
-
Audi Q7 3.0 TDi V6 Quattro FULL // HANDELAAR // KETTING
€ 24 999,-- 188 710 km
- 04/2016
- 200 kW (272 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
-
5,9 l/100 km (c.miesz)
1 -
154 g/km (c.miesz)
1
Dealer, BE-9406 Ninove-Outer -
Audi Q7 3.0 TDI qu S line PANO+AHK+KAMERA+BOSE+STANDH
€ 12 800,-- 306 000 km
- 10/2011
- 180 kW (245 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
7,4 l/100 km (c.miesz)
1 -
196 g/km (c.miesz)
1
Dealer, DE-12351 Berlin -
Audi Q7 55 TFSi e Quattro PHEV*S-LINE*CAMERA*LUCHTVERING*
€ 54 240,-2 - 76 981 km
- 01/2021
- 340 kW (462 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Elektryczno-benzynowy
-
2,8 l/100 km (c.miesz)
1 -
64 g/km (c.miesz)
1
Dealer, BE-2390 Westmalle -
Audi Q7 50 TDI q S line *2H*22*ACC*LUFT*Standhzg*Pano
€ 48 700,-- 131 870 km
- 03/2020
- 210 kW (286 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
-
8,3 l/100 km (c.miesz)
1 -
216 g/km (c.miesz)
1
Dealer, DE-42855 Remscheid/NRW -
Audi Q7 3.0 TDI qu*S-LINE*PANO*HUD*BOSE*STDHZ*
€ 30 900,-- 147 200 km
- 07/2015
- 200 kW (272 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
5,7 l/100 km (c.miesz)
1 -
151 g/km (c.miesz)
1
Dealer, DE-12353 Berlin -
Audi Q7 50 TDI quattro tiptronic S line Navi/Leder/AC
€ 36 490,-2 - 173 000 km
- 10/2018
- 210 kW (286 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-38110 Braunschweig -
Audi Q7 3.0 tdi SLINE S LINE quattro TELECAM 360 CERCHI 20
€ 27 900,-- 186 000 km
- 03/2017
- 160 kW (218 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
-
5,5 l/100 km (c.miesz)
1 -
144 g/km (c.miesz)
1
Dealer, IT-20900 Monza - Monza Brianza - Mb -
Audi Q7 3.0 TDI quattro Panorama Virtual HUD
€ 29 990,-- 104 300 km
- 10/2015
- 200 kW (272 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-16775 Nassenheide (bei Berlin) -
Audi Q7 50 TDI QUATTRO NAVI PANO SOFT MEMORY STANDH
€ 39 480,-2 - 104 841 km
- 07/2019
- 210 kW (286 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-58332 Schwelm
Audi Q7 od pierwszych pięciu lat XXI wieku rozpala serca miłośników sportowych aut i przyspiesza puls zwolenników miejskiego designu, stale utrzymując ich tętno na wysokim poziomie. Niezmienny właściwie od początku koncept z 2005 roku na przełomie lat zyskał nieco szlachetniejszych linii, a co za tym idzie - bardziej wyszukanego wzornictwa, a schowane pod maską możliwości przybrały jedynie drobnych "rumieńców", pozostając niezmiennie na tym samym, imponującym poziomie mocy. Wyprodukowane przez niemiecki koncern Volkswagen Audi AG Q7 zadebiutowało na słynnych, frankfurckich targach w 2005 roku, gdzie przedstawione było jako nowoczesna alternatywa dla dwa lata młodszego Audi Pikes Peak Quattro - amerykańskiego prototypu prezentowanego w Detroit. Q7 doczekało się finalnie dwóch generacji, ale Audi Q7 II znane jest szerszej publiczności zaledwie od 2015 roku, gdy miało oficjalną premierę podczas prestiżowych targów w Genewie, choć dla wybranych odbiorców wizualizacja i przewidywane osiągi auta znane były już kilka miesięcy wcześniej, u schyłku 2014. Główną zaletą Audi Q7, wyróżniającą ten model na tle innych samochodów o podobnym przeznaczeniu, jest fakt, że zarówno pierwsza, jak i druga generacja dostępna jest jedynie w wersji z napędem na obie osie, co zdecydowanie nadaje temu eleganckiemu samochodowi szczypty indywidualizmu i swojego rodzaju prestiżu.
" href="https://www.autoscout24.pl/assets/auto/images/model/audi/audi-q7/audi-q7-s-04.jpg" title="">
Książęce auto
2005 rok był zdecydowanie chwilą przełomową w działalności niemieckiego koncernu Volkswagen AG, bo pojawienie się na Genewskich targach luksusowego modelu crossovera Audi Q7 już ostatecznie podniosło prestiż marki i wpisało ją do rejestru aut z tak zwanej "wyższej półki". Możliwości, jakie prezentował stylowy SUV zainspirowały projektantów do stworzenia jego hybrydowej wersji jeszcze w roku przedstawienia pierwszego modelu, jednak potężne zainteresowanie jego klasycznym wariantem sprawiło, że pomysł ten został przesunięty w czasie o nieokreśloną ilość lat. Pierwsza generacja Audi Q7 zyskała na tyle pochlebne recenzje krytyków, że na powszechny i obowiązkowy wręcz dla popularnych aut zabieg faceliftingu zdecydowano się dopiero cztery lata po premierze. W 2009 roku, dodając kilka chromowanych elementów na osłonie chłodnicy i wzbogacając reflektory o pasek diod LED. Rok po liftingu Q7 zyskało nieco zmian technicznych, polegających głównie na zmniejszeniu spalania silnika i modyfikacji jego bazowej pojemności z 3.6 FSI na rzecz bardziej praktycznego w warunkach miejskich motoru o pojemności 3.0 TFSI, co spotkało się z niemałym zadowoleniem entuzjastów wykorzystywania crossoverów do codziennej, agresywnej jazdy po mieście. W 2012 roku Q7 zaczęto produkować w indyjskiej fabryce koncernu Volkswagen AG, co ułatwiło dystrybucję auta na rynku azjatyckim, zaś w 2015 oficjalnie zaprezentowano nowatorskie Audi Q7 II, będące jeszcze bardziej luksusową wersją i tak już imponującego samochodu.
" href="https://www.autoscout24.pl/assets/auto/images/model/audi/audi-q7/audi-q7-s-02.jpg" title="">
Luksus na czterech kołach
Kultowe Q7 nieprzerwanie od dnia swojej premiery w 2005 roku wzbudza zainteresowanie i swoisty respekt wśród miłośników luksusowych maszyn, a to za sprawą stylowego połączenia możliwości crossovera z designem miejskiego, eleganckiego auta. Audi Q7 jako samochód używany z pewnością nadal zachowuje swoje pierwszorzędne parametry, a potężne silniki i wysokiej jakości części potęgują efekt, jaki daje ten lekki SUV z napędem na dwie osie. Nadwozie auta w znacznej części zbudowane jest z wysokiej jakości aluminium i stali, dzięki czemu projektanci mogli swobodnie "dodać" pojazdowi mocy bez uszczerbku dla jego zwrotności czy płynności prowadzenia. Q7 dostępne jest w dwóch wersjach motoru - benzynowej i wysokoprężnej, a ich moc zgodnie zaczyna się dopiero od wartości 3.0, co przy potencjale masowym auta oraz pojemnemu wnętrzu jest niemal oczywistym zabiegiem producenta. Wśród dostępnych na rynku modeli Audi w tym segmencie zdecydowany prym wiodą jednak popularne Diesle, których widlaste silniki fabrycznie wyposażone są także w turbosprężarkę. Miłośnicy aut zasilanych olejem napędowym mogą wybierać Audi Q7 o pojemności 3.0 i 4.2 TDI lub imponujących 6 litrów, podczas gdy zwolennicy tradycyjnych "benzyniaków" mają do wyboru jedynie opcję 3.0 TFSI oraz 4.2 FSI z widlastym typem silnika. Decydując się na rzadko spotykany model o mocy 3.6 FSI, motor będzie rodzaju rzędowo-widlastego, poza tym pozbawiony kompresora, podobnie jak model 4.2. Audi Q7 podbija serca także przestronnym wnętrzem i dość zmyślnie zaprojektowanym, wirtualnym kokpitem z ekranem ciekłokrystalicznym w drugiej generacji modelu. Przekątna 12,3 cala ułatwia odczyt wyświetlanych informacji komputera pokładowego, dlatego nabywając Audi Q7 II można spokojnie zrezygnować z kupna dodatkowej nawigacji. Auto wyposażone jest także w pokaźnych rozmiarów reflektory, które dostępne są w trzech wariantach do wyboru, a więc to, czy samochód ma "ksenony", lampy LED czy nowoczesne światła Matrix Led zależy już tylko od gustu kupującego.
" href="https://www.autoscout24.pl/assets/auto/images/model/audi/audi-q7/audi-q7-s-03.jpg" title="">
" href="https://www.autoscout24.pl/assets/auto/images/model/audi/audi-q7/audi-q7-s-01.jpg" title="">
- 1Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
- 2Możliwość odliczenia VAT-u