- Strona startowa
- Samochod
- Dodge
- Dodge Durango
Dodge Durango Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Dodge Durango, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Dodge Durango
-
Dodge Durango 5.7 HEMI R/T / 7-SITZE / VOLL... !!!
€ 12 999,-- 205 000 km
- 02/2012
- 268 kW (364 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-65549 Limburg -
Dodge Durango 3.6/Alcantara/Rcam/Full LED/Navi/Carplay
€ 35 850,-- 84 000 km
- 06/2021
- 227 kW (309 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-28857 Syke -
Dodge Durango 3,6 V6 GT
€ 26 500,-- 117 000 km
- 02/2018
- 220 kW (299 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
11,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
296 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Osoba prywatna, AT-2294 Marchegg -
Dodge Durango 3,6 4x4 7 Sitze 8Gang Night Paket Leder
€ 26 999,-- 77 000 km
- 04/2019
- 227 kW (309 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-74731 Walldürn -
Dodge Durango 5,7 V8 Hemi 4x4
€ 29 850,-- 84 569 km
- 01/2019
- 268 kW (364 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-70806 Kornwestheim -
Dodge Durango 5,7 R/T AWD/LEDER/LPG BRC/Facelift 2021
€ 36 999,-- 44 106 km
- 09/2019
- 268 kW (364 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Autogaz (LPG)
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-49610 Quakenbrueck -
Dodge Durango 5,7 Hemi R/T 22.000€ 4x4 LPG Tausch Mögl
€ 22 000,-- 119 000 km
- 01/2015
- 268 kW (364 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Autogaz (LPG)
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-63457 Hanau -
Dodge Durango 5,7 R/T 7-Sitzer Edition Navi Alcantara
€ 33 990,-- 101 575 km
- 07/2020
- 268 kW (364 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-49610 Quakenbrueck -
Dodge Durango
€ 15 000,-- 149 000 km
- 07/2014
- 215 kW (292 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, IT-15121 Alessandria
Duże pick-upy serii D oraz późniejsze modele linii Dodge Ram należącej do koncernu Chryslera firmy Dodge w USA tradycyjnie zaliczały przedsiębiorstwo do producentów pojazdów terenowych. Auta sprawdzały się zarówno podczas urlopowych wypadów, jak i jako samochody użytkowe dzięki otwartej przestrzeni bagażowej oraz zróżnicowanym wielkościom kabiny. Istniały także zamknięte wersje ciężarówek w postaci modeli takich jak produkowany od lat 70. Dodge Ramcharger. Macierzysty koncern Chrysler przez długi czas wolał jednak pozostawić segment SUV-ów (Sport Utility Vehicles) swojej spółce-córce Jeep. Dopiero w latach 90. managerowie Chryslera dostrzegli szansę na wprowadzenie na rynek niezależnego SUV-a marki Dodge. Pierwsza generacja modelu ochrzczonego mianem Dodge Durango zjechała z taśmy produkcyjnej w fabryce amerykańskiego stanu Delaware w 1998 roku.
Pierwsze generacje Dodge’a Durango
W początkowym okresie do skonstruowania Dodge’a Durango inżynierowie Chryslera użyli platformy pick-upa Dodge’a Ram z serii Dodge Dakota. Podobnie jak on, tak i Dodge Durango o długości 4,9 m, szerokości 1,81 m i rozstawie osi wynoszącym prawie 3 metry zaliczany był przez Amerykanów do SUV-ów klasy średniej. Pierwsza generacja Durango była początkowo seryjnie wyposażona w napęd na cztery koła. W późniejszym okresie program rozszerzono o modele z napędem na dwa koła. Pod względem silników firma postawiła na mocne jednostki V6 i V8 o pojemności skokowej od 3,9 do 5,9 l w topowym modelu. Najmocniejszy z nich umożliwiał SUV-owi Dodge Durango osiągnięcie maksymalnej mocy 360 KM (270 kW).
Nowsze generacje Dodge’a Durango
Wystające nadkola, wysoki grill z osłoną w kształcie krzyża, czy prostokątne reflektory – te cechy identyfikowały produkowaną w latach 2003-2008 drugą generację Durango jako klasyczny model Dodge’a. Również podążające za dynamicznym designem marki wymiary auta o długości 5,1 m i szerokości 1,93 m były znacznie większe niż w przypadku modeli poprzedniej generacji. Zaprezentowana w 2011 roku trzecia generacja Durango zachowała ten wizerunek pomimo przeprowadzonej modernizacji.
Silniki Dodge’a Durango od rocznika 2003
W latach 2003-2008 producent oferował Dodge’a Durango z trzema napędami do wyboru o pojemności skokowej od 3,7 do 5,7 litra. Od 2011 roku Dodge Durango zjeżdżał z taśmy z 3,6-litrowym silnikem Pentastar o mocy 290 KM (22 kW) i z 5,7-litrowym motorem V8 HEMI o mocy 360 KM (270 kW).