- Strona startowa
- Samochod
- Ford
- Ford Focus
- Ford Focus ST
Ford Focus Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Ford Focus, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Ford Focus ST
-
Ford Focus ST Line CO-PILOT 1.0 EcoBoost
€ 14 900,-- 67 000 km
- 06/2019
- 92 kW (125 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-10024 Moncalieri -To -
Ford Focus Lim. 2.0 ST Navi Klimaauto Recaro
€ 9 990,-- 145 500 km
- 02/2014
- 184 kW (250 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
7,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
171 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-47506 Neukirchen-Vluyn -
Ford Focus ST-Line 1.0 EcoBoost EU6d-T
€ 13 980,-- 40 000 km
- 05/2019
- 92 kW (125 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-04179 Leipzig -
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST Line 2018 102Dkm Airco Garantie!
€ 12 999,-- 102 000 km
- 02/2018
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, BE-3940 Hechtel-Eksel -
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line Business Pano LijnA Garantie*
€ 16 999,-- 89 676 km
- 08/2019
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
-
1,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
136 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-3530 Houthalen-Helchteren -
Ford Focus 1.5 EcoBlue 115 CV auto 5p. ST-Line #In.Arrivo
€ 21 300,-Możliwość odliczenia VAT-u - 21 768 km
- 03/2024
- 85 kW (116 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
4,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
104 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-30035 Mirano - Venezia - Ve -
Ford Focus 1.0 ecoboost h ST-Line X s&s 155cv my20.75
€ 19 900,-- 11 003 km
- 01/2022
- 114 kW (155 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Elektryczno-benzynowy
- - (l/100 km)
-
120 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-00138 Roma - Rm -
Ford Focus Focus SW 1.5 tdci ST-Line s
€ 12 900,-Możliwość odliczenia VAT-u - 86 000 km
- 02/2018
- 88 kW (120 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Półautomatyczna
- Diesel
-
3,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
99 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-22066 Cascina La Valle - Como - CO -
Ford Focus Lim. ST-Line
€ 22 750,-Możliwość odliczenia VAT-u - 2 550 km
- 10/2024
- 92 kW (125 KM)
- Roczny
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Elektryczno-benzynowy
-
0,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
0 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-53919 Weilerswist
Utarło się już, że producenci dodają do swoich zaopatrzonych w grzeczne silniki kompaktów uszlachetnione modele sportowe. A to dlatego, że wersje sportowe często zdobywają sławę, której można użyć do zareklamowania modeli masowych. Oczywiście jest jeszcze lepiej, gdy wraz z tą sławą na zwykłe auta może spłynąć blask zwycięstw, przykładowo w sportach rajdowych. Amerykański producent Forda posłużył się tą strategią reklamową w 2002 roku, prezentując podrasowaną wersję Forda Focusa. Ford Focus RS zszedł z taśm w niemieckiej fabryce w Saarlouis w małej serii i był w przeważającej części dziełem europejskiego działu projektowego. Gdzieś pomiędzy najwydajniejszym z modelów seryjnych a dysponującym mocą do 230 KM (170 kW) Fordem Focusem RS inżynierzy i specjaliści od marketingu przewidzieli jeszcze miejsce na model pośredni. Ta sportowa wersja seryjnego Focusa również została wyprodukowana w 2002 roku w sarlandzkiej fabryce Forda i weszła do sprzedaży pod nazwą Ford Focus ST 170. Nowy, udoskonalony Ford Focus RS powrócił na rynek w 2016 roku po długoletniej przerwie.
W pierwszym Fordzie Focusie ST pracuje silnik Coswortha
Pierwsza generacja Forda Focusa ST z lat 2002-2004 powstała w niewielkiej ilości egzemplarzy i różniła się od masowo produkowanego Forda Focusa tak technicznymi, jak i wizualnymi szczegółami. Sercem sportowego modelu był motor produkowany przez brytyjską firmę Cosworth, budującą silniki Formuły 1, a w tamtym czasie siostrę Forda, która obdarowała Focusa ST mocą 173 KM (127 kW).
Ulepszenia w Fordzie Focusie ST
Z zewnątrz Ford Focus ST demonstrował swoje sportowe pochodzenie zmodyfikowanymi reflektorami oraz 17-calowymi aluminiowymi felgami. Ale od tradycyjnie jeżdżących po drogach modeli odróżniały go przede wszystkim ulepszenia techniczne. Należały do nich: sportowe podwozie, układ hamulcowy stworzony pod kątem zwiększonego obciążenia, a także specjalny układ wydechowy. Silnik Coswortha w Fordzie Focusie ST podłączony został za pomocą sześciobiegowej manualnej skrzyni biegów.
Dwa warianty karoserii Forda Focusa ST zaprezentowanego w 2005 roku
Producent kontynuował tradycję modeli sportowych w drugiej generacji kompakta, czyli w latach 2005-2010, prezentując Forda Focusa ST. Unowocześniony wariant dostępny był w dwóch wersjach nadwozia jako trzy- lub pięciodrzwiowy hatchback. Tym razem przy wyborze silnika Ford postawił na motor o pojemności 2,5 l, który użyczył drugiej generacji Forda Focusa ST mocy 228 KM (168 kW). Podobnie jak w Focusie RS, doładowywała go turbosprężarka. W 2012 producent ogłosił, że jego następca będzie jeszcze wydajniejszy. Ford Focus ST trzeciej generacji był zdolny do rozwinięcia mocy 250 KM (184 kW). W 2014 roku Ford poddał model faceliftingowi i zmienił silnik na 2.0 EcoBoost, który dodatkowo poprawił osiągi auta.