Przejdź do głównej zawartości
Ze względu na prace konserwacyjne AutoScout24 jest obecnie dostępny tylko w ograniczonym zakresie. Dotyczy to takich funkcji, jak kontakt ze sprzedawcami, logowanie lub zarządzanie pojazdami na sprzedaż.
isuzu-trooper-front

Isuzu Trooper

Isuzu Trooper Zestawienie

Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Isuzu Trooper, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej

Używane od:
*Najniższa cena na AutoScout24 w ostatnim miesiącu

Jako producent pick-upów oraz silników wysokoprężnych japońska marka Isuzu w latach 80. posiadała odpowiednie know-how, by rozpocząć prace nad własnym modelem “terenówki”. Isuzu produkował auta osobowe także we współpracy z General Motors (GM). W roku 1980 w ofercie pojawił się napędzany na cztery koła Isuzu Faster, a rok później paletę modeli uzupełnił terenowy Isuzu Trooper. Fabrykowane do 2005 roku auto zjeżdżało z taśmy produkcyjnej pod różnymi nazwami w zależności od rynku przeznaczenia. W USA offroader sprzedawano jako Isuzu Trooper w klasie średnich SUV-ów, natomiast w większości krajów europejskich wszedł na rynek w latach 90. pod nazwą Opel Monterey.

Trooper produkowany jest w wersji trzy- i pięciodrzwiowej

Kiedy w 1981 roku rozpoczęto produkcję, Isuzu Trooper dostępny był w dwóch wersjach nadwozia z dwoma różnymi rozstawami kół. Oferowano krótką trzydrzwiową wersję o rozstawie kół 2,3 m i długości 4,12 m oraz pięciodrzwiow wariant z rozstawem kół większym o 35 cm i długością całkowitą 4,47 m. Taką koncepcję producent powtórzył w drugiej generacji produkowanej w latach 1991-2005. Najważniejszą nowością wprowadzoną do modelu drugiej generacji było znaczne zwiększenie komfortu. Pierwsza generacja była skromnie wyposażonym, klasycznym samochodem terenowym, w którym wygoda była na dalszym planie. Druga zaś nawiązywała znacznie do bardziej komfortowych i lepiej wyposażonych SUV-ów.

Gama jednostek napędowych Isuzu Trooper

Pierwsze modele Troopera z lat 80. wyposażone były w standardzie we włączany napęd na wszystkie koła. Od 1991 roku Isuzu Trooper dostępny był z napędem na tylną oś. Pierwsze modele były oferowane zarówno z czterocylindrowym silnikiem benzynowy i dieslowskim. Pod koniec lat 80. Japończycy na niektóre rynki wprowadzili wersje z silnikiem V6, które w drugiej generacji modelu oferowano w kilku klasach mocy. W Europie wersje z czterocylindrową jednostką wysokoprężną o pojemności do 3,1 l były w sprzedaży aż do zakończenia produkcji modelu.