- Strona startowa
- Samochod
- Kia
- Kia Sportage
Kia Sportage Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Kia Sportage, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Kia Sportage
-
Kia Sportage 1.7 CRDi 2WD CLim/Jantes/Gps vente Marchand & ex
€ 6 750,-- 166 000 km
- 02/2013
- 85 kW (116 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
5,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
139 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-6044 Roux -
Kia Sportage 1.6 T-GDi Drive 150
€ 19 990,-Możliwość odliczenia VAT-u - 55 980 km
- 08/2022
- 112 kW (152 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-48960 BILBAO -
Kia Sportage 1.6 GDi Concept 4x2 132
€ 5 799,-- 70 600 km
- 05/2020
- 97 kW (132 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
6,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-43206 REUS -
Kia Sportage 2.0CRDI Champion 4x4
€ 6 000,-- 160 000 km
- 05/2008
- 103 kW (140 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
7,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-41100 CORIA DEL RIO -
Kia Sportage Vision 2WD
€ 18 490,-- 44 800 km
- 08/2020
- 97 kW (132 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
7,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
165 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-51645 Gummersbach -
Kia Sportage 2.0 crdi Class Awd AUTOMATICA-TETTO
€ 6 490,-- 187 000 km
- 07/2011
- 100 kW (136 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
5,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-20861 Brugherio -
Kia Sportage Sportage 2.0 CRDI 185 CV AWD GT Line
€ 12 900,-- 197 000 km
- 11/2016
- 136 kW (185 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
5,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
154 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-36100 Vicenza - VI -
Kia Sportage Active 2,0 CRDi 4WD DPF Aut.**Xenon**Kamera**
€ 7 890,-- 221 000 km
- 08/2012
- 100 kW (136 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
6,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, AT-4846 Redlham (bei Schwanenstadt) -
Kia Sportage 1.7 CRDi 2WD Business Line ISG
€ 8 500,-- 230 000 km
- 01/2016
- 85 kW (116 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
5,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, BE-1703 Schepdael
Zaprezentowana po raz pierwszy w 1994 roku Kia Sportage dzięki stylowemu i dość surowemu designowi szybko stała się ikoną aut swojego autosegmentu, podbijając tym samym serca krytyków i miłośników motoryzacji oraz na stałe wpisując się w kanon kompaktowych SUV-ów. Inspiracją dla projektu Sportage była nieco starsza Kia Sorento, jednak dynamicznie rozwijający się rynek miejskich crossoverów wygenerował znaczne zmiany w ostatecznym designie auta z wyraźnie zaakcentowaną rolą pojazdu miejskiego, a nie czysto terenowego. Odpowiedzialny za nowatorski projekt koreański koncern szczególny nacisk położył na wysokiej jakości wyposażenie techniczne auta, przykładając początkowo nieco mniejszą uwagę do kształtnych reflektorów i opływowych linii, za to stawiając raczej na surowe, ostre krawędzie i symetrycznie poprowadzone krzywizny maski w jej przedniej części. Pierwsza generacja modelu funkcjonowała w swej niezmiennej formie bardzo długo, bo aż osiem lat, kiedy to zastąpiona została swoją "młodszą siostrą" drugiej generacji, której wygląd diametralnie różnił się od swojego pierwowzoru i zaskakiwał przede wszystkim znacznie złagodzonymi rysami w stosunku do pierwszej wersji, a także zdecydowanie solidniejszymi nadkolami, zaprojektowanymi w lekko podłużnym, prostokątnym kształcie. Modyfikacje wyglądu na tyle przypadły do gustu producentom pojazdu, że kolejna, trzecia już Kia Sportage zaskoczyła odbiorców charakterystyczną dla nowoczesnych aut skośną linią reflektorów i mocno zakrzywioną maską, której przednia krawędź swobodnie opadała w dół. Modyfikacjom uległa także klapa bagażnika, którą wzbogacono poprzecznym wcięciem tuż nad zamknięciem, co nadało projektowi ciekawego wykończenia i nuty awangardy. Amatorom koreańskich crossoverów po prezentacji odważnego faceliftingu na drugiej i unikalnego designu na trzeciej generacji samochodu wydawało się, że fantazja i kreatywność projektantów sięgnęła zenitu, gdy nagle w 2015 roku, ku wielkiemu zaskoczeniu i zadowoleniu krytyków, na rynku pojawiła się najnowsza Kia Sportage IV o futurystycznym wyglądzie i minimalistycznym projekcie.
Siła designu
W pierwszej połowie lat 90. ubiegłego stulecia istny rozkwit przeżywały miejskie, kompaktowe SUV-y, których główna koncepcja opierała się na terenowym zacięciu i wysokiej jakości częściom, dlatego wizjonerski projekt Kia Sportage zaprezentowany szerszej opinii w 1994 roku spotkał się z tak dużym zainteresowaniem ze strony znawców motoryzacji. Koreański projekt zaskakiwał surowymi liniami i niemal ascetycznym designem, a także dość niewielkimi gabarytami, dlatego po premierze dość spore zamieszanie wprowadził zastosowany przez producenta facelifting, który całkowicie odmienił wygląd pojazdu, sprawiając, że wielu amatorów Kii rozmiłowało się - dla odmiany - w opływowych kształtach i łagodnych załamaniach. Kilka lat po zjechaniu z taśmy produkcyjnej prototypu Sportage, Kia Motors zdecydował się na kolejny krok i wypuścił na rynek drugą generację modelu, która w 2004 roku przeszła odważny facelifting, kompletnie odmieniający swój pierwowzór, poprzez nadanie mu szlachetniejszych rysów i subtelniejszego designu. Marzec 2010 roku przyniósł Kii pozytywne zmiany w postaci premiery trzeciej generacji pojazdu, którą elegancja i stylowy projekt szybko wyniosły na piedestał miejskich crossoverów, a zachęceni ciepłym przyjęciem przez krytyków producenci już pięć lat później odważyli się na kolejny, stumilowy krok w dziedzinie wyglądu auta i w 2015 roku zaprezentowali światu najnowszą, czwartą generację. Niewielki silnik gwarantujący niskie spalanie ciekawie komponował się z miejskim wyglądem maszyny, co zaowocowało pojawieniem się licznych egzemplarzy pojazdu zarówno na ulicach Europy, jak i Azji.
Terenowa elegancja w miejskim wydaniu
Kia Sportage była przełomową koncepcją dla koreańskiej marki nie tylko ze względu na odważny i mocno awangardowy na owe czasy design, ale także przez wzgląd na innowacyjne parametry techniczne i dużą wydajność silnika. Kompaktowy crossover był w swoim segmencie pierwszym autem na świecie, które wyposażono między innymi w poduszki powietrzne chroniące kolana, co znacznie przełożyło się na komfort i bezpieczeństwo poruszania się także w warunkach terenowych. Miejski klimat z nutą agresywnej jazdy w tle także pozostaje dla Kia Sportage niewielkim wyzwaniem, bo wydajny silnik 1.6 GDI lub 2.0 CRDi spokojnie poradzi sobie z częstym hamowaniem i ruszaniem. Posiadacze koreańskiego SUV-a muszą jednak liczyć się z pewnymi wyrzeczeniami, związanymi ze stosunkowo niewielkim silnikiem w konfrontacji z dość obszernym nadwoziem, bowiem by utrzymać motor we właściwej kondycji i zapobiec ewentualnym usterkom, konieczne jest regularne monitorowanie czystości filtrów i poziomu oleju. Kia Sportage jako samochód używany zaskakuje przystępną ceną i eleganckim wyglądem, a także mocno podnosi swój poziom miejskiego crossovera dzięki bardzo przestronnemu wnętrzu i dobrze przemyślanej wentylacji. Stosunkowo niskie spalanie dodatkowo przekłada się na oszczędność podczas codziennego użytkowania, dlatego zwolennicy maszyn o dużych gabarytach mogą odrzucić swoje rozterki, dotyczące wyboru między autem przestrzennym, a niedrogim w użytkowaniu. Kia Sportage to także bardzo elegancki design, co w przypadku gdy bierze się pod uwagę samochód używany, niejednokrotnie przeważa szalę na stronę wyboru właśnie tego, konkretnego pojazdu. Maszyna ma wystarczająco dużo miejsca by pomieścić liczne siatki z zakupami i miejskie sprzęty, a terenowe zacięcie spokojnie sprawdzi się jako auto o zasięgu dalekobieżnym. Niewielka moc silnika jest właściwie nieodczuwalna w stosunku do pokaźnych rozmiarów nadwozia, bo wykorzystanie do budowy pojazdu lekkiej blachy pozwala na swobodne manewrowanie osiami za pomocą kierownicy i poprawia zwrotność auta, zaś montowanie pod maską w głównej mierze silników wysokoprężnych ułatwia kontrolę wysokości spalania i emisji dwutlenku węgla.