- Strona startowa
- Samochod
- Lancia
- Lancia Thema
Lancia Thema Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Lancia Thema, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Lancia Thema
-
Lancia Thema 2.0 Turbo 8v - TETTUCCIO - UNICA
€ 9 400,-- 74 000 km
- 03/1987
- 122 kW (166 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, IT-10135 Torino -
Lancia Thema 2.0 turbo ie 16v c/abs
€ 9 900,-- 39 400 km
- 12/1990
- 133 kW (181 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, IT-00144 roma -
Lancia Thema 2.9 8.32 FL
€ 19 500,-- 120 000 km
- 11/1987
- 158 kW (215 KM)
- Oldtimer
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-20123 Milano -
Lancia Thema Ferrari 8.32
€ 25 000,-- 2 000 km
- 04/1989
- 158 kW (215 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-67043 Celano -
Lancia Thema 3.0 V6 mjt II Executive 239cv auto
€ 6 499,-- 397 000 km
- 12/2012
- 176 kW (239 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
7,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
185 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Osoba prywatna, IT-20099 Sesto San Giovanni -
Lancia Thema 3.0 V6 MultiJet Platinum Line
€ 12 000,-- 172 429 km
- 10/2013
- 176 kW (239 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
-
7,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
185 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-3381 Glabbeek -
Lancia Thema Thema 3.0 V6 mjt II Platinum 239cv auto
€ 8 000,-- 592 000 km
- 12/2011
- 176 kW (239 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
-
7,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
185 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-41122 Modena - MO -
Lancia Thema
€ 12 500,-- 170 000 km
- 06/2014
- 176 kW (239 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, IT-73024 Maglie -
Lancia Thema 2.5 tds LE cat.
€ 1 700,-- 300 000 km
- 01/1994
- 85 kW (116 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, IT-93017 San Cataldo
Limuzyny należącego od końca lat 60. XX wieku do włoskiego koncernu Fiat producenta samochodów Lancia uchodziły w zasadzie za bardziej luksusową i konstrukcyjnie często oryginalniejszą alternatywę dla modeli koncernu-matki, który świadomie dbał o wizerunek swojej spółki-córki. Początkowo Fiat wierzył w powodzenie tej strategii zwłaszcza w górnej klasie średniej. W latach 80. włoska firma projektująca i produkująca nadwozia Pininfarina otrzymała zlecenie na stworzenie bazującej na technologii Fiata limuzyny oraz kombi, które przedstawione zostały następnie w 1984 roku pod nazwą Lancia Thema , co miało umocnić obecność samochodu Lancia w segmencie klasy średniej. Pierwsza generacja modelu Lancia Thema produkowana była do 1994, a następnie tradycję dużych modeli Lancia kontynuowano w samochodach Lancia Kappa i Lancia Thesis, którego produkcji zaprzestano w 2009 roku. Powód? Po wejściu na rynek Fiata u amerykańskiego producenta samochodów Chrysler Włosi zastanawiali się nad polityką modelu, a także nad kontynuacją marki Lancia. Dopiero potem zapadła decyzja, aby nadal wykorzystywać renomę marki przynajmniej na rynkach europejskich i wprowadzić tam do sprzedaży samochód Lancia Thema nowej generacji.
Druga generacja modelu Lancia Thema bazuje na serii produkcyjnej Chryslera
Wprowadzona w 2011 roku generacja modelu Thema nie była już włoskim projektem, lecz bazowała na stworzonej przez firmę Chrysler serii produkcyjnej, której pierwsza generacja modelu została wprowadzona na rynek w Europie jako Chrysler 300. A swoich amerykańskich genów nowa Lancia Thema nie mogła się właściwie wyprzeć. Przy długości powyżej pięciu metrów i szerokości ponad 1,90 m limuzyna posiadała europejskie wzorce maksymalnych wartości dla samochodu wyższej klasy średniej.
Amerykańskie cechy stylistyki i wyposażenia modelu Lancia Thema
Także w przypadku stylistyki sygnatura Amerykanów była wyraźnie widoczna. Lancia Thema przykuwała uwagę mocno zaznaczonym przodem z masywną osłoną chłodnicy i prostokątnymi reflektorami. Przez amerykańskie modele inspirowane były także pionowo ustawione tylne światła i wysoko podniesione nadwozie typu sedan. W przypadku seryjnego wyposażenia wewnętrznego Lancia pozostała wierna swojemu wyzwaniu, czyli oferowania limuzyn z wyposażeniem szczególnie wysokiej jakości. Tak więc całkowicie skórzane siedzenia, system nawigacji i adaptacyjne reflektory biksenonowe, a także systemy wspomagające kierowcę, takie jak Cruise Control i kamera cofania, już w wersji wejściowej należały do fabrycznego wyposażenia podstawowego.
Lancia Thema oferowana jest w wersji z silnikiem Diesla i silnikiem benzynowym
Jedynie w kwestii silników Lancia opierała się na wzorcach europejskich, wyposażając model Thema w wysokoprężne zespoły napędowe Multi-Jet , które dostarczane były przez Fiata. Model wejściowy posiadał silnik z samozapłonem V6 o mocy 190 KM (140 kW), przy którym przyspieszenie samochodu Lancia Thema dochodziło do niecałych 230 km/h. Program silników Diesla uzupełniono o 3-litrowy silnik wysokoprężny z wtryskiem common rail o mocy 239 KM (176 kW), z którym limuzyna przyspieszała do ponad 230 km/h. Główny model samochodu Lancia Thema wyposażony był w pochodzący od Chryslera silnik benzynowy V6. Zespół napędowy posiadał pojemność skokową powyżej 3,6 l i w ten sposób Lancia Thema mogła uzyskać moc 286 KM (210 kW). Dzięki temu Lancia Thema pokonywała odcinek od 0 do 100 km w ciągu 7,7 sekund i osiągała maksymalną prędkość około 240 km/h.