- Strona startowa
- Samochod
- Mazda
- Mazda 6
Mazda 6 Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Mazda 6, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Mazda 6
-
Mazda 6 6 2.0 SKYACTIV-G Skydrive/ Autoairco/ Radio
€ 9 999,-- 161 190 km
- 05/2017
- 121 kW (165 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
6,0 l/100 km (c.miesz)
1 -
139 g/km (c.miesz)
1
Dealer, BE-8520 Kuurne -
Mazda 6 1.8 Exclusive Sport*109TKm*Klimaautomatik*ALU
€ 1 980,-- 109 303 km
- 09/2002
- 88 kW (120 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
8,3 l/100 km (c.miesz)
1 -
198 g/km (c.miesz)
1
Dealer, DE-09126 Chemnitz -
Mazda 6 Kombi Sports-Line
€ 8 700,-- 190 000 km
- 05/2014
- 129 kW (175 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
4,6 l/100 km (c.miesz)
1 -
122 g/km (c.miesz)
1
Dealer, DE-22844 Norderstedt -
Mazda 6 Kombi 2.0 Sport Exclusive
€ 1 500,-- 120 000 km
- 07/2005
- 108 kW (147 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
7,8 l/100 km (c.miesz)
1 -
185 g/km (c.miesz)
1
Dealer, DE-79312 Emmendingen -
Mazda 6 Lim 2.5 194PS 6AG Sports-Line Matrix-LED 360° Bose
€ 22 900,-- 47 438 km
- 06/2019
- 143 kW (194 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
-
7,4 l/100 km (c.miesz)
1 -
167 g/km (c.miesz)
1
Dealer, DE-96224 Burgkunstadt -
Mazda 6 2.0l Sports-Line NAVI
€ 12 990,-- 94 002 km
- 06/2014
- 121 kW (165 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-12351 Berlin -
Mazda 6 Sports-Line Revolution Automatik Allrad 1.Besitz!
€ 16 990,-- 89 000 km
- 04/2016
- 129 kW (175 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
-
4,6 l/100 km (c.miesz)
1 -
122 g/km (c.miesz)
1
Dealer, AT-4650 Lambach -
Mazda 6 2.0 Active Sport LIMO 1.Hd. XENON ALU HU:NEU
€ 3 450,-- 187 530 km
- 10/2007
- 108 kW (147 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
8,0 l/100 km (c.miesz)
1 -
191 g/km (c.miesz)
1
Dealer, DE-12681 Berlin -
Mazda 6 Lim.2.5 Top Sport Xenon Kurvenlicht Kimaaut. Fahra
€ 4 990,-- 230 000 km
- 07/2009
- 125 kW (170 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
8,1 l/100 km (c.miesz)
1 -
192 g/km (c.miesz)
1
Dealer, DE-03051 Cottbus OT Gallinchen
Mazda 6 odnosi sukcesy na światowych rynkach już od 2002 roku i choć lata mijają, nadal stanowi obiekt marzeń wielu miłośników pięknych i szybkich samochodów. Wyrafinowane linie karoserii i doskonałe wyważenie, właściwa japońskim maszynom precyzja wykonania, a do tego nowoczesne i ekologiczne systemy napędu - to zestaw cech, które dają temu autu wyjątkowo silną pozycję w klasie średniej, zbliżając się do segmentu premium. Nic dziwnego, że dumny ze swojego dzieła japoński koncern wciąż rozpieszcza fanów modelu, wprowadzając stale nowe wersje i pozwalając cieszyć się najnowszymi osiągnięciami technologicznymi. Mazda 6 zaprojektowana została jako przyciągający uwagę motoryzacyjny trendsetter. Następca produkowanego od końcówki lat 70. modelu 626 zapowiadać miał nową epokę w historii przemian stylistycznych pojazdów Mazdy, które - zgodnie z hasłem "Stylish, Insightful, and Spirited" miały być odtąd niezmiennie stylowe, odkrywcze i pełne werwy. Idee, jakie przyświecały twórcom trzeciej generacji Mazdy 6 wyraża z kolei nowa filozofia projektowania KODO. Celem projektantów było zamknięcie w sylwetce pojazdu esencji dynamizmu i skupionej siły, jaką podpatrzeć można u drapieżnych zwierząt, a także u łuczników, szykujących się do oddania strzału. O tym, jak wielką wagę przykłada Mazda właśnie do stylistyki, świadczyć może fakt, że jedną z nowości wprowadzonych w kolejnej odsłonie Mazdy 6 jest innowacyjny lakier, który dodać ma barwie karoserii w czerwonej wersji auta większej głębi i dynamizmu. Co ważne, obok atrakcyjnej powierzchowności Maździe 6 nie brakuje i innych zalet.
" href="https://www.autoscout24.pl/assets/auto/images/model/mazda/mazda-6/mazda-6-m-01.jpg" title="">
Goniąc własną legendę
Pierwsza generacja modelu Mazda 6 produkowana była w latach 2002-2008 w trzech wariantach nadwozia: liftback, sedan i kombi. Jednak jeśli decydować się na samochód używany z tej generacji, będzie to z pewnością auto sprowadzane z zagranicy. Mazdy 6 z pierwszej edycji nie były nigdy sprzedawane w polskich salonach. W 2005 roku model poddany został nieznacznemu faceliftingowi, któremu towarzyszyło unowocześnienie skrzyni biegów. W 2006 roku na rynek weszła wersja turbo Mazdy 6 pod nazwą Mazdaspeed Atenza, była ona oparta na prototypie pokazanym już w 2002 roku. Kolejna generacja "szóstki" zaprezentowana została na targach we Frankfurcie w 2007. Wykorzystano w niej między innymi nową wersję szkieletu konstrukcyjnego - GH. Mazda 6 II wizualną modernizację przeszła w 2010. Z kolei w 2012 roku, po premierze na targach w Moskwie, pojawiła się na rynku generacja trzecia, tym razem już tylko jako czterodrzwiowy sedan i pięciodrzwiowe kombi. Poprzedził ją przedstawiony w 2011 w Tokio koncept-samochód, Takeri. Mazda 6 trzeciej generacji wprowadziła dwie proekologiczne nowości, prosto z centrów badawczych - technologię SKYACTIVE oraz system i-ELOOP. Auto wyposażone jest też w bogate elektroniczne oprzyrządowanie kontrolne, służące na przykład do monitorowania odległości od pojazdu poprzedzającego, ostrzegania przed niezamierzoną zmianą pasa ruchu czy utrzymywania stałej prędkości. Najbardziej charakterystyczną stylistyczną zmianą wprowadzoną w Maździe 6 III jest wydatna krata wlotu powietrza. Facelifting tej odsłony nastąpił już w 2014, co zaskoczyło wielu recenzentów. Nowa wersja Mazdy wcale jeszcze nie zdążyła się opatrzyć. W tym samym roku liczba sprzedanych na całym świecie samochodów Mazda 6 przekroczyła 3 miliony sztuk. Ale to nie koniec zmian - jeszcze w roku 2016 nowi nabywcy "szóstki" dopieszczeni zostali zmianami poprawiającymi bezpieczeństwo jazdy. Choć w żadnej z istotnych kategorii Mazda 6 nie przegrywa w starciu z rywalami i od zawsze zdobywa dobre recenzje, wyścig na ulepszenia wciąż się toczy. Koncern Mazda ma wiele powodów, by wierzyć, że stworzone przez nich auto ma wciąż przed sobą świetlaną przyszłość. Jednym z nich jest z pewnością fenomen popularności pierwszej generacji Mazdy 6 w Chinach. Produkowany tam od 2003 roku model, zwany popularnie [i]Maliu[/i] - połączenie słów ma (koń) i liu (sześć) - od przeszło dekady wciąż utrzymuje się w sprzedaży, choć równolegle proponowane są w salonach kolejne odsłony "szóstki". Kto wie, może i trzecia generacja doczeka się gdzieś na świecie aż tak wiernych fanów?
Mazda 6 III - całkiem nowe rozdanie
Mazda 6 to niewątpliwie nadal, mimo upływu lat, oczko w głowie szefów japońskiego koncernu. Choć konkurencja w segmencie D okazuje się niekiedy zacięta, odpowiadają na nią konsekwentnie tą samą kartą, oferując potencjalnym nabywcom "szóstki" technologiczne udoskonalenia i drobne retusze w imponującym tempie. Przekonują przy tym, że Mazda 6 warta jest każdego zainwestowanego w nią yena i zasługuje na to, by wskoczyć na pozycję lidera. I rzeczywiście: zwłaszcza w autach trzeciej generacji Mazdy 6 nie brakuje rozwiązań wybiegających w przyszłość i bardzo istotnych dla każdego użytkownika. Wszystkie silniki wykorzystywane w nowszych rocznikach modelu oparte są na rozwijanej przez producenta wszechstronnej metodologii SKYACTIV, a więc korzystają z szeregu usprawnień, dzięki którym energia z benzyny i oleju napędowego wykorzystywana jest wydajniej niż w porównywalnych modelach napędów innych marek. Receptą Mazdy na stworzenie wydajnego silnika było podwyższenie stopnia sprężania w połączeniu z bezpośrednim wtryskiem paliwa i rozwiązaniami zapobiegającymi przegrzewaniu. Kolejnym elementem, na którym skupili się inżynierowie Mazdy, była skrzynia biegów. Zarówno w wersji automatycznej jak i manualnej. Przyspieszenie reakcji samochodu na gesty kierowcy nie tylko podnosi komfort kierowania, ale i przekłada się na dalsze oszczędności energii. Wyjątkowo niskie zużycie paliwa w samochodach spod znaku SKYACTIV wynika z modernizacji mechanizmu zawieszenia oraz szkieletu konstrukcyjnego produkowanego ze specjalnego gatunku stali - pozwoliły one ograniczyć wagę pojazdu bez straty dla parametrów technicznych. Niektóre z nowych Mazd 6 wyposażone są również w opcjonalny system i-ELOOP, który pozwala odzyskać energię kinetyczną w trakcie zwalniania i wykorzystać ją do zasilania elektronicznych urządzeń pokładowych czy świateł.
" href="https://www.autoscout24.pl/assets/auto/images/model/mazda/mazda-6/mazda-6-m-02.jpg" title="">
- 1Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.