- Strona startowa
- Samochod
- Mitsubishi
- Mitsubishi Pajero
Mitsubishi Pajero Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Mitsubishi Pajero, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Mitsubishi Pajero
-
Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D Intense (5-trg.)
€ 11 900,-- 180 000 km
- 02/2007
- 125 kW (170 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
-
10,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
280 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-67454 Haßloch -
Mitsubishi Pajero Sport 3,0 I V6 GLS 4x4 Klima
€ 3 490,-- 218 000 km
- 11/1999
- 130 kW (177 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
12,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
297 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-21031 Hamburg -
Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D Instyle (5-trg.)
€ 9 990,-- 172 000 km
- 11/2008
- 125 kW (170 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- - (Rodzaj skrzyni biegów)
- Diesel
-
10,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
280 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Osoba prywatna, DE-88529 Zwiefalten -
Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D
€ 13 900,-- 167 000 km
- 04/2011
- 147 kW (200 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
7,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
209 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Osoba prywatna, DE-55578 wallertheim -
Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D 16V aut. 3p. Instyle DPF
€ 16 800,-- 125 000 km
- 03/2008
- 125 kW (170 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
10,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
278 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-25055 Pisogne - Brescia - Bs -
Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D Instyle FAP
€ 13 500,-- 138 000 km
- 04/2011
- 147 kW (200 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
9,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, BE-1080 Bruxelles -
Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D 16V 3P. Invite DPF AUTOCARRO
€ 15 000,-- 99 000 km
- 07/2011
- 147 kW (200 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
7,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
211 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Osoba prywatna, IT-12055 Diano d'Alba -
Mitsubishi Pajero 3.5i V6 24V cat MT SS Evolution
€ 69 800,-- 200 000 km
- 07/1998
- 206 kW (280 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-40138 Bologna -
Mitsubishi Pajero 3.2 16v DI-D 3
€ 6 700,-- 218 000 km
- 12/2001
- 118 kW (160 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
6 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-24040 Ciserano - Bergamo
Samochód Mitsubishi Pajero trafił do sprzedaży w 1982 roku i szybko stał się konkurencją dla innych terenówek. Od tamtej pory japońscy producenci dostarczyli miłośnikom pojazdów 4x4 aż cztery generacje tego solidnego auta. Pierwsza przetrwała na rynku prawie dziesięć lat, by w 1991 roku ustąpić miejsca modelowi Mitsubishi Pajero drugiej edycji. Między modelami tymi były wyraźne, ale nie ogromne różnice stylistyczne. Jedynka miała mocno zarysowane krawędzie i pudełkową budowę, natomiast wersja numer dwa, która pojawiła się na międzynarodowych rynkach, cechowała się większymi reflektorami, mocniej zadartą sylwetką i bardziej obłymi kształtami, dzięki czemu zyskała także na aerodynamice. Trzeci wariant tego pojazdu pojawił się w sprzedaży z końcem lat 90. Edycja z 1999 roku stylistycznie nawiązywała do coraz bardziej popularnych SUV-ów. Sylwetce dodano lekkości, zaimplementowano zintegrowany zderzak i poraz kolejny zaokrąglono krawędzie. Wyposażenie podstawowe zostało ulepszone, a klienci mogli wybrać spośród siedmiu jednostek napędowych i dwóch rodzajów nadwozia. Rok 2006 przyniósł szóstą i jak dotąd ostatnią generację japońskiego terenowego wozu spod szyldu Pajero. Mimo tego, że auto wciąż pozostawało w segmencie pojazdów terenowych, jego sylwetka bardziej przypominała SUV-a. Obecnie, Mitsubishi Pajero, dostępny głównie jako samochód używany, jest dobrym wyborem - bez względu na rok produkcji - autem zwiastującym nie tylko możliwość wielkiej przygody, ale także pojazdem do komfortowego jeżdżenia na co dzień. Warto wspomnieć, że nazwa Pajero nie funkcjonowała na wszystkich rynkach zbytu tego modelu. W Hiszpanii i obu Amerykach (z wyjątkiem Jamajki i Brazylii) samochód otrzymał nazwę Montero, co po polsku oznacza "łowcę", natomiast w Wielkiej Brytanii był dostępny jako Mitsubishi Shogun.
Mitsubishi Pajero drugiej generacji - tańczący z muldami i błotem
Pajero drugiej odsłony uchodzi na najbardziej znany, rozpoznawalny, a także przyjazny użytkownikowi pojazd terenowy na świecie. Miłośnicy i zagorzali fani nazywają go... "leśnymi miśkiem". Głównie dlatego, że doskonale razie sobie zarówno w terenie, jak i na zróżnicowanej nawierzchni asfaltowej oraz w trudno dostępnych miejscach. Poza tym pojazd ten nie razi typową dla terenówek wyposażeniową surowizną. Jest przemyślany pod każdym względem i dlatego daje tyle frajdy. Japończycy przyłożyli się do projektu wnętrza, uznając, że kierowcy dużego roboczego wozu, a także pasażerom, należy się komfort i możliwość spokojnego podróżowania. W tej generacji kierunkowskazy zostały zintegrowane z reflektorami przednimi, natomiast wewnątrz wmontowano na nowo zaprojektowaną deskę rozdzielczą, która zachwycała uniwersalnością, przejrzystością i elegancją. Nadwozie było dostępne w dwóch wersjach - dłuższe z pięcioma drzwiami przeznaczone dla 5-7 pasażerów oraz krótsze, trzydrzwiowe, które mogło przewozić 4-5 osób. Kabina pasażerska została lepiej wyciszona w porównaniu do poprzednika, a fotele wyprofilowane tak, aby jak najlepiej pasowały do budowy ludzkiego ciała. Mitsubishi Pajero drugiej edycji to świetny samochód na trudne drogi.
Mitsubishi Pajero drugiej generacji - dane techniczne i spalanie
W tej edycji klienci mieli do wyboru aż sześć silników wysokoprężnych. Producent zrezygnował jednak ze sporej benzynowej jednostki i zaproponował w tej gamie motory 6-cylindrowe. Wydajnym, a zarazem ergonomicznym silnikiem był zdecydowanie ten napędzany benzyną o pojemności skokowej wynoszącej 3 l i mocy 150 KM. W terenowym trybie jazdy zużycie paliwa przez ten motor oscylowało wokół 10-13 l na 100 km. Nieco lepiej było w cyklu mieszanym - poniżej 10 l na 100 km. To motor, który również łatwo można przerobić na gaz, co przy tak paliwożernym silniku jest dobrą i oszczędną opcją. Silniki montowane w Mitsubishi Pajero współpracowały z pięciostopniowymi manualnymi skrzyniami biegów lub z czterobiegowymi automatycznymi przekładniami. Mitsubishi Pajero otrzymał napęd na obie osie. Jeśli podczas jazdy na asfalcie lub na utwardzanej nawierzchni nie zachodziła konieczność korzystania z 4x4, napęd na przód dołączało się lub odłączało manualnie w zależności od ukształtowania terenu i trybu jazdy. Był to napęd zaawansowany technicznie, który posiadał skrzynię rozdzielczą z centralnym dyferencjałem. Wszystko cechowało się niezwykłą precyzją działania i trwałością.