- Strona startowa
- Samochod
- Nissan
- Nissan Skyline
Nissan Skyline Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Nissan Skyline, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Nissan Skyline
-
Nissan Skyline Factory GT Turbo Manual
€ 43 000,-- 166 000 km
- 10/1998
- 206 kW (280 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, DE-02826 Görlitz -
Nissan Skyline R33 GTST Spec-2
€ 27 500,-- 90 000 km
- 04/1996
- 221 kW (300 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
15 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, AT-4175 Herzogsdorf -
Nissan Skyline R33 GTR KH3 schwarz DE Zulassung
€ 45 000,-- 25 720 km
- 07/1995
- 206 kW (280 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, DE-46117 Oberhausen -
Nissan Skyline R33 GT-R Midnight Purple
€ 50 000,-- 104 500 km
- 03/1996
- 280 kW (381 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, BE-3520 Zonhoven -
Nissan Skyline GTT R34 - 580 CV
€ 59 500,-- 2 800 km
- 06/1998
- 206 kW (280 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, IT-00019 Tivoli (RM) -
Nissan Skyline R32 GTS-4
€ 21 000,-- 210 000 km
- 05/1991
- 158 kW (215 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, ES-08013 Barcelona -
Nissan Skyline R32 series 3 GTR DE/AT Zulassung
€ 79 999,-- 110 000 km
- 11/1993
- 309 kW (420 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, DE-46117 Oberhausen -
Nissan Skyline R33 GTR V-Spec
€ 60 000,-- 86 000 km
- 09/1996
- 206 kW (280 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, AT-8230 Hartberg -
Nissan Skyline R34 GT-R
€ 165 000,-- 45 626 km
- 09/2001
- 206 kW (280 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, FR-67000 STRASBOURG
Japoński konstruktor Datsun, tworząc serię Skyline, położył w latach 50. XX wieku kamień węgielny pod rozwój serii sportowych aut, którą japoński producent Nissan po przejęciu Datsun rozbudował jako swoją sportową najlepszą serię samochodów, która święciła triumfy w wyścigach. Została ona również odkryta przez tunerów z Ameryki Północnej i Europy, którzy dostrzegli w niej potencjał zaadaptowania sportowych maszyn do jazdy ulicznej. Większość generacji modelu nie była jednak eksportowana, były to bowiem pojazdy z kierownicą po prawej stronie. Pierwsze Nissany Skyline zaprezentowano w Japonii w 1969 roku jako sportowe limuzyny. W późniejszym okresie paletę Nissana Skyline uzupełniły modele coupé. Producent prezentował nowsze generacje pod własną marką, jak choćby Nissan GT-R lub pod szyldem swojej marki premium, czyli Infiniti, przy czym warto wspomnieć, że Infiniti G37 zajęło miejsce modeli coupé Nissana Skyline.
Nissan Skyline jako limuzyna i coupé
Odkąd odpowiedzialność za serię Skyline przejął Nissan, Japończycy starali się wprowadzać na rynek poszczególne generacje równocześnie jako sportowe limuzyny i modele coupé, przy czym dominującymi modelami były wersje coupé z doładowaniem BiTurbo, które doceniono także zagranicą. Powód? Dzięki wbudowanym systemom technicznym Nissan Skyline z łatwością dysponował osiągami rzędu 400 KM. Znakami rozpoznawczymi Nissana Skyline bez względu na typ karoserii był klinowaty kształt przedniej części oraz cztery okrągłe światła z tyłu. Topowym modelem był tradycyjnie Nissan Skyline GT-R, który wyposażony był w charakterystyczne tylne skrzydło.
Nissan Skyline staje się Infiniti
Na przełomie milenium z taśmy w japońskim zakładzie zjechały ostatnie klasyczne limuzyny i coupé. Po 2001 generacja była sprzedawana na niektórych rynkach wyłącznie pod szyldem marki Nissana – Infiniti, która odpowiadała za sportowe modele premium japońskiego producenta. W ten sposób w latach 2001-2006 na rynku zadebiutował Nissan Skyline coupé na bazie Nissana 350Z jako Infiniti G35. Producent postąpił podobnie w przypadku limuzyn nowej generacji Nissana Skyline z 2006, które na rynek wkroczyły jako Infiniti G37. Po kilku latach z palety wypadł topowy model Nissan Skyline GT-R, który Japończycy w 2008 roku zastąpili nowym modelem Nissana. On także w Europie sprzedawany był jako Nissan GT-R. Podobnie jak wcześniej w przypadku Nissana Skyline stanowił topowy model w ofercie coupé. Jako Nissan GT-R nowy Skyline osiągał moc 485 KM (357 kW).