- Strona startowa
- Samochod
- Peugeot
- Peugeot 306
Peugeot 306 Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Peugeot 306, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Peugeot 306
-
Peugeot 306 3p 2.0 S16
€ 14 000,-- 80 000 km
- 03/1994
- 111 kW (151 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, IT-74100 Taranto -
Peugeot 306 S 16
€ 5 999,-- 262 000 km
- 02/1996
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, DE-15230 Frankfurt (Oder) -
Peugeot 306 306 XS
€ 2 350,-- 108 000 km
- 05/2000
- 97 kW (132 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
9,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, DE-91738 Pfofeld -
Peugeot 306 306 Cabriolet 1.6 Saint Tropez
€ 4 995,-- 135 000 km
- 07/2003
- 72 kW (98 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, BE-2600 Berchem -
Peugeot 306 Coupé 2.0HDI XS
€ 2 499,-- 465 000 km
- 04/2000
- 66 kW (90 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, ES-33934 Langreo -
Peugeot 306 CABRIOLET 1.6-OHNE TÜV-IM KUNDENAUFTRAG
€ 1 750,-- 150 042 km
- 09/1999
- 65 kW (88 KM)
- Używany
- 7 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
7,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
189 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-52372 Kreuzau-Stockheim bei Düren -
Peugeot 306
€ 2 000,-- 146 000 km
- 06/1996
- 74 kW (101 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, BE-1420 Braine L'alleud -
Peugeot 306 3p 2.0 S16
€ 9 500,-- 193 000 km
- 05/1995
- 115 kW (156 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
10 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-25070 Brescia -
Peugeot 306 2.0 HDI
€ 2 800,-- 230 534 km
- 08/2000
- 66 kW (90 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
6,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
141 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Osoba prywatna, IT-98068 San Piero Patti
Peugeot 306 to samochód osobowy należący do segmentu C. Produkowany był od 1993 do 2001 roku przez francuski koncern PSA. Zastąpił doskonale sprzedający się model 205 oraz cieszący się nieco mniejszą popularnością wariant 309. Producent dołożył wszelkich starań, aby auto powieliło sukces swojego kompaktowego poprzednika. Projekt Peugeota 306 zlecono więc firmie Pininfarina, tej samej, która odpowiadała za stylistykę triumfującej niejednokrotnie w plebiscytach wersji 205. Z technologicznego punktu widzenia jego bliźniaczym modelem jest Citroën ZX, z którym dzieli płytę podłogową oraz szereg podzespołów. Jego zdecydowanym atutem jest doskonałe zabezpieczenie przed korozją, co sprawia, że zadbany samochód używany skutecznie opiera się działaniu rdzy. Kierowcy cenią go także za ciekawy design, bogatą gamę dynamicznych i trwałych silników oraz komfort jazdy, do którego przyczynia się także stosunkowo duży bagażnik. Po złożeniu tylnych siedzeń w wersji kombi można wygospodarować ponad 1500 litrów przestrzeni bagażowej. Kolejnym atutem serii była różnorodność wersji nadwozia. Peugeot 306 produkowany był jako trzy- i pięciodrzwiowy hatchback, czterodrzwiowy sedan oraz pięciodrzwiowe kombi. Model doczekał się także dwudrzwiowej wersji cabrio zaprojektowanej przez włoskie studio Bertone i wyróżniającej się znakomitym wyposażeniem oraz jednostkami napędowymi generującymi doskonałe osiągi. Za największych rywali Peugeota 306 uważa się Forda Escorta, Opla Astrę, Renault Megane oraz Volkswagena Golfa.
Peugeot 306 - nieskończone możliwości
Projekt Peugeota 306 powstawał od 1990 do 1992 roku. Samochód zaprezentowano po raz pierwszy rok później. Początkowo dostępna była jedynie pięciodrzwiowa wersja hatchback, ale jesienią tego samego roku producent przedstawił trzydrzwiowe nadwozie. W marcu 1994 roku w ofercie pojawił się kabriolet, a jesienią dołączył także sedan. Wariant kombi został natomiast wprowadzony trzy lata później. W tym samym roku Peugeot 306 przeszedł pierwszy facelifting, którego podstawowym założeniem było ujednolicenie stylistyki wszystkich wersji nadwozia. Zamontowano nowe światła przednie oraz tylne, zmodyfikowano atrapę chłodnicy oraz zderzaki. Na masce pojawiło się większe logo. Wewnątrz znalazła się nowa deska rozdzielcza z cyfrowym licznikiem oraz lepsze i przyjemniejsze w dotyku materiały wykończeniowe. Pod maską znalazły się nowe silniki benzynowe z 16-zaworowymi głowicami. W 1999 roku samochód przeszedł drugi facelifting. Przejrzyste szkła lamp przednich, zaokrąglone światła przeciwmgielne oraz lakierowane zderzaki i listwy boczne sprawiły, że auto zyskało jeszcze bardziej elegancki design. Zwiększono także gamę dostępnych kolorów karoserii oraz przeprowadzono kosmetyczne modyfikacje wnętrza. Zmodernizowano dźwignię zmiany biegów, a środkowa konsola w większości modeli zyskała aluminiowe wykończenie. Zaproponowano także nowoczesny silnik wysokoprężny 2.0 HDi z bezpośrednim wtryskiem. W standardowym wyposażeniu znalazły się dwa airbagi, ABS oraz czujnik deszczu. Produkcję Peugeota 306 zakończono w 2003 roku.
Peugeot 306 - kusząca propozycja mimo upływu lat
Peugeot 306 zaskakuje prostą, lecz bardzo wytrzymałą konstrukcją. Dość sztywno zestrojone zawieszenie gwarantuje komfort jazdy i doskonale spisuje się na zakrętach. Z przodu zastosowano klasyczne kolumny MacPhersona ze stabilizatorem, z kolei z tyłu poprzeczną rurę nośną z ułożyskowanymi wahaczami. Za stabilizację odpowiadają natomiast drążki skrętne. Szeroką gamę silników benzynowych otwierają jednostki 1.1 oraz 1.4 o mocy odpowiednio 60 i 75 KM, charakteryzujące się dobrą kulturą jazdy i niskim spalaniem. Miłośnicy bardziej dynamicznych aut z całą pewnością powinni przyjrzeć się motorom o pojemności 1,6 litra i mocy 98 KM lub 110-konnym silnikom 1.8, które zapewniają doskonałe przyspieszenie i sprawdzają się na długich dystansach. Warto także zdecydować się na samochód używany z wyjątkowo trwałym i bezproblemowym w eksploatacji silnikiem 2.0 osiągającym moc 163 KM. Na uwagę zasługują ponadto jednostki wysokoprężne, w tym uważany za lidera w swojej klasie silnik 1.8, gwarantujący niezawodność i oszczędną eksploatację. Na nieco lepsze osiągi i podobne zużycie oleju napędowego można liczyć, wybierając turbodoładowany motor 1.9 D i mocy 90 KM. Należy pamiętać także o silniku Diesla 2.2 HDi, który pojawił się w ofercie po ostatniej modernizacji Peugeota 306. Fani mocnych wrażeń nie przejdą obojętnie obok sprzężonego z sześciostopniową skrzynią biegów, dwulitrowego silnika o mocy 167 KM dostępnego w wersji S16 GTI6.