- Strona startowa
- Samochod
- Peugeot
- Peugeot 508
- Peugeot 508 Rxh
Peugeot 508 Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Peugeot 508, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Peugeot 508 Rxh
-
Peugeot 508 RXH ALLRAD AUTOMATIK
€ 13 900,-- 55 000 km
- 02/2017
- 120 kW (163 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Elektryczno-diesel
-
4,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
109 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, AT-6020 Innsbruck -
Peugeot 508 508 SW SW 2.0 hdi 16v RXH etg6 E6
€ 10 500,-- 102 000 km
- 08/2016
- 120 kW (163 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Elektryczno-diesel
-
4,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-20084 Lacchiarella -
Peugeot 508 SW 2.0 HDi 163CV RXH*EURO6*FULL OPTIONAL
€ 7 900,-- 209 000 km
- 09/2016
- 120 kW (163 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Elektryczno-diesel
-
4,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
109 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-24049 Verdello - Bergamo - Bg -
Peugeot 508 RXH 2.0 hdi 16 sw my 2016
€ 12 800,-- 175 500 km
- 12/2016
- 120 kW (163 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Elektryczno-diesel
-
4,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
109 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-25013 Carpenedolo - Brescia - Bs -
Peugeot 508 508 SW 2.0 hdi 16v RXH
€ 6 800,-- 200 000 km
- 04/2013
- 120 kW (163 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Półautomatyczna
- Elektryczno-diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, IT-40037 Sasso Marconi -
Peugeot 508 RXH HYbrid4 2.0 HDi 163ch S&S ETG6 + Electric 37ch
€ 8 500,-- 240 000 km
- 01/2017
- 180 kW (245 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Elektryczno-diesel
-
4,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, FR-06000 Nice -
Peugeot 508 RXH Hybrid Business-Line Panorama 4x4
€ 8 900,-- 182 000 km
- 01/2014
- 120 kW (163 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Elektryczno-diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, DE-12529 Schönefeld -
Peugeot 508 RXH Leder AHK Klimatronik Panorama 8-fach bereift
€ 12 100,-- 150 000 km
- 10/2014
- 120 kW (163 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Elektryczno-diesel
-
4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
106 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-49757 Vrees -
Peugeot 508 RXH - IBRIDA - CATENA DI DISTRIBUZIONE - CAMBIO A
€ 14 100,-- 153 476 km
- 07/2016
- 147 kW (200 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Półautomatyczna
- Elektryczno-diesel
-
4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
104 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-20821 Meda - Monza Brianza - Mb
Peugeot 508 RXH to jedna z odsłon Peugeota 508 produkowanego od 2010 roku przez francuski koncern. Wersja RXH zadebiutowała rok później podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie. Wówczas marka zaprezentowała nowego crossovera w luksusowej odsłonie wyposażonego w hybrydowy napęd elektryczny. Od wersji podstawowej auto różniło się pod wieloma względami. Do sprzedaży Peugeot 508 RXH trafił jednak w 2012 roku, więc na rynku wtórnym można dostać go jako stosunkowo młody i zaawansowany technicznie samochód używany. Uwagę ekspertów motoryzacyjnych zwróciło w chwili debiutu auta nietypowe rozwiązanie - w pojeździe zamontowano hybrydowy napęd, w którym silnik Diesla współpracował z motorem elektrycznym. Była to koncepcja innowacyjna, bowiem dotychczas do sprzedaży trafiały jedynie hybrydy łączące atuty jednostek benzynowych i elektrycznych, a motory wysokoprężne nie były brane pod uwagę przez konstruktorów tego rodzaju pojazdów. Modele konkurencyjne dla Peugeota 508 RXH to Audi A4 Allroad, Volvo XC70, Passat Alltrack, a także BMW 3 Series XDrive.
Wyposażenie Peugeota 508 RXH
Auto zgodnie z założeniem miało zyskać terenowe zacięcie. Producent postawił więc na charakterystyczny, zwiększony prześwit. Eksperci zwracają jednak uwagę, że pojazd znacznie lepiej spisuje się na utwardzonych drogach, więc można wybierać się nim w teren najwyżej okazjonalnie. Nie ma się czemu dziwić - nie jest to klasyczna terenówka, a raczej auto wielozadaniowe, które miało sprawdzać się w różnych sytuacjach. Nie zawsze jednak tego rodzaju połączenie aut terenowych i miejskich w pełni się udaje - często cierpi na tym jedna z funkcjonalności pojazdów, a w przypadku 508 RXH jest to bez wątpienia jazda w terenie po błotnistych nawierzchniach. Peugeot 508 RXH zwraca uwagę bogatym wyposażeniem zaczerpniętym ze wszystkich pozostałych wersji modelu 508. Nabywcy mogli wybierać spośród takich dodatków jak panoramiczny dach, światła w technologii LED, podgrzewane, elektrycznie sterowane fotele, a także 18-calowe koła. Warto zauważyć, że Peugeot 508 RXH charakteryzuje się efektownym nadwoziem i detalami nawiązującymi do SUV-ów. Model miał być namiastką tego rodzaju pojazdu i pod względem stylistycznym bez wątpienia się to udało. Inżynierowie postawili na materiały wysokiej jakości, więc 508 RXH również jako samochód używany zapewnia komfort jazdy kierowcy i pasażerom. W środku Peugeot 508 RXH przyciąga wzrok dwoma pokrętłami umieszczonymi w tunelu środkowym - pierwsze służy między innymi do obsługi komputera pokładowego, zaś drugie do ustawienia trybu jazdy, który odnosi się głównie do sposobu pracy hybrydowego napędu. Kierowcy mogą wybrać jedną z czterech opcji trybu jazdy: Auto, Sport, 4WD, ZEV.
Peugeot 508 RXH napędzany Dieslem o niezłych osiągach
Pojazd napędza silnik Diesla, który od początku cieszył się entuzjastycznymi opiniami wśród ekspertów. Motor generował moc na poziomie 180 KM, a także moment obrotowy wynoszący 400 Nm. Peugeot 508 RXH zapewnia niezłe przyspieszenie - do setki rozpędza się w niespełna 9 sekund. Prędkość maksymalna, jaką rozwija auto, to natomiast 220 km/h. Osiągi jak na tego rodzaju samochód są więc bez zarzutu, jednak specjaliści zwracają uwagę na skrzynię biegów, która nie najlepiej współpracuje z tą jednostką napędową. Inżynierowie postawili na sześciobiegową automatyczną przekładnię, która od czasu do czasu lubi sprawiać kierowcy niekoniecznie miłe niespodzianki. Jakie? Automat działa nieco ospale, a ponadto zdarza mu się zmieniać bieg w nieoczekiwanych momentach. Plusy: przekładnię zaprojektowano w niezwykle ergonomiczny sposób. Pewnym pocieszeniem jest elektroniczny system sterujący skrzynią biegów, który z założenia miał przyswajać styl jazdy danego kierowcy, choć i do niego użytkownicy miewają pewne zastrzeżenia. Samochód jest dość ekonomiczny w codziennej eksploatacji - spala 4,6 l paliwa na 100 km. Peugeot 508 RXH został wyposażony w system start-stop, który ma tylu przeciwników, co zwolenników. Ci pierwsi mogą bez problemu wyłączyć go jednym przyciskiem. Warto jednak pamiętać, że po odpaleniu auta system ponownie domyślnie włącza się. Podsumowując: Peugeot 508 to oryginalnie zaprojektowana, funkcjonalna hybryda, która najlepiej odnajduje się na asfaltowej nawierzchni.