Przejdź do głównej zawartości
Ze względu na prace konserwacyjne AutoScout24 jest obecnie dostępny tylko w ograniczonym zakresie. Dotyczy to takich funkcji, jak kontakt ze sprzedawcami, logowanie lub zarządzanie pojazdami na sprzedaż.
default-banner-l-01.jpg

Volkswagen Passat CC

Volkswagen Passat CC Zestawienie

Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Volkswagen Passat CC, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej

Używane od:
*Najniższa cena na AutoScout24 w ostatnim miesiącu

Volkswagen Passat CC idealnie łączy w sobie cechy wygodnej limuzyny i sportowego coupé. Używany Volkswagen Passat CC to auto dla osób, które lubią samochody z charakterem. Pojazd dostarcza sporo przyjemności z dynamicznej jazdy i jest bardziej atrakcyjny wizualnie od typowego Passata. Nadal jednak zapewnia tyle samo wygody, co klasyczny bliźniak. Volkswagen Passat CC był produkowany w latach 2008 – 2012 i powstał w oparciu o konstrukcję standardowego Volkswagena Passata B6. Wykorzystuje jego płytę podłogową i wiele innych podzespołów. Pomimo tego koncern od samego początku starał się pozycjonować samochód w ofercie jako zupełnie nowy model. Do dziś używany Volkswagen Passat CC jest pozycjonowany pomiędzy rodzinnym Passatem B6/B7 a luksusowym Volkswagenem Phaetonem. W 2012 roku do produkcji wszedł następca Passata CC, w którym producent w ogóle zrezygnował ze słowa Passat. Nowe auto nazywane jest po prostu CC co oznacza „Comfort Coupé”. Ze względu na specyficzny kształt tylnej szyby, auto klasyfikowane jest jako fastback.

Volkswagen Passat CC i jego wymiary

Pomimo bardzo bliskiego pokrewieństwa ze standardowym Passatem w wersji sedan, Volkswagen Passat CC jest od niego dłuższy o 31 mm i niższy o 50 mm. Inny jest także rozstaw osi, który wynosi 2711 mm. Volkswagen Passat CC mierzy 4799 mm długości, 1855 mm szerokości i 1417 mm wysokości. Volkswagen Passat CC to samochód używany, stworzony do dalekich podróży także dlatego, że posiada ogromny, jak na tę klasę, zbiornik paliwa, który pomieści 70 l benzyny lub oleju napędowego. Używany Volkswagen Passat CC produkowany był w wersji cztero- i pięcioosobowej. Wszystko zależy od typu tylnej kanapy. Warto wiedzieć, że trzyosobowa tylna kanapa dostępna była za dopłatą. Dwuosobowa okazuje się za to najbardziej komfortowa. Pasażerowie tylnej kanapy nie mogą narzekać na brak miejsca na nogi. Opadający ku tyłowi dach może być niewygodny jedynie dla bardzo wysokich osób.

Volkswagen Passat CC - samochód używany o bardzo atrakcyjnej linii

Volkswagen Passat CC bez wątpienia może się podobać. Czterodrzwiowy pojazd zdecydowanie odróżnia się od swojego stonowanego bliźniaka, który zdobył serca ponad piętnastu milionów klientów. Potężny grill i mocne przetłoczenia w pasie przednim oraz typowo sportowe, przymrużone ślepia reflektorów, doskonale podkreślają urodę przedniego pasa. Linię boczną charakteryzują: wznoszące się ku górze przetłoczenie, delikatnie zaakcentowane nadkola, spokojnie opadająca ku tyłowi linia dachu i eleganckie, chromowane listwy, podkreślające oryginalny kształt okien. Pełen urody jest także tył samochodu, z dużymi, bardzo ciekawie zaprojektowanymi lampami tylnymi i ozdobną, chromowaną listwą zderzaka. Volkswagen Passat CC może pochwalić się przejrzystością i dobrą jakością wykonania wnętrza. Zazwyczaj jest ono wykończone w jednym kolorze, choć na rynku aut z drugiej ręki można znaleźć samochód używany, którego deska rozdzielcza została wykonana w wersji składającej się z dwóch barw. Zegary na desce rozdzielczej rozmieszczone są bardzo czytelnie. W panelu centralnym znajduje się wielofunkcyjny wyświetlacz dotykowy, sam panel może być także wykończony chromem. Poza tym w wielu modelach można znaleźć wielofunkcyjną kierownicę z przyciskami, służącymi do wygodnego sterowania systemami, znajdującymi się na pokładzie auta. Komfortowe siedzenia, często pokryte skórą i wysoki poziom wykończenia wnętrza sprawiają, że w pojeździe można się naprawdę doskonale czuć. Potężny bagażnik ma aż 532 l pojemności.

Volkswagen Passat CC – synonim dobrego wyposażenia

Auto może posiadać, w zależności od wersji, automatyczną klimatyzację, klimatyzowane fotele i doskonałe audio z możliwością podłączania do niego najnowszych urządzeń elektronicznych poprzez złącze USB. W niektórych modelach znaleźć można także przepiękny, panoramiczny dach, który na dodatek można unosić w czasie jazdy w górę, aby poczuć się jak w kabriolecie. O bezpieczeństwo dba cały szereg systemów biernych i aktywnych. Kierowca może na przykład liczyć na wsparcie ze strony systemu, który ostrzega o niezamierzonej zmianie pasa ruchu. Ponadto Volkswagen Passat CC jest zazwyczaj wyposażony w system ułatwiający parkowanie, który wykorzystuje czujniki oraz tylną kamerę. Doceni go każdy, kto będzie musiał zaparkować samochód w centrum miasta. Najbardziej luksusowe wersje, takie jak „Exclusive” posiadały rozbudowały pakiet chromowych wykończeń. Siedzenia w tej wersji pokryte były skórą wysokiej jakości z kontrastowymi przeszyciami. Inny kolor skóry stosowano na siedziska, a inny na oparcia. Wiele elementów we wnętrzu pokryto atrakcyjnym lakierem fortepianowym.

Volkswagen Passat CC, a przyjemność z jazdy

Dla osób, które kupują samochód używany tego typu, najważniejsza jest przyjemność z jazdy. Volkswagen Passat CC świetnie się prowadzi. W niektórych wersjach można znaleźć adaptacyjne zawieszenie DCC, które dostosowuje wysokość do określonego typu drogi. Choć standardowo używany Volkswagen Passat CC wyposażany był w napęd przedni, niektóre wersje mogą mieć napęd na wszystkie koła 4 Motion. Jego zalety można docenić przede wszystkim zimą, kiedy doskonale zwiększa przyczepność.

Volkswagen Passat CC i jego potężny napęd

Kupując sportowy samochód używany, nabywcy często zwracają wielką uwagę właśnie na napęd. Używany Volkswagen Passat CC dostępny jest z czterema silnikami benzynowymi i trzema wysokoprężnymi. Benzynowa, turbodoładowana jednostka 1.8 TSI o mocy 160 KM rozpędza auto do setki w 8,3 sekundy. Dwulitrowy, także turbodoładowany silnik 2.0 TSI o mocy 200 KM potrzebuje do tego tylko 7,6 sekundy. Najbardziej żwawy okazuje się sześciocylindrowy silnik FSI o pojemności 3.6 l i mocy 300 KM. Auto z tym silnikiem ma ogromne przyspieszenie. Samochód rozpędza się do setki zaledwie w 5,6 s. Używany Volkswagen Passat CC może być także napędzany silnikami Diesla. Pod maską montowano dwulitrowe jednostki z rodziny TDI w dwóch wariantach mocy: 140 KM i 170 KM. Silniki wysokoprężne wykorzystują listwę wtryskową Common Rail i są wyposażone w filtry cząstek stałych DPF. Z silnikami współpracują sześciobiegowe skrzynie manualne, sześciobiegowe automaty i siedmiobiegowe, dwusprzęgłowe skrzynie DSG. Kierowcy aut sportowych najbardziej cenią skrzynie manualne, ale w tym przypadku najwięcej przyjemności z jazdy zapewnia dwusprzęgłowy automat DSG, który dokonuje zmian biegów w ułamku sekundy. Topowa wersja auta wyposażona była w benzynowy silnik 3.6 l FSI, automatyczną skrzynię DSG i napęd na wszystkie koła 4 Motion. Prędkość maksymalna została w tej wersji ograniczona elektronicznie do 250 km/h. Średnie spalanie tej wersji, według danych producenta, nie przekracza 10,1 l/100 km. Volkswagen Passat CC to idealny samochód używany dla osób, które dużo jeżdżą po autostradach, nie tylko w Polsce, ale i po całej Europie. Na trasach można docenić potężną moc auta, jego wygodę i dynamikę. Do tego wiele wersji silnikowych w czasie tego typu eksploatacji bardzo pozytywnie zaskakuje relatywnie niskim spalaniem. Masywna, ponadczasowa sylwetka sprawia, że czterokołowiec będzie atrakcyjnie wyglądać jeszcze przez wiele lat. Plusem jest także duża dostępność części zamiennych oraz wysoki stopień bezpieczeństwa. Osoby kochające nowoczesne multimedia docenią także to, że auto jest świetnie przystosowane do współpracy z nowoczesnymi smartfonami i popularnymi odtwarzaczami muzyki, takimi jak IPod. Samochód sprawdzi się doskonale w roli auta dla młodej rodziny, która lubi dużo podróżować. Pomimo sportowego wyglądu, model oferuje pełną funkcjonalność, charakterystyczną dla typowego sedana. Z racji ogromnej popularności na terenie całej Europy, nie powinno być także problemu z ewentualnym odsprzedaniem samochodu w przyszłości.