- Strona startowa
- Samochod
- Porsche
- Porsche Cayenne
Porsche Cayenne Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Porsche Cayenne, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Porsche Cayenne
-
Porsche Cayenne Cayenne 3.0 V6 tdi tiptronic
€ 17 000,-- 185 000 km
- 07/2010
- 176 kW (239 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
-
7,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-52025 MONTEVARCHI -
Porsche Cayenne Cayenne Turbo TechArt MAGNUM NP 285T€ 660 PS
€ 74 999,-- 125 000 km
- 07/2011
- 485 kW (659 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
-
11,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
273 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-03044 Cottbus -
Porsche Cayenne
€ 17 450,-- 911 234 km
- 04/2010
- 220 kW (299 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
11,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
236 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Osoba prywatna, ES-28223 Pozuelo de Alarcon -
Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S 3.0 Desel Euro5
€ 16 900,-- 253 000 km
- 05/2012
- 180 kW (245 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
-
7,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, DE-65936 Sossenheim -
Porsche Cayenne Cayenne S Tiptronic S
€ 5 950,-- 146 123 km
- 06/2006
- 250 kW (340 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
-
14,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, DE-93084 Obertraubling -
Porsche Cayenne S Aut.
€ 24 990,-- 245 000 km
- 01/2014
- 309 kW (420 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
9,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-29004 MALAGA -
Porsche Cayenne 3.0D V6 Tiptronic S A
€ 18 000,-- 174 000 km
- 10/2012
- 180 kW (245 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
7,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, FR-59450 Sin Le Noble -
Porsche Cayenne Diesel
€ 19 999,-- 260 000 km
- 10/2011
- 180 kW (245 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
7,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
191 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-68526 Ladenburg -
Porsche Cayenne Turbo 2 Hand TOP Tüv/Au 09.2025 AHK
€ 13 900,-- 200 000 km
- 03/2008
- 368 kW (500 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
-
14,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
353 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-22848 Norderstedt
Porsche Cayenne to bezapelacyjnie auto niezwykłe pod każdym względem. Nie dość, że pojazd sygnowany jest przez jedną z najsłynniejszych i najbardziej cenionych firm motoryzacyjnych na świecie, to dodatkowo symbolizuje historyczną przemianę producenta, bo jest pierwszym autem tej kategorii proponowanym przez niemiecką markę. Porsche od zawsze uchodziło za synonim klasy i luksusowego standardu w świecie aut sportowo-użytkowych, dlatego wypuszczenie na rynek w 2002 roku pojazdu w formie SUV-a iście zrewolucjonizowało wizerunek marki, nadając jej jeszcze wyższą rangę. Początek XXI wieku był dla Porsche Cayenne bardzo pracowity, bo wraz z pojawieniem się pierwszej generacji auta na producentów spadł obowiązek pogodzenia ze sobą cech pojazdu luksusowego z praktycznym, miejskim lub terenowym SUV-em. Operacja zakończyła się sukcesem, a kooperacja Porsche, Audi i Volkswagena, z którym Cayenne jest spokrewnione, zaowocowała ciepłym przyjęciem pierwszej generacji pojazdu zarówno przez krytyków, jak i użytkowników. Model produkowany był nieprzerwanie do 2010 roku i szybko stał się najpopularniejszym autem w swojej klasie. Zachęceni powodzeniem producenci posunęli się o krok dalej i w 2010 wypuścili na rynek lekko zmodyfikowaną, drugą generację Porsche Cayenne II, która zachwyciła odbiorców swym subtelnym i eleganckim designem oraz bogato wyposażonym wnętrzem. Debiut został okrzyknięty prawdziwym objawieniem i na stałe uplasował Porsche Cayenne na szczycie listy najbardziej pożądanych aut świata.
Historia pełna zmian
Pierwsze wzmianki o pojawieniu się na rynku niespotykanego modelu legendarnej, niemieckiej marki wzbudziły zainteresowanie miłośników motoryzacji już jakiś czas przed premierą Porsche Cayenne I w 2002 roku na Paris Motor Show 2002. Słynne targi w Paryżu szybko potwierdziły przypuszczenia zainteresowanych i wprawiły ich w niemałe zdumienie, gdyż zaprezentowany model auta w niczym nie przypominał znanych dotąd, charakterystycznych dla marki projektów. Elegancki SUV, którego koncepcja śmiało opierała się na fuzji Volkswagena Touarega i Audi Q7, zaskoczył nie tylko swoim designem, ale także imponującymi wartościami pod maską, dostępnymi w dwóch wersjach silnika. Rok po premierze niemiecki koncern rozszerzył swoją ofertę i Porsche Cayenne można było nabyć także w trzeciej formie napędu, nieco mniejszej niż pierwotne modele, bo o pojemności 3.2 litra. Rok 2006 był swoistym ukoronowaniem dotychczasowej produkcji, bowiem na rynek została wypuszczona najbardziej popularna wersja Porsche Cayenne I – Turbo S o imponującej mocy, która po dziś dzień jest niezaprzeczalnym sztandarem w swojej klasie. Producentom pojazdu nie było jednak dość zmian, bo zaledwie rok po modyfikacji technicznej nadszedł czas na lekkie zmodernizowanie nadwozia. W 2007 roku auto przeszło drobny facelifting, lecz i to nie zaspokoiło apetytu odbiorców na wprowadzane metamorfozy. W 2008 marka dumnie zaprezentowała kolejny model Cayenne GTS, będący inspirującym połączeniem kilku poprzednich wersji. Dwa lata później Porsche Cayenne przeszło dokumentną metamorfozę, jednak tym razem koncern zrezygnował z wprowadzania innowacji w zakresie pierwszej generacji i postawił na zupełnie nowy wariant, zaprezentowany w Genewie w 2010 roku pod nazwą Porsche Cayenne II. Tym razem zaoszczędzono pojazdowi intensywnych modernizacji i jedyną zmianą, na jaką się decydowano był lekki lifting w 2014 roku i lekko zmodernizowany model w 2015.
Moc i siła
Porsche bezsprzecznie jest wyznacznikiem splendoru i dobrego smaku oraz szacunku do motoryzacji w najwyższym wydaniu. Wybór Cayenne na swój codzienny środek transportu niesie ze sobą nie tylko estetyczne korzyści, ale także znaczne profity w sferze technologicznej. Pierwsza generacja auta zaskoczyła odbiorców nie tylko odmiennym designem i imponującymi osiągami, ale także pierwszą w historii marki wersją z silnikiem wysokoprężnym, oferowaną od 2009 roku. W pierwszych latach produkcji – do 2006 roku – Cayenne występowało w wersjach silnikowych o pojemności 3 oraz 4.5 litra. Od 2007 roku na rynku pojawiła się także opcja 2.9, 3.5 oraz nieco podwyższona 4.8 w motorach zasilanych benzyną, które odznaczały się dość zadowalającymi osiągami na trasie. Niestety dość ciężkie nadwozie nie pozwalało na rozwijanie zawrotnej prędkości w szybkim tempie, dlatego kolejna generacja Porsche Cayenne została zmodernizowana pod tym kątem i do 100 km/h rozpędzić się można już w około 6 sekund. Samochód z charakterystyczną linią reflektorów i dyskretnym logo w centralnym punkcie przodu maski dodatkowo inspiruje niemal perfekcyjnie przemyślanym wyposażeniem wnętrza i wysokiej jakości elektroniką. W standardzie montowane są wyświetlacze ciekłokrystaliczne o szerokiej przekątnej oraz climatronic. Cayenne dostępne jest również w wersji z napędem manualnym i automatycznym, co pozwala na dobranie najbardziej odpowiedniego auta do warunków, w których głównie będzie użytkowane.