- Strona startowa
- Samochod
- Porsche
Aktualne oferty dla Porsche
-
Porsche Cayenne Coupe 3.0 E-Hybrid *PARTI MANCANTI*
€ 16 990,-Możliwość odliczenia VAT-u - 9 999 km
- 06/2021
- 250 kW (340 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Elektryczno-benzynowy
-
3,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
73 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-36030 Costabissara - Vicenza -
Porsche 911 Turbo Coupé PDK
€ 140 000,-- 80 000 km
- 07/2016
- 397 kW (540 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
-
9,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
212 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Osoba prywatna, ES-09197 Burgos -
Porsche 911 GT3
€ 82 900,-- 47 095 km
- 02/2014
- 350 kW (476 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
12,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, FR-44000 Nantes -
Porsche 930
€ 130 000,-- 112 000 km
- 09/1988
- 419 kW (570 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, BE-6660 Nadrin -
Porsche Taycan 4 Cross Turismo
€ 29 902,-- 10 300 km
- 06/2022
- 350 kW (476 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Elektryczne
- - (l/100 km)
-
0 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, AT-8230 Hartberg -
Porsche 911 carrera 3,0 l
€ 67 000,-- 10 000 km
- 07/1976
- 147 kW (200 KM)
- Używany
- 4 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, FR-29000 quimper -
Porsche Cayman S
€ 45 000,-- 91 000 km
- 07/2013
- 235 kW (320 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
9,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
221 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Osoba prywatna, ES-08021 Barcelona -
Porsche 992 NEW TURBO S 650PK LIFT/PANO/ADAPZ/INNO/BURMES/MATR
€ 279 999,-Możliwość odliczenia VAT-u - 22 km
- - (Data pierwszej rejestracji)
- 478 kW (650 KM)
- Nowy
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, BE-2520 Ranst -
Porsche Cayman GT4*CLUBSPORT-PAKET*CHRONO*BOSE*
€ 119 980,-- 295 km
- 07/2020
- 309 kW (420 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
10,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
242 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-41541 Dormagen
Sukces najbardziej intratnego producenta samochodów na świecie zapoczątkował Ferdinand Porsche (1875-1951) już w 1897 roku. Wtedy młody konstruktor i kierowca samochodów testowych przedstawił na Wystawie Światowej w Paryżu samochód elektryczny Lohner-Porsche. Za zastosowanie przełomowego wówczas silnika kołowego w tym wehikule Porsche zyskał sławę i rozgłos na całym świecie. Następnie Austriak zatrudniony był między innymi w spółce Daimler Motoren Gesellschaft, gdzie zajmował się zasadniczo konstrukcją obu samochodów sportowych ze sprężarkami: Mercedes SS i SSK. W 1931 roku Ferdinand Porsche założył w końcu biuro konstrukcyjne Porsche w Stuttgarcie i położył w ten sposób kamień węgielny pod dzisiejszą firmę Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG. Firma inżynierska konstruowała między innymi samochody wyścigowe dla Auto Union, a także brała udział w konstruowaniu Volkswagena (zwanego Volkswagen 38 lub także Porsche typ 60 –prekursora garbusa VW, który produkowany był jednak dopiero po wojnie). Poza tym, w tym czasie zaprojektowany został poszukiwany dzisiaj rarytas, Porsche Traktor Diesel. Syn Ferdinanda Porsche, Ferry Porsche, w 1947 roku przejął od swojego ojca kierowanie przedsiębiorstwem. W 1948 roku w badeńskim mieście Schwäbisch Gmünd uczestniczył on w projektowaniu i opracowaniu nie tylko „pierwszego prawdziwego Porsche”, Porsche 356/1, Roadstera z nadwoziem z metali lekkich na bazie części VW, lecz także samodzielnie zaprojektował znany herb Porsche. Ferdinand Porsche jun. kształtował młody koncern i torował mu drogę jako producent sportowych samochodów. Rok przed śmiercią swojego ojca w 1951 roku Ferry postanowił przenieść się z powrotem do Stuttgartu-Zuffenhausen, gdzie zakupiono własne hale produkcyjne i urządzenia. Firma Porsche stała się wtedy samodzielną fabryką samochodów. Aby specjalizować się jako prawdziwy producent sportowych wozów, Ferry próbował rozpowszechnić swoje modele także w najróżniejszych wyścigach samochodowych. W 1951 roku Porsche 356 wygrał swój pierwszy międzynarodowy rajd - 24-godzinny wyścig Le Mans, po którym nastąpić miało wiele kolejnych sukcesów także innych modeli, np. Porsche Spyder 550. Proporcjonalnie z liczbą międzynarodowych sukcesów rajdowych wzrosły także wskaźniki sprzedaży nowych i starych modeli. Zaprezentowany w 1953 roku model 550 Spyder sprzedawał się najlepiej dzięki popularności sportów rajdowych. Dekadę później wszedł na rynek bardzo pożądany jeszcze dzisiaj, niezapomniany Porsche 911, którego nadwozie miało znowu swój początek w rodzinie Porsche, a koncepcja stylistyki została nakreślona przez syna Ferry’ego – Ferdinanda Alexandra Porsche. Modele Porsche 914/4 i 914/6 oraz Porsche 917 do dzisiaj jedne z osiągających największe sukcesy samochodów wyścigowych, weszły na rynek w 1969 i 1970 roku.
- Porsche 356
- Porsche 911
- Porsche 912
- Porsche 914
- Porsche 918
- Porsche 924
- Porsche 928
- Porsche 944
- Porsche 959
- Porsche 962
- Porsche 964
- Porsche 968
- Porsche 991
- Porsche 993
- Porsche 996
- Porsche 997
- Porsche Boxster
- Porsche Carrera GT
- Porsche Carrera Panamericana
- Porsche Cayenne
- Porsche Cayman
- Porsche Macan
- Porsche Panamera
- Porsche Targa