Aktualne oferty dla BMW F01
-
BMW Active Hybrid 7 (F01/F02/F04) Motor Probleme
€ 8 999,-- 120 500 km
- 03/2012
- 330 kW (449 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Elektryczno-benzynowy
-
9,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, DE-49086 Osnabrück -
BMW 740 SERIE 7 F01/F02/F04 (11/2008-07/2012) xDrive
€ 14 800,-- 200 000 km
- 10/2011
- 225 kW (306 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
-
7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
183 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Osoba prywatna, FR-84300 Cavaillon -
BMW 740 i F01 Head-Up Xenon Leder Navi
€ 12 990,-- 194 444 km
- 09/2009
- 240 kW (326 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
10 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
235 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-73066 Uhingen -
BMW 740 F01 740i
€ 9 500,-- 198 372 km
- 01/2009
- 240 kW (326 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
9,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
232 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Osoba prywatna, DE-54294 Trier -
BMW 750 750i F01 4,4-408 PS, Soft-Close, Voll und Voller!
€ 12 800,-- 233 000 km
- 02/2009
- 300 kW (408 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
-
11,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
266 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-16321 Bernau bei Berlin -
BMW 740 Bmw 740d (F01) Full Mpack Individual
€ 21 500,-- 220 000 km
- 04/2010
- 225 kW (306 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
6,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, BE-3800 Sint-Truiden -
BMW 730 SERIE 7 F01/F02/F04 (11/2008-07/2012) Exclusive A
€ 20 800,-- 90 300 km
- 01/2011
- 180 kW (245 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
-
6,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
180 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Osoba prywatna, FR-59960 Neuville-en-Ferrain -
BMW 740 F01-F02 Diesel 740d xdrive Eccelsa 313cv auto
€ 19 500,-- 237 000 km
- 06/2013
- 230 kW (313 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
-
6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
159 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-80016 Napoli - Na -
BMW 750 i F01*Unfallfrei*Shadow-Line*TÜV NEU!*DE
€ 7 990,-- 283 000 km
- 04/2009
- 300 kW (408 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
11,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
266 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-93497 Willmering
Model BMW F01 zadebiutował w 2008 roku i pozostawał w sprzedaży do 2015 roku. To piąte wcielenie flagowego modelu firmy. Sprzedawano go wyłącznie jako czterodrzwiową limuzynę, choć doczekał się kilku wersji specjalnych. Wersja z wydłużonym o 14 centymetrów rozstawem osi oznaczona była jako F02. Jako F03 sprzedawana była natomiast wzmocniona wersja High Security, przeznaczona do przewozu VIP-ów. Miała między innymi 6-centymetrowe, wielowarstwowe okna oraz wzmocnione pancerzem podwozie. F04 to natomiast model ActiveHybrid7 - był on wyposażony w napęd benzynowy z wersji 750i, ale współpracował z nim też silnik elektryczny o mocy 20 KM i momencie obrotowym wynoszącym 210 Nm. Dzięki takiemu rozwiązaniu - zdaniem producenta - spalanie paliwa było o 15 procent niższe niż w przypadku standardowych modeli. Prasa motoryzacyjna wielokrotnie spekulowała o tym, że bawarski koncern pracuje nad supersportową wersją M7, ale ostatecznie z tych planów nic nie wyszło.
BMW F01 - bardziej stonowana "siódemka"
Model F01 był kolejną wersją produkowanej od 1977 serii 7 - największej i najbardziej luksusowej limuzyny bawarskiego producenta. F01 został zaprezentowany w lipcu 2008 roku - najpierw dziennikarzom w Monachium i nieco później wybranym klientom w Moskwie. Szersza publiczność mogła go obejrzeć w październiku 2008 na targach motoryzacyjnych w Paryżu. Pod koniec tego samego roku samochód wszedł do seryjnej produkcji. Model zwracał uwagę zdecydowanie bardziej stonowaną stylistyką od poprzedników, a zwłaszcza od kontrowersyjnego BMW E65. Za design modelu odpowiadał kanadyjski projektant Karim Antoine Habib. Pojazd doczekał się faceliftingu w 2012 roku - odświeżono wtedy jego wygląd, zmodyfikowano silniki, zmieniono lampy LED-owe oraz zmieniono kilka detali, na przykład kształt przedniego grilla. Wprowadzono też kilka poprawek do systemu multimedialnego. Do sprzedaży w Europie trafiały przede wszystkim modele wyprodukowane w niemieckim Dingolfing, choć BMW F01 było też składane między innymi w Kaliningradzie oraz w meksykańskim mieście Toluca. Model pozostawał w sprzedaży do 2015, gdy zastąpił go BMW G11. Dziś BMW F01 cieszy się sporą popularnością jako reprezentacyjny samochód używany.
Parametry techniczne silników BMW F01
Podstawowym silnikiem modelu był trzylitrowy R6 o mocy 326 KM - ten model firma oznaczyła jako 740i. Mocniejszą wersją był model 750i - był on napędzany przez 4,4-litrowy motor V8 o mocy 407 KM. Obie te jednostki były wyposażone w opracowaną przez BMW technologię EfficientDynamic, dzięki której duża moc miała być osiągana przy stosunkowo ograniczonym spalaniu paliwa. F01 było oferowane też z silnikami Diesla - były to wersje 730d o mocy 245 KM oraz 740d o mocy 306 KM. Obie były wyposażone w trzylitrowe silniki w układzie R6. F01 można było kupić w wersji xDrive z napędem na cztery koła. Przyspieszenie od zera do 100 km/h w najmocniejszych wersjach wynosi 4,6 sekundy, w najsłabszych jest to 7,2 sekundy. Średnie zużycie paliwa w modelu F01 waha się od 5,7 do 12,9 litrów na 100 kilometrów. Auto cechuje się też sporym bagażnikiem, którego pojemność w większości wersji wynosi około 500 litrów. Najbardziej znaną innowacją w BMW F01 był nowatorski system kół skrętnych. Skręcały one przeciwnie do skrętu kół przednich. Choć ta technologia jest znana jeszcze z lat 80-tych, to BMW po raz pierwszy z sukcesem zastosowało ją w tak dużym aucie klasy luksusowej. Dzięki temu rozwiązaniu znacznie łatwiej było manewrować i parkować tak dużą limuzynę, zwłaszcza w mieście. Dużo uwagi projektanci BMW F01 poświęcili też przyczepności - zastosowano między innymi system dynamicznej kontroli stabilności DSC i system kontroli trakcji DTC.
Technika i innowacje BMW F01
Dużą innowacją był też system multimedialny iDrive. Można było na przykład wyświetlać trójwymiarową nawigację, a także sterować całym system za pomocą głosu. Przygotowano też około 50 specjalnych aplikacji dla kierowcy. W limuzynie dostępny był też system head-up display, dzięki któremu kierowca mógł wyświetlać podstawowe informacje - jak prędkość czy zużycie paliwa - bezpośrednio na szybie auta. Całym systemem można było sterować touchpadem, umieszczonym obok skrzyni biegów. Miał on ułatwić poruszanie się po skomplikowanym menu, choć wielu użytkowników uważało, że cały system nie był wystarczająco przejrzysty i jego obsługa nie była intuicyjna. Oczywiście w modelu bardzo dużo było dodatkowych opcji - na przykład elektryczna regulacja wszystkich elementów fotela. Takie opcje ze względu na wysokie koszty były jednak stosunkowo rzadko wybierane przez klientów bawarskiego koncernu. BMW F01 jako samochód używany jest uznawany za solidne, wolno starzejące się auto. Niektórzy użytkownicy narzekają jednak na wycieki płynu chłodzącego, stosunkowo często pojawiają się też kłopoty z elektroniką. W autach o większym przebiegu irytować może też skrzypienie niektórych elementów deski rozdzielczej.