Aktualne oferty dla BMW
-
BMW 320 d BERLINA ATTIVA XENO CERCHI 17'' SEDILI SPORTIVI
€ 4 900,-- 200 000 km
- 02/2010
- 130 kW (177 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
4,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
128 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-20900 Monza - Monza Brianza - Mb -
BMW 320 d Touring FRIZIONE SOSTITUITA 20.000KM FA
€ 2 900,-- 212 000 km
- 11/2009
- 130 kW (177 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
4,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
130 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-20900 Monza - Monza Brianza - Mb -
BMW X3 S-drive 1.8d PRIX MARCHAND OU EXPORT
€ 9 000,-- 229 225 km
- 04/2017
- 100 kW (136 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
-
130 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-4040 Herstal -
BMW X1 2.0 d sDrive16
€ 7 500,-- 148 471 km
- 12/2012
- 85 kW (116 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Diesel
-
4,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
128 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-1785 Merchtem -
BMW 330 Baureihe 3 Lim. 330i
€ 3 399,-- 200 000 km
- 07/2006
- 190 kW (258 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
8,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
210 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-12277 Berlin -
BMW 430 i Coupé M-PERFORMANCE/LED/RFK/CARPLAY
€ 27 000,-- 35 938 km
- 03/2020
- 185 kW (252 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-57482 Wenden -
BMW 116 i Klimaaut./3 Hnd./ SHZ / 11.2025 TÜV
€ 2 480,-- 211 000 km
- 03/2010
- 90 kW (122 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
6,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
143 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-31535 Neustadt am Rübenberge -
BMW 530 5 Touring 530 d M-SportpaketPanoHead UP Bi-Xenon
€ 6 990,-- 268 000 km
- 06/2012
- 190 kW (258 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
0,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
0 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-49828 Neuenhaus -
BMW 520 d Msport Anticipo €13.900 noleggio no scoring
€ 13 900,-Możliwość odliczenia VAT-u - 100 km
- 09/2023
- 145 kW (197 KM)
- Rejestracja jednodniowa
- - (Właśc. samochodu)
- Półautomatyczna
- Elektryczno-diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-93012 Gela - Caltanissetta - CL
Historia firmy Bayerische Motorenwerke (w skrócie BMW) rozpoczyna się w roku 1916, kiedy powstają zakłady Bayerische Flugzeug-Werke BFW, które w tamtym okresie produkowały silniki do samolotów. Szybki sukces wymusił rozbudowę firmy oraz przeniesienie fabryk w okolicę lotniska Oberwiesenfeld. Początkowo I Wojna Światowa przyniosła Zakładom Bayerische Flugzeug-Werke korzyści finansowe, jednak później dały się odczuć jej negatywne skutki. Na mocy Traktatu Wersalskiego produkcja silników samolotowych została zabroniona. Dlatego też firma zarządzana przez Karla Rappa i Gustava Otto powstała na nowo i zmieniła nazwę na Bayerische Motorenwerke. W roku 1922 przejęto całe przedsiębiorstwo wraz z należącym do niego terenem i zmieniono profil firmy. Budowano więc najpierw silniki do łodzi i samochodów ciężarowych, co nie przyniosło zadawalających efektów. Wtedy ruszyła produkcja silników do motocykli, które sprzedawały się znacznie lepiej. Budowa pierwszego pojazdu nie była prosta. Firma BMW, będąc w dobrej kondycji finansowej, kupiła fabrykę pojazdów w Eisenach. Ostatnim modelem w tym mieście był Dixi 3/15, który został jedynie zmodernizowany i wprowadzony na rynek pod własną nazwą – BMW 3/15. Cyfra „3” oznaczała kategorię podatku drogowego, a „15” to moc silnika w KM. Ten małolitrażowy samochód sprzedawał się bardzo dobrze i BMW wkrótce zaczęło pracować nad własną konstrukcją auta 3/20, którego moc wzrosła o 5 KM. Po zwycięskich wyścigach w 1994 roku (między innymi na słynnym torze Nürburgring), na prostej drodze do sukcesu pojawiły się przeszkody, a za nimi – gwałtowny regres firmy. Po nalotach bombowych aliantów zakłady w Monachium zostały mocno zniszczone, a zarząd przejęli Amerykanie. W roku 1945 w ramach odszkodowań wojennych pozbawiono firmę większości zasobów finansowych i produkcyjnych. Po ekonomicznej zapaści w roku 1947 BMW wprowadza na rynek pierwszy powojenny motocykl, a w roku 1951 samochód BMW 501. Opływowa linia nowego auta wzbudza sensację, dzięki czemu szybko zyskuje on przydomek „anioł baroku“. Duża limuzyna jest pierwszym modelem wyprodukowanym w Monachium. Trzy lata później, aby utrzymać dobrą passę, BMW wprowadza na rynek siostrzany model 502 z silnikiem V8 (8 cylindrów). W tym samym czasie Wilhelm Noll i Fritz Cron wygrywają mistrzostwa świata w kategorii motocykli z bocznym wózkiem. Kondycję finansową firmy poprawia dobrze sprzedająca się Isetta – zasilany silnikiem motocyklowym, trzykołowy mały samochód o mocy 12 do 13 KM z zamkniętym nadwoziem. BMW sprzedaje aż 160.000 tych pojazdów, mając duży udział w cudzie gospodarczym w Niemczech. Isetta staje się wręcz symbolem odbudowy. Dzięki dobrej kondycji ekonomicznej firmy Albrecht Graf Goertz konstruuje BMW 507. Ten niemal idealny roadster został wyprodukowany jedynie w 252 egzemplarzach, a większość jego elementów wykonano ręcznie zgodnie z życzeniem klienta. Dziesięć lat później paleta sprzedaży obejmuje już kompletną serię 5 z oszczędnym lub bardziej sportowym silnikiem i wyposażeniem oraz serię 3, na którą składa się trzydzieści wariantów, a także serię 7, czyli segment samochodów luksusowych. Obecnie oferta modeli BMW to zarówno samochody małe z serii 1, klasyczne z serii 3, sportowe auta rodzinne z 5 lub 6 serii oraz luksusowe auta serii 7, a także auta terenowe X3 i X5. Sportowe ambicje zaspokajają modele M3, MZ4, M5 i M6. Ten sportowy pakiet stanowią samochody, które mają dynamiczne silniki i zachwycają sportową linią nadwozia. Motto firmy brzmi „Wasze życzenie jest dla nas rozkazem”, dlatego wyposażenie wnętrza pojazdu oraz system napędowy w każdym modelu może być dostosowany do wymagań klienta. W systemie multiple-choice coupé, limuzyna, kabriolet i kombi każdego modelu mogą zostać wyposażone na indywidualne zamówienie.