Aktualne oferty dla BMW
-
BMW 330 e Touring Hybrid Advantage*LED*AHK*
€ 5 950,-Możliwość odliczenia VAT-u - 12 000 km
- 03/2022
- 135 kW (184 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Elektryczno-benzynowy
-
1,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
38 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-59519 Möhnesee -
BMW M3 CS
€ 183 900,-- 4 100 km
- 03/2023
- 405 kW (551 KM)
- Pokazowy
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-8440 CARDEDEU -
BMW 328 Gran Turismo 328 i * LED* Bi-Xenon *Motorschaden
€ 7 990,-- 155 000 km
- 03/2014
- 180 kW (245 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
6,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
156 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-32105 Bad Salzuflen -
BMW 650 650i xDrive Cabrio M-Paket Voll - Festpreis !!!
€ 21 500,-- 189 999 km
- 12/2016
- 330 kW (449 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
-
9,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, DE-21075 Hamburg -
BMW 140 M-Perf.*Ad.LED*SAG*Alcantara*Shadow-Line*
€ 13 240,-- 160 400 km
- 10/2017
- 250 kW (340 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
7,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
179 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-59519 Möhnesee -
BMW 325 325dATouring
€ 8 999,-- 174 000 km
- 05/2011
- 150 kW (204 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
6,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, ES-15006 A Coruña -
BMW i4 eDrive M50 80,7kWh
€ 81 000,-Możliwość odliczenia VAT-u - 10 300 km
- 02/2023
- 400 kW (544 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Elektryczne
- - (l/100 km)
-
0 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
22,5 kWh/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Osoba prywatna, AT-8753 Fohnsdorf -
BMW 123 Baureihe 1 Coupe 123d
€ 4 290,-- 223 346 km
- 12/2009
- 150 kW (204 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
5,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
157 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-83026 Rosenheim -
BMW M2 Coupe 3.0 460cv auto
€ 70 000,-- 30 000 km
- 01/2023
- 338 kW (460 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Półautomatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, IT-21052 Busto Arsizio
Historia firmy Bayerische Motorenwerke (w skrócie BMW) rozpoczyna się w roku 1916, kiedy powstają zakłady Bayerische Flugzeug-Werke BFW, które w tamtym okresie produkowały silniki do samolotów. Szybki sukces wymusił rozbudowę firmy oraz przeniesienie fabryk w okolicę lotniska Oberwiesenfeld. Początkowo I Wojna Światowa przyniosła Zakładom Bayerische Flugzeug-Werke korzyści finansowe, jednak później dały się odczuć jej negatywne skutki. Na mocy Traktatu Wersalskiego produkcja silników samolotowych została zabroniona. Dlatego też firma zarządzana przez Karla Rappa i Gustava Otto powstała na nowo i zmieniła nazwę na Bayerische Motorenwerke. W roku 1922 przejęto całe przedsiębiorstwo wraz z należącym do niego terenem i zmieniono profil firmy. Budowano więc najpierw silniki do łodzi i samochodów ciężarowych, co nie przyniosło zadawalających efektów. Wtedy ruszyła produkcja silników do motocykli, które sprzedawały się znacznie lepiej. Budowa pierwszego pojazdu nie była prosta. Firma BMW, będąc w dobrej kondycji finansowej, kupiła fabrykę pojazdów w Eisenach. Ostatnim modelem w tym mieście był Dixi 3/15, który został jedynie zmodernizowany i wprowadzony na rynek pod własną nazwą – BMW 3/15. Cyfra „3” oznaczała kategorię podatku drogowego, a „15” to moc silnika w KM. Ten małolitrażowy samochód sprzedawał się bardzo dobrze i BMW wkrótce zaczęło pracować nad własną konstrukcją auta 3/20, którego moc wzrosła o 5 KM. Po zwycięskich wyścigach w 1994 roku (między innymi na słynnym torze Nürburgring), na prostej drodze do sukcesu pojawiły się przeszkody, a za nimi – gwałtowny regres firmy. Po nalotach bombowych aliantów zakłady w Monachium zostały mocno zniszczone, a zarząd przejęli Amerykanie. W roku 1945 w ramach odszkodowań wojennych pozbawiono firmę większości zasobów finansowych i produkcyjnych. Po ekonomicznej zapaści w roku 1947 BMW wprowadza na rynek pierwszy powojenny motocykl, a w roku 1951 samochód BMW 501. Opływowa linia nowego auta wzbudza sensację, dzięki czemu szybko zyskuje on przydomek „anioł baroku“. Duża limuzyna jest pierwszym modelem wyprodukowanym w Monachium. Trzy lata później, aby utrzymać dobrą passę, BMW wprowadza na rynek siostrzany model 502 z silnikiem V8 (8 cylindrów). W tym samym czasie Wilhelm Noll i Fritz Cron wygrywają mistrzostwa świata w kategorii motocykli z bocznym wózkiem. Kondycję finansową firmy poprawia dobrze sprzedająca się Isetta – zasilany silnikiem motocyklowym, trzykołowy mały samochód o mocy 12 do 13 KM z zamkniętym nadwoziem. BMW sprzedaje aż 160.000 tych pojazdów, mając duży udział w cudzie gospodarczym w Niemczech. Isetta staje się wręcz symbolem odbudowy. Dzięki dobrej kondycji ekonomicznej firmy Albrecht Graf Goertz konstruuje BMW 507. Ten niemal idealny roadster został wyprodukowany jedynie w 252 egzemplarzach, a większość jego elementów wykonano ręcznie zgodnie z życzeniem klienta. Dziesięć lat później paleta sprzedaży obejmuje już kompletną serię 5 z oszczędnym lub bardziej sportowym silnikiem i wyposażeniem oraz serię 3, na którą składa się trzydzieści wariantów, a także serię 7, czyli segment samochodów luksusowych. Obecnie oferta modeli BMW to zarówno samochody małe z serii 1, klasyczne z serii 3, sportowe auta rodzinne z 5 lub 6 serii oraz luksusowe auta serii 7, a także auta terenowe X3 i X5. Sportowe ambicje zaspokajają modele M3, MZ4, M5 i M6. Ten sportowy pakiet stanowią samochody, które mają dynamiczne silniki i zachwycają sportową linią nadwozia. Motto firmy brzmi „Wasze życzenie jest dla nas rozkazem”, dlatego wyposażenie wnętrza pojazdu oraz system napędowy w każdym modelu może być dostosowany do wymagań klienta. W systemie multiple-choice coupé, limuzyna, kabriolet i kombi każdego modelu mogą zostać wyposażone na indywidualne zamówienie.