Aktualne oferty dla BMW
-
BMW 645 Ci
€ 6 000,-- 115 000 km
- 05/2004
- 245 kW (333 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
11,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, DE-72644 Oberbohingen -
BMW X6 Euro 5*2011*305.000km* TVA Récupérable
€ 9 000,-Możliwość odliczenia VAT-u - 305 000 km
- 04/2011
- 225 kW (306 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
7,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, BE-4000 liege -
BMW 645 Baureihe 6 Coupe 645 CI
€ 5 990,-- 267 672 km
- 11/2004
- 245 kW (333 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-65779 Kelkheim -
BMW X1 sDrive18d
€ 12 950,-- 99 000 km
- 04/2017
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
4,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
109 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Osoba prywatna, BE-3630 Maasmechelen -
BMW 518 dA//EURO6b//B.AUTO//NAVIPRO//XENON
€ 7 950,-- 324 630 km
- 06/2014
- 100 kW (136 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
4,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
119 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-6031 Monceau-Sur-Sambre -
BMW 318 BMW SERIE 3 M SPORT AUTOMATICA MSPORT
€ 4 000,-- 189 000 km
- 10/2013
- 105 kW (143 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
4,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-36061 BASSANO DEL GRAPPA -
BMW 320 d xDrive M Sport Paket SHZ NAVI 360° LED HuD
€ 22 970,-- 95 000 km
- 01/2017
- 140 kW (190 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
-
4,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
112 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-52382 Niederzier -
BMW 730 730d
€ 700,-- 350 000 km
- 02/2002
- 142 kW (193 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
8,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
232 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Osoba prywatna, DE-67454 Haßloch -
BMW 318 3er 318i Facelift
€ 4 900,-- 184 200 km
- 05/2009
- 105 kW (143 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
6,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, DE-63456 Hanau
Historia firmy Bayerische Motorenwerke (w skrócie BMW) rozpoczyna się w roku 1916, kiedy powstają zakłady Bayerische Flugzeug-Werke BFW, które w tamtym okresie produkowały silniki do samolotów. Szybki sukces wymusił rozbudowę firmy oraz przeniesienie fabryk w okolicę lotniska Oberwiesenfeld. Początkowo I Wojna Światowa przyniosła Zakładom Bayerische Flugzeug-Werke korzyści finansowe, jednak później dały się odczuć jej negatywne skutki. Na mocy Traktatu Wersalskiego produkcja silników samolotowych została zabroniona. Dlatego też firma zarządzana przez Karla Rappa i Gustava Otto powstała na nowo i zmieniła nazwę na Bayerische Motorenwerke. W roku 1922 przejęto całe przedsiębiorstwo wraz z należącym do niego terenem i zmieniono profil firmy. Budowano więc najpierw silniki do łodzi i samochodów ciężarowych, co nie przyniosło zadawalających efektów. Wtedy ruszyła produkcja silników do motocykli, które sprzedawały się znacznie lepiej. Budowa pierwszego pojazdu nie była prosta. Firma BMW, będąc w dobrej kondycji finansowej, kupiła fabrykę pojazdów w Eisenach. Ostatnim modelem w tym mieście był Dixi 3/15, który został jedynie zmodernizowany i wprowadzony na rynek pod własną nazwą – BMW 3/15. Cyfra „3” oznaczała kategorię podatku drogowego, a „15” to moc silnika w KM. Ten małolitrażowy samochód sprzedawał się bardzo dobrze i BMW wkrótce zaczęło pracować nad własną konstrukcją auta 3/20, którego moc wzrosła o 5 KM. Po zwycięskich wyścigach w 1994 roku (między innymi na słynnym torze Nürburgring), na prostej drodze do sukcesu pojawiły się przeszkody, a za nimi – gwałtowny regres firmy. Po nalotach bombowych aliantów zakłady w Monachium zostały mocno zniszczone, a zarząd przejęli Amerykanie. W roku 1945 w ramach odszkodowań wojennych pozbawiono firmę większości zasobów finansowych i produkcyjnych. Po ekonomicznej zapaści w roku 1947 BMW wprowadza na rynek pierwszy powojenny motocykl, a w roku 1951 samochód BMW 501. Opływowa linia nowego auta wzbudza sensację, dzięki czemu szybko zyskuje on przydomek „anioł baroku“. Duża limuzyna jest pierwszym modelem wyprodukowanym w Monachium. Trzy lata później, aby utrzymać dobrą passę, BMW wprowadza na rynek siostrzany model 502 z silnikiem V8 (8 cylindrów). W tym samym czasie Wilhelm Noll i Fritz Cron wygrywają mistrzostwa świata w kategorii motocykli z bocznym wózkiem. Kondycję finansową firmy poprawia dobrze sprzedająca się Isetta – zasilany silnikiem motocyklowym, trzykołowy mały samochód o mocy 12 do 13 KM z zamkniętym nadwoziem. BMW sprzedaje aż 160.000 tych pojazdów, mając duży udział w cudzie gospodarczym w Niemczech. Isetta staje się wręcz symbolem odbudowy. Dzięki dobrej kondycji ekonomicznej firmy Albrecht Graf Goertz konstruuje BMW 507. Ten niemal idealny roadster został wyprodukowany jedynie w 252 egzemplarzach, a większość jego elementów wykonano ręcznie zgodnie z życzeniem klienta. Dziesięć lat później paleta sprzedaży obejmuje już kompletną serię 5 z oszczędnym lub bardziej sportowym silnikiem i wyposażeniem oraz serię 3, na którą składa się trzydzieści wariantów, a także serię 7, czyli segment samochodów luksusowych. Obecnie oferta modeli BMW to zarówno samochody małe z serii 1, klasyczne z serii 3, sportowe auta rodzinne z 5 lub 6 serii oraz luksusowe auta serii 7, a także auta terenowe X3 i X5. Sportowe ambicje zaspokajają modele M3, MZ4, M5 i M6. Ten sportowy pakiet stanowią samochody, które mają dynamiczne silniki i zachwycają sportową linią nadwozia. Motto firmy brzmi „Wasze życzenie jest dla nas rozkazem”, dlatego wyposażenie wnętrza pojazdu oraz system napędowy w każdym modelu może być dostosowany do wymagań klienta. W systemie multiple-choice coupé, limuzyna, kabriolet i kombi każdego modelu mogą zostać wyposażone na indywidualne zamówienie.