- Strona startowa
- Samochod
- Chevrolet
- Chevrolet Camaro
Chevrolet Camaro Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Chevrolet Camaro, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Chevrolet Camaro
-
Chevrolet Camaro 2.0 Coupé 1LT/SHZ/WIFI/APPLE/BTH/MFL/R20
€ 31 400,-- 19 999 km
- 06/2022
- 202 kW (275 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-65549 Limburg an der Lahn -
Chevrolet Camaro Coupé 6.2 V8 1SS
€ 36 900,-- 107 000 km
- 06/2020
- 339 kW (461 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, ES-50197 ZARAGOZA -
Chevrolet Camaro CAMARO 3,6 RS "ZL1 PAKET"EXTREM-NAVI-GARANTIE !!
€ 31 900,-- 55 000 km
- 11/2020
- 250 kW (340 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-63937 Weilbach -
Chevrolet Camaro Turbo Coupé Sport Allestimento RS
€ 35 900,-- 28 200 km
- 07/2019
- 205 kW (279 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
8,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
181 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-35020 Albignasego - Padova - Pd -
Chevrolet Camaro Chevrolet Camaro 2.0 Cabrio/APPLE/CAMERA/WIFI/SHZ
€ 36 990,-- 49 440 km
- 07/2020
- 202 kW (275 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Półautomatyczna
- Benzyna
-
8,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
184 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-22061 Campione d'Italia - Como - CO -
Chevrolet Camaro Coupe 3,6
€ 30 000,-- 63 000 km
- 05/2021
- 260 kW (354 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
13,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-40016 San Giorgio Di Piano - Bologna - BO -
Chevrolet Camaro LEDER+NAV+RECARO+XENON+HUD+BOSTON+R20+1HD
€ 39 960,-- 6 400 km
- 06/2014
- 298 kW (405 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
-
13,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
310 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-68309 Mannheim -
Chevrolet Camaro Chevrolet Camaro V6 3.5L
€ 33 990,-- 55 000 km
- 06/2019
- 250 kW (340 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-22061 Campione d'Italia - Como - CO -
Chevrolet Camaro Aut.
€ 35 990,-- 130 000 km
- 06/2018
- - kW (- KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, ES-28802 ALCALA DE HENARES
Przez prawie czterdzieści lat wyprodukowany po raz pierwszy w 1966 roku sportowy samochód Chevrolet Camaro w klasie Muscle Car kształtował historię samochodów amerykańskich. Produkowany jako coupé i kabriolet model spółki-córki General Motors Chevrolet zdołał przetrwać na rynku, nawet kiedy po latach 70. XX wieku wydawało się, że wielki czas samochodów Muscle Cars z bogatą ofertą silników już dawno minął. A po wstrzymaniu przez producenta produkcji Camaro w czwartej generacji 2002 roku Chevrolet zaprezentował niespodziewanie w 2009 roku nową wersję, która miała nawiązywać do wcześniejszych sukcesów legendy sportowych samochodów.
Chevrolet Camaro zostaje wprowadzony jako wersja coupé i kabriolet
W pierwszej generacji Chevrolet przedstawiał model Camaro od roku 1966 do 1970 jako coupé i kabrio w wielu wersjach silnika jako samochód sześciocylindrowy i z napędem V8. Jako pierwszy wprowadzono na rynek model Chevrolet Camaro o pojemności skokowej 3,8 l, który posiadał moc ponad 103 kW (140 KM). Oprócz modeli o średniej pojemności skokowej od 4,1 do 5,7 l, główną wersją silnika w programie był wariant 6,5 l o mocy do 313 kW (425 KM). Maksymalna prędkość wynosiła w zależności od wersji silnika między 150 km/h a 230 km/h. W modelu Camaro oferowano ręczną skrzynię czterobiegową lub opcjonalnie automatyczną skrzynię trzybiegową.
W 1970 roku produkcji Muscle Car otrzymuje elegancką stylistykę
Produkowana wyłącznie jako coupé w latach od 1970 do 1981 druga generacja Chevroleta Camaro weszła na rynek ze znacznie bardziej elegancką stylistyką nadwozia, która jednak nadal pozwalała identyfikować Camaro jako Muscle Car. W trakcie okresu produkcji wielokrotnie zmieniał się wygląd dzięki modyfikacjom zderzaków i reflektorów. Od 1978 roku modele otrzymały przedni spoiler. Nowym wprowadzonym na rynek modelem był Camaro z silnikiem 4,1 l o mocy 114 kW (157 KM). Główna wersja posiadała od 1973 roku tylko pojemność skokową powyżej 5,7 l i moc 184 kW (250 KM).
Redukcja silników dla odmiennych warunków
Głębokie wnęki na reflektory i bardziej kanciasty przód charakteryzowały produkowaną w latach od 1982 do 1993 trzecią generację Chevroleta Camaro. Oprócz wersji coupé w tym okresie produkcji znajdowała się także ponownie otwarta wersja Camaro. Podczas gdy inni producenci wycofywali z programu swoje Muscle Cars z powodu coraz gorszych wyników sprzedaży ze względu na rosnące ceny benzyny, Chevrolet zareagował na zmienione warunki ramowe dopasowaniem w dół palety silników Camaro. Oprócz głównego modelu Camaro Z 28 z zespołem napędowym 5,0 l dostępne były także silniki o mniejszym zużyciu paliwa i pojemności skokowej już tylko 2,5 l. Nowe skrzynie pięciobiegowe i automatyczna skrzynia biegów przyczyniły się również do tego, że zagorzali fani Camaro pozostali wierni temu modelowi.
Od Muscle Car do eleganckiej, komfortowej wersji coupé
Czwarta generacja przemieniającego się w międzyczasie z Muscle Car w elegancki, komfortowy coupé o długości 4,90 m Chevroleta Camaro, w kształcie klina i zarazem bardziej zaokrąglonego, zdobywała rynek w latach od 1993 do 2002. Oferowany był ponownie zarówno kabriolet, który wprowadzony został w 1994 roku, jak i klasyczny coupé. Wejście do świata Camaro rozpoczęło się od wersji 3,4 l o mocy 118 kW (160 KM); główny model Camaro Z 28 posiadał nadal silnik 5,7 l o mocy ograniczonej teraz do 202 kW (275 KM). Wraz z udoskonaleniem modelu z 1998 roku produkcji samochód Z 28 otrzymał nowy silnik aluminiowy o lekkiej konstrukcji i mocy 212 kW (288 KM).
W roku produkcji 2009 pojawia się na nowo zaprojektowana generacja Camaro
Po wstrzymaniu produkcji w 2002 roku inżynierowie Chevroleta opracowali całkowicie nową generację Camaro, która weszła w końcu do produkcji seryjnej w roku 2009. Chevrolet Camaro przedstawiany był najpierw jako wersja coupé, później cabrio, jednak pod względem stylistyki bazował on na samochodach Camaro z okresu początkowego. Dzięki seryjnie montowanemu systemowi kontroli trakcji, ESP i kompletnemu wyposażeniu w poduszki bezpieczeństwa nowa generacja odpowiadała aktualnym zdobyczom techniki pod względem bezpieczeństwa. Spośród silników dostępny był V6 o pojemności skokowej 3,5 l i mocy 224 kW (304 KM) oraz zespół napędowy V8 z wyłączaniem cylindrów, o pojemności skokowej 6,1 l i mocy do 313 kW (426 KM). Jeśli chodzi o skrzynie biegów, w Camaro oferowana jest ręczna skrzynia sześciobiegowa i automatyczna skrzynia sześciobiegowa.