- Strona startowa
- Samochod
- Chevrolet
- Chevrolet Camaro
Chevrolet Camaro Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Chevrolet Camaro, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Chevrolet Camaro
-
Chevrolet Camaro RS/SS 350 Convertible Matching Numbers
€ 12 345,-- 150 000 km
- 08/1968
- 350 kW (476 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- - (Rodzaj skrzyni biegów)
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, IT-09120 cagliari -
Chevrolet Camaro Coupe 6.2 V8 50th Anniversary edition auto
€ 39 900,-- 66 150 km
- 08/2017
- 333 kW (453 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Półautomatyczna
- Benzyna
-
11,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-10128 Torino -
Chevrolet Camaro 3.6 auto
€ 17 000,-- 117 000 km
- 10/2014
- 265 kW (360 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
13,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
304 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Osoba prywatna, ES-46900 Torrente -
Chevrolet Camaro SS 6.2 V8 *Vollausstattung* KOMPRESSOR
€ 35 450,-- 120 000 km
- 07/2016
- 432 kW (587 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
-
0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
0 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-82281 Egenhofen/Unterschweinbach -
Chevrolet Camaro * ZL1*Automatik*BOSE*Recaro*Automatik*
€ 71 990,-- 5 321 km
- 07/2021
- 485 kW (659 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-45141 Essen -
Chevrolet Camaro 3.6 V6 AT,HUD
€ 18 900,-- 149 653 km
- 02/2015
- 238 kW (324 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-70806 Kornwestheim -
Chevrolet Camaro Coupé Aut.
€ 37 900,-- 32 000 km
- 04/2017
- - kW (- KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, ES-8037 Barcelona -
Chevrolet Camaro LT 3,6 V6 Automatik*Leder Alcantara*SSD
€ 23 900,-- 127 900 km
- 06/2017
- 250 kW (340 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
-
8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
181 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-51709 Marienheide -
Chevrolet Camaro , 2,0 l., cupé
€ 34 375,-- 50 000 km
- 06/2020
- 205 kW (279 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, ES-28670 VILLAVICIOSA DE ODÓN
Przez prawie czterdzieści lat wyprodukowany po raz pierwszy w 1966 roku sportowy samochód Chevrolet Camaro w klasie Muscle Car kształtował historię samochodów amerykańskich. Produkowany jako coupé i kabriolet model spółki-córki General Motors Chevrolet zdołał przetrwać na rynku, nawet kiedy po latach 70. XX wieku wydawało się, że wielki czas samochodów Muscle Cars z bogatą ofertą silników już dawno minął. A po wstrzymaniu przez producenta produkcji Camaro w czwartej generacji 2002 roku Chevrolet zaprezentował niespodziewanie w 2009 roku nową wersję, która miała nawiązywać do wcześniejszych sukcesów legendy sportowych samochodów.
Chevrolet Camaro zostaje wprowadzony jako wersja coupé i kabriolet
W pierwszej generacji Chevrolet przedstawiał model Camaro od roku 1966 do 1970 jako coupé i kabrio w wielu wersjach silnika jako samochód sześciocylindrowy i z napędem V8. Jako pierwszy wprowadzono na rynek model Chevrolet Camaro o pojemności skokowej 3,8 l, który posiadał moc ponad 103 kW (140 KM). Oprócz modeli o średniej pojemności skokowej od 4,1 do 5,7 l, główną wersją silnika w programie był wariant 6,5 l o mocy do 313 kW (425 KM). Maksymalna prędkość wynosiła w zależności od wersji silnika między 150 km/h a 230 km/h. W modelu Camaro oferowano ręczną skrzynię czterobiegową lub opcjonalnie automatyczną skrzynię trzybiegową.
W 1970 roku produkcji Muscle Car otrzymuje elegancką stylistykę
Produkowana wyłącznie jako coupé w latach od 1970 do 1981 druga generacja Chevroleta Camaro weszła na rynek ze znacznie bardziej elegancką stylistyką nadwozia, która jednak nadal pozwalała identyfikować Camaro jako Muscle Car. W trakcie okresu produkcji wielokrotnie zmieniał się wygląd dzięki modyfikacjom zderzaków i reflektorów. Od 1978 roku modele otrzymały przedni spoiler. Nowym wprowadzonym na rynek modelem był Camaro z silnikiem 4,1 l o mocy 114 kW (157 KM). Główna wersja posiadała od 1973 roku tylko pojemność skokową powyżej 5,7 l i moc 184 kW (250 KM).
Redukcja silników dla odmiennych warunków
Głębokie wnęki na reflektory i bardziej kanciasty przód charakteryzowały produkowaną w latach od 1982 do 1993 trzecią generację Chevroleta Camaro. Oprócz wersji coupé w tym okresie produkcji znajdowała się także ponownie otwarta wersja Camaro. Podczas gdy inni producenci wycofywali z programu swoje Muscle Cars z powodu coraz gorszych wyników sprzedaży ze względu na rosnące ceny benzyny, Chevrolet zareagował na zmienione warunki ramowe dopasowaniem w dół palety silników Camaro. Oprócz głównego modelu Camaro Z 28 z zespołem napędowym 5,0 l dostępne były także silniki o mniejszym zużyciu paliwa i pojemności skokowej już tylko 2,5 l. Nowe skrzynie pięciobiegowe i automatyczna skrzynia biegów przyczyniły się również do tego, że zagorzali fani Camaro pozostali wierni temu modelowi.
Od Muscle Car do eleganckiej, komfortowej wersji coupé
Czwarta generacja przemieniającego się w międzyczasie z Muscle Car w elegancki, komfortowy coupé o długości 4,90 m Chevroleta Camaro, w kształcie klina i zarazem bardziej zaokrąglonego, zdobywała rynek w latach od 1993 do 2002. Oferowany był ponownie zarówno kabriolet, który wprowadzony został w 1994 roku, jak i klasyczny coupé. Wejście do świata Camaro rozpoczęło się od wersji 3,4 l o mocy 118 kW (160 KM); główny model Camaro Z 28 posiadał nadal silnik 5,7 l o mocy ograniczonej teraz do 202 kW (275 KM). Wraz z udoskonaleniem modelu z 1998 roku produkcji samochód Z 28 otrzymał nowy silnik aluminiowy o lekkiej konstrukcji i mocy 212 kW (288 KM).
W roku produkcji 2009 pojawia się na nowo zaprojektowana generacja Camaro
Po wstrzymaniu produkcji w 2002 roku inżynierowie Chevroleta opracowali całkowicie nową generację Camaro, która weszła w końcu do produkcji seryjnej w roku 2009. Chevrolet Camaro przedstawiany był najpierw jako wersja coupé, później cabrio, jednak pod względem stylistyki bazował on na samochodach Camaro z okresu początkowego. Dzięki seryjnie montowanemu systemowi kontroli trakcji, ESP i kompletnemu wyposażeniu w poduszki bezpieczeństwa nowa generacja odpowiadała aktualnym zdobyczom techniki pod względem bezpieczeństwa. Spośród silników dostępny był V6 o pojemności skokowej 3,5 l i mocy 224 kW (304 KM) oraz zespół napędowy V8 z wyłączaniem cylindrów, o pojemności skokowej 6,1 l i mocy do 313 kW (426 KM). Jeśli chodzi o skrzynie biegów, w Camaro oferowana jest ręczna skrzynia sześciobiegowa i automatyczna skrzynia sześciobiegowa.