- Strona startowa
- Samochod
- Chevrolet
- Chevrolet Suburban
Chevrolet Suburban Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Chevrolet Suburban, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Chevrolet Suburban
-
Chevrolet Suburban 4WD
€ 27 000,-- 60 080 km
- 05/2014
- 238 kW (324 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-35457 Lollar -
Chevrolet Suburban C1500 LT 5.3 V8 - LPG GAS- 8 Sitze
€ 16 900,-- 267 000 km
- 07/2009
- 239 kW (325 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Autogaz (LPG)
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-25355 Barmstedt -
Chevrolet Suburban Suburban 2500 Allrad 5.3 V8 325 PS
€ 12 000,-- 220 500 km
- 09/2008
- 239 kW (325 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, DE-17489 Greifswald -
Chevrolet Suburban 5,3 L V8 Auto., Leder, Dach, Sitzheizung
€ 36 990,-- 98 707 km
- 07/2015
- 265 kW (360 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-15366 Hoppegarten -
Chevrolet Suburban K1500 4x4 / baugleich GMC Yukon XL
€ 54 500,-Możliwość odliczenia VAT-u - 62 800 km
- 04/2019
- 265 kW (360 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- - (Rodzaj skrzyni biegów)
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-49078 Osnabrück -
Chevrolet Suburban Suburban LT Kombilimousine, US Import 06.2015
€ 19 800,-- 190 227 km
- 11/2013
- 238 kW (324 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
-
17 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
323 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Osoba prywatna, DE-61184 Karben -
Chevrolet Suburban Model 2023 HIGH COUNTRY 6.2 V8 €82.900,-
€ 100 309,-- - km
- - (Data pierwszej rejestracji)
- 313 kW (426 KM)
- Nowy
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, BE-9870 Zulte -
Chevrolet Suburban 5.4 | 4x4 | LPG - Gas
€ 6 999,-- 242 000 km
- 07/2000
- 212 kW (288 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Autogaz (LPG)
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-66862 Kindsbach -
Chevrolet Suburban 2023 Suburban 6,2 High Country AHK 22"
€ 95 500,-Możliwość odliczenia VAT-u - 0 km
- - (Data pierwszej rejestracji)
- 313 kW (426 KM)
- Nowy
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
12,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
373 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-86497 Horgau
Trzy tony uciągu, niemal dwa metry wysokości, ponad 5,60 m długości i przestrzeń dla ośmiu osób ─ już kilka danych liczbowych opisująych Chevroleta Suburban z 2014 roku zdradza, że producent General Motors (GM) miał w programie model wyjątkowy pod wieloma względami. W Europie pojazd klasyfikowany jako Sport Utility Vehicle (SUV) o wymiarach wyrośniętego amerykańskiego vana uchodził za niespotykane zjawisko. Zupełnie inaczej postrzegano go w ojczystych Stanach Zjednoczonych, gdzie dla wielu Amerykanów Chevrolet Suburban był poniekąd członkiem rodziny. Powód: Chevrolet Suburban był częścią jednej z serii najdłużej utrzymującej się na rynku w historii, a jego pierwsza generacja zadebiutowała już w 1933 roku. W Ameryce Północnej Suburban był również znany jako pojazd użytkowy oraz auto prezydenckie. Mimo kryzysu naftowego i dyskusji na tematy energetyczne w USA wciąż produkowano kolejne odsłony modelu. Chevrolet Suburban zapewniał jednocześnie podstawę konstrukcyjną dla innych ciężarówek i pick-upów GM oraz dla SUV-ów marki GMC i Cadillac.
Chevrolet Suburban do 1960 roku
Pierwsze generacje Suburbana pod względem wizualnym wyraźnie nawiązywały do swojego protoplasty pochodzącego od pojazdu użytkowego. Od rocznika 1933 GM koncern wykorzystał w tym modelu wywodzącą się od ciężarówki płytę podłogową z rozstawem kół ponad 2,88 m, na której umieszczono wysoką, kanciastą karoserię. W pojeździe mieściły się trzy rzędy siedzeń, na których mogło podróżować osiem osób. W kolejnych generacjach w latach 40. i 50. Suburban zyskał rozstaw osi powiększony do niemal trzech metrów i karoserię bardziej nawiązującą stylem do ówczesnych amerykańskich limuzyn. W połowie lat 50. GM po raz pierwszy wprowadził na rynek Chevroleta Suburban z automatyczną skrzynią biegów i napędem na cztery koła. Nowością były również silniki V8 o mocy sięgającej 155 KM (116 kW), którymi zastąpiono stosowane początkowo sześciocylindrowe< motory o słabszych osiągach.
Chevrolet Suburban w latach 60. i 70.
Wraz z zaprezentowaniem szóstej generacji producent zmienił koncepcję designu i przedstawił Chevroleta Suburban w wersji dwusiedzeniowej z kanciastą karoserią i wysoką osłoną chłodnicy. Odtąd stanowiły one charakterystyczne elementy modelu. Pod koniec lat 60. Na rynek trafił Chevrolet Suburban w wersji trzy- i pięciodrzwiowej. Nowe silniki V8 o pojemności skokowej 6,5 l umożliwiały pojazdowi osiągnięcie mocy do 310 KM (231 kW). W latach 70. Suburban z czterodrzwiową karoserią stał się standardem. To właśnie w tej fazie produkcji po raz pierwszy pojawił się Chevrolet Suburban z napędem Diesla. Oprócz wersji ośmiosiedzeniowej pojazd można było również zamówić w z dziewięcioma fotelami.
Nowsze serie Chevroleta Suburbana
W latach 90. rozstaw kół w pojeździe ponownie zwiększono do 3,34 m, aby zapewnić więcej przestrzeni w ośmioosobowym aucie z trzema rzędami siedzeń. Ponadto konstruktor w modelach Chevrolet Suburban 1300 i Chevrolet Suburban 1500 zastosował nową generację silników o pojemności skokowej 5,3 i 6,0 litrów. Generacje Chevroleta Suburbana produkowane od 2007 roku zapewniały miejsce dla sześciu lub ośmiu osób.