Aktualne oferty dla GAZ
-
GAZ GAZ 69 M Deko-Fzg. mit Deutschem Fzg.-Brief
€ 3 000,-- 1 001 km
- 11/1987
- 65 kW (88 KM)
- Oldtimer
- 1 użytkownik
- Manualna
- Inne
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-88085 Langenargen -
GAZ 24
€ 8 500,-- 999 999 km
- 01/1972
- 70 kW (95 KM)
- Oldtimer
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Autogaz (LPG)
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, DE-15749 Mittenwalde OT Töpchin -
GAZ 69 M *OLDTIMER* ORIGINAL* Allrad-Antrieb* 8 Platz*
€ 3 500,-- 54 271 km
- 01/1964
- 48 kW (65 KM)
- Oldtimer
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-06429 Latdorf -
GAZ M-21
€ 60 000,-- 400 km
- 09/1968
- 55 kW (75 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- - (Rodzaj skrzyni biegów)
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, DE-10115 Moldova -
GAZ 69 M Oldtimer!!Topzustand!! 4x4!! 8 Platz!!Wie NEU
€ 12 500,-- 57 028 km
- 01/1965
- 55 kW (75 KM)
- Oldtimer
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-06429 Latdorf -
GAZ 24
€ 5 000,-- 190 000 km
- 09/1984
- 66 kW (90 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, DE-77694 Kehl -
GAZ Wolga M24
€ 7 000,-- 75 802 km
- 11/1978
- 71 kW (97 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-99867 Gotha -
GAZ 3111
€ 35 000,-- 10 000 km
- 08/2002
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- - (Rodzaj skrzyni biegów)
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, IT-25125 Brescia -
GAZ 13 Czajka Tschaika Möwe Chaika
€ 53 000,-- 450 km
- 01/1979
- 143 kW (194 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- - (Rodzaj skrzyni biegów)
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, DE-01237 Dresden
W Europie Zachodniej rosyjski producent samochodów GAZ był w dużej mierze nieznany. Wszystko zmieniło się jednak, kiedy wspomniano o nim krótko w mediach jako nabywcy niemieckiej marki GM Opel. W krajach wschodnioeuropejskich i w Rosji założona w latach 30. XX wieku firma GAZ była prominentnym producentem, który swój prestiż osiągnął przede wszystkim dzięki produkcji luksusowych modeli aut – takich jak Wolga – i konstrukcji używanego jako limuzyna rządowa samochodu Tschaika. Oprócz samochodów osobowych rosyjski producent konstruował także samochody użytkowe – od małego samochodu ciężarowego do dużych transporterów. W ostatnim czasie znane były przede wszystkim samochody dostawcze serii GAZelle.
Limuzyna rządowa Tschaika staje się klasycznym samochodem rosyjskiej produkcji
Podczas gdy modele GAZ marki Wolga w dużych ilościach opuszczały zakład w Nischni Nowgorod, produkowane do końca lat 80. XX wieku przez GAZ samochody Tschaika schodziły z taśmy produkcyjnej tylko w niewielkiej ilości kilku tysięcy egzemplarzy. Tak jak jeszcze o wiele rzadsze kabriolety, limuzyny Tschaika należą więc dzisiaj do modeli kolekcjonerskich produkcji GAZ o najbardziej stabilnej wartości. Od początku produkcji serii w 1959 roku marka GAZ wyposażała modele o długości ponad 6,10 m w silniki V8 o dużej pojemności skokowej, które posiadały moc do 160 kW (220 KM), co jest cechą szczególną luksusowej klasy GAZ. Wraz z 1988 rokiem firma GAZ wprowadziła produkcję swojego prestiżowego modelu.
Wolga to najbardziej znana marka GAZ
Ze swoją marką Wolga koncern GAZ był obecny także w NRD i kilku krajach zachodnioeuropejskich. Produkowane od połowy lat 50. XX wieku w Związku Radzieckim limuzyny i kombi zostały uznane na wschodzie jako modele wyższej klasy i stosowane były jako samochody służbowe i taksówki. Po rozpadzie związku Związku Radzieckiego, już jako firma rosyjska, koncern GAZ próbował wprowadzić na rynek nowoczesną wersję klasyka Wolga. Ostatnie modele powstały na bazie wycofanej serii Chryslera i schodziły z taśmy produkcyjnej w Rosji do 2010 roku jako Wolga Siber.