- Strona startowa
- Samochod
- Honda
- Honda Integra
Honda Integra Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Honda Integra, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Honda Integra
-
Honda Integra Type R DC5 restyling
€ 26 500,-Możliwość odliczenia VAT-u - 130 459 km
- 05/2005
- 162 kW (220 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-22036 Erba - Como -
Honda Integra Type R 2000 Millenium Edition Y56 Yellow
€ 26 990,-- 220 000 km
- 11/2000
- 140 kW (190 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, AT-3680 Persenbeug-Gottsdorf -
Honda Integra Type-R DC5 (Traumzustand)
€ 26 990,-- 156 754 km
- 11/2003
- 162 kW (220 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-83395 Freilassing -
Honda Integra Integra 1.8 type-R
€ 25 000,-- 193 968 km
- 01/1999
- 140 kW (190 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
8,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-22036 Erba - Como -
Honda Integra 1.8 type-R
€ 2 000,-- 100 000 km
- 06/2000
- 140 kW (190 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
8,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-22012 Como -
Honda Integra Type R - Full Honda History - Full stock
€ 34 900,-- 134 400 km
- 03/1998
- 140 kW (190 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
14,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, BE-1420 Braine-l'Alleud -
Honda Integra Type R DC5 JDM
€ 21 500,-Możliwość odliczenia VAT-u - 173 800 km
- 07/2004
- 162 kW (220 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-89537 Giengen an der Brenz -
Honda Integra Integra 1.8 type-R
€ 28 000,-- 89 000 km
- 06/1999
- 140 kW (190 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
8,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-00028 Subiaco -
Honda Integra Integra 1,8i VTEC
€ 23 000,-- 192 000 km
- 03/1998
- 140 kW (190 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
8,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, AT-6840 Götzis
Modele coupé japońskiej marki Honda cieszyły się popularnością co najmniej od końca lat 70., kiedy na europejskim rynku pojawiła się Honda Prelude. Sportowe dwudrzwiowe Hondy ceniono za osiągi i elegancką sylwetkę. Taką linię karoserii prezentowały też samochody klasy średniej i kompakty. W roku 1983 pojawiła się Honda CRX, a w roku 1988 zaprezentowano Hondę Accord coupé. Modele te stanowiły stałą ofertę producenta, którą w roku 1985 uzupełniło coupé Honda Integra – w sprzedaży do roku 2007 z przeznaczeniem głównie na rynek północnoamerykański oraz japoński. Topowy model Integra Type-R pojawił się na rynku europejskim w roku 1997 i był dostępny do 2001.
" href="https://www.autoscout24.pl/assets/auto/images/model/honda/honda-integra/honda-integra-s-01.jpg" title="">
" href="https://www.autoscout24.pl/assets/auto/images/model/honda/honda-integra/honda-integra-m-02.jpg" title="">
Honda Integra powstaje na bazie modelu Honda Civic
Hondę Integra produkowano na podzespołach kompaktowej Hondy Civic. Składane reflektory oraz przedni spojler w kolorze karoserii nadawały modelowi sportowy charakter. Pierwsza generacja, produkowana w latach 1985-1989, dostępna była w trzech wersjach: jako coupé, czterodrzwiowy sedan oraz pięciodrzwiowy hatchback. Jednostkę napędową stanowił silnik o pojemności 1,6 l o mocy 120 KM (88 kW).
" href="https://www.autoscout24.pl/assets/auto/images/model/honda/honda-integra/honda-integra-s-03.jpg" title="">
" href="https://www.autoscout24.pl/assets/auto/images/model/honda/honda-integra/honda-integra-m-03.jpg" title="">
Model GS-R produkowany na rynek północnoamerykański jest poprzednikiem Hondy Integra Type-R
Druga generacja produkowana była w latach 1989-1993. Zrezygnowano z pięciodrzwiowej limuzyny, Integra otrzymała linię Hondy Prelude i nie miała już charakterystycznych składanych reflektorów. Pozostałe w ofercie czterodrzwiowa limuzyna oraz coupé otrzymały mocniejszy silnik o pojemności 1,8 l i mocy 142 KM (104 kW). Topowa wersja weszła na rynek amerykański w roku 1992 pod nazwą Honda Integra GS-R. Jednostka napędowa o pojemności 1,7 l generowała moc 162 KM (119 kW).
" href="https://www.autoscout24.pl/assets/auto/images/model/honda/honda-integra/honda-integra-s-04.jpg" title="">
W roku 1995 Honda Integra Type-R wchodzi na rynek japoński
Trzecia generacja zaprezentowana zostaje w roku 1993 w niemal niezmienionej formie. W dalszym ciągu zarówno w limuzynie, jak i coupé stylistycznie dominowały wąskie, opasujące niemal cały przód reflektory. Gama jednostek napędowych obejmowała silniki o pojemności 1,7 l i mocy 144 KM (106 kW) oraz 1,8 l i mocy 182 KM (134 kW) dla wersji GS-R. W roku 1995 paletę modeli uzupełniono o nową topowa wersję, która znacznie różniła się zarówno stylistyką, jak i jednostkami napędowymi od pozostałych modeli Integry.
" href="https://www.autoscout24.pl/assets/auto/images/model/honda/honda-integra/honda-integra-s-02.jpg" title="">
Honda Integra Type-R ze sportowym obliczem
W Europie sportowe coupé pojawiło się w salonach sprzedaży dopiero w roku 1997. Charakterystyczne dla Hondy Integra Type-R były duże spojlery i agresywnie wyglądający zderzak przedni. Prowadzenie ułatwiała przekładnia pięciobiegowa i blokada mechanizmu różnicowego, które wpływały jednocześnie na osiągi. Silnik o pojemności 1,8 l generował moc 190 KM (140 kW). Coupé o wadze 1,2 t przyspieszało do “setki” w 6,7 s. Prędkość maksymalna wynosiła 235 km/h. Topowa wersja Integry pozostawała w sprzedaży na rynku europejskim do roku 2001. Produkowany w latach 2002-2007 następca Honda Integra RSX nie był dostępny w Europie.