- Strona startowa
- Samochod
- Hyundai
- Hyundai Genesis
Hyundai Genesis Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Hyundai Genesis, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Hyundai Genesis
-
Hyundai Genesis G80 3.8 V6 ** Gr. Garantie incl. ** Voll
€ 19 950,-- 122 700 km
- 06/2014
- 232 kW (315 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
11,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
274 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-12107 Berlin -
Hyundai Genesis 3.8 GDI V6 Aut.
€ 19 990,-- 148 000 km
- 07/2014
- 232 kW (315 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
11,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-08820 EL PRAT DE LLOBREGAT -
Hyundai Genesis Coupe 3.8 V6 Facelift Xenon Keyless
€ 13 490,-- 119 500 km
- 05/2012
- 255 kW (347 KM)
- Używany
- 4 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
10,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
244 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-52222 Stolberg -
Hyundai Genesis 3.8 TÜV Neu*Allrad*Softclose* Head-up
€ 19 900,-- 72 000 km
- 02/2016
- 232 kW (315 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
-
11,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
275 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-35091 Cölbe -
Hyundai Genesis Basis
€ 19 000,-- 93 000 km
- 03/2015
- 232 kW (315 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- - (Rodzaj skrzyni biegów)
- Benzyna
-
11,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
275 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Osoba prywatna, DE-33428 Harsewinkel
Wraz z wprowadzeniem małych samochodów, takich jak Hyundai Getz, lub kompaktowych modeli Sport Utility Vehicles (SUV), jak na przykład Hyundai Santa Fe, spółka Hyundai Motor Company po fuzji z firmą Kia, będąc największym producentem pojazdów w Korei Południowej, ugruntowała swą pozycję jako globalny sprzedawca z programem obejmującym prawie wszystkie klasy samochodów. Istotne dla rynków w Europie stały się cieszące się tam tradycyjnie dużym zainteresowaniem modele klasy kompaktowej, w której Hyundai wraz z serią produkcyjną taką jak Pony i Hyundai Lantra przedstawiał oferty charakteryzujące się korzystnym stosunkiem jakości do ceny. Jednak Hyundai chciał porzucić łączący się z tym wizerunek. Od teraz miał cel w byciu postrzeganym jako producent bezpiecznych samochodów najwyższej jakości i pokazywaniu kompetencji w produkcji silników. Pomocna była przy tym kooperacja z innymi producentami takimi jak Daimler i Mitsubishi. Przedstawiając generacje samochodów serii Hyundai i, w których zmieniono stare nazwy modeli, Koreańczycy wyrazili jednocześnie samoświadomość wprowadzenia międzynarodowych akcentów marki także w wyższej klasie średniej. Limuzyny takie jak Hyundai Equus były bowiem dotychczas przeznaczone przede wszystkim dla rodzimego rynku. Na eksportowych obszarach zbytu konstruktor obecny był natomiast z zakorzenioną tam limuzyną Hyundai Grandeur, którą w końcu od roku produkcji 2008 miał stopniowo zastąpić na różnych rynkach nowo zaprojektowany model Hyundai Genesis.
" href="https://www.autoscout24.pl/assets/auto/images/model/hyundai/hyundai-genesis/hyundai-genesis-m-01.jpg" title="">
" href="https://www.autoscout24.pl/assets/auto/images/model/hyundai/hyundai-genesis/hyundai-genesis-m-03.jpg" title="">
Hyundai Genesis produkowany jest jako limuzyna i coupé
Od roku 2008 rozpoczęła się sprzedaż modelu Hyundai Genesis na rynku południowokoreańskim, a zaraz po tym północnoamerykańskim, na którym producent – oprócz branży samochodów luksusowych japońskich konkurentów – wykalkulował sobie szanse na model premium azjatyckiej produkcji. Flagowy samochód koncernu Hyundai produkowany był w dwóch wersjach nadwozia jako limuzyna oraz coupé, który w Europie wszedł na rynek w roku 2010. Limuzyna i coupé bazowały na tej samej platformie montażowej i były promowane przez markę Hyundai jako zdecydowanie sportowe modele o cechach klasy wyższej. Należały do nich zwłaszcza – oprócz dostępnego zawieszenia pneumatycznego dla zwiększenia komfortu jazdy – liczne systemy dotyczące bezpieczeństwa.
" href="https://www.autoscout24.pl/assets/auto/images/model/hyundai/hyundai-genesis/hyundai-genesis-s-01.jpg" title="">
Wyposażenie silników w modelu Hyundai Genesis
Odpowiednio do sportowego wizerunku limuzyny i coupé producent wyposażył samochód Hyundai Genesis w mocne silniki benzynowe w klasie pojemności skokowej od 2,0 do 4,6 l. W podstawowym wariancie silnika Hyundai Genesis posiadał moc ponad 214 KM (157 kW), zespół napędowy o pojemności 3,8 l dostępny był w wersji do 303 KM (223 kW). Dzięki niemu Hyundai Genesis w wersji coupé osiągał prędkość od 0 do 100 km w 6,3 sekund.