- Strona startowa
- Samochod
- Lancia
- Lancia Delta
Lancia Delta Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Lancia Delta, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Lancia Delta
-
Lancia Delta Platino|PDC|Klima|Navi|Vollleder|Panorama
€ 4 990,-- 146 000 km
- 10/2008
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
7,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
165 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-67112 Mutterstadt -
Lancia Delta 1.6 MJT DPF 105 CV
€ 5 900,-- 75 288 km
- 06/2013
- 77 kW (105 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
4,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
120 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-10147 Torino -
Lancia Delta 1.4 T-Jet 120 CV Gold Ecochic GPL
€ 5 790,-- 186 000 km
- 06/2014
- 88 kW (120 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Autogaz (LPG)
-
6,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
144 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-74023 Grottaglie - Taranto - TA -
Lancia Delta 1.9 MJT Twinturbo DPF Platino
€ 6 499,-- 152 000 km
- 07/2009
- 140 kW (190 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
5,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
149 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-42122 Reggio Emilia - Re -
Lancia Delta 1.4 T-Jet 120 CV Gold Ecochic GPL
€ 3 950,-- 209 000 km
- 02/2013
- 88 kW (120 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Autogaz (LPG)
-
6,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
146 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-20081 Cassinetta di Lugagnano - Milano -
Lancia Delta 1.3 LX ASI STORICA
€ 6 500,-- 87 000 km
- 04/1982
- 57 kW (77 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-21018 Sesto Calende – Varese – Va -
Lancia Delta 2.0 16v HF Integrale Evoluzione PERFETTA
€ 90 000,-- 66 000 km
- 10/1991
- 151 kW (205 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-20146 Milano - MI -
Lancia Delta HF Integrale16V EVO 1 | Sacca intercooler
€ 96 500,-- 37 000 km
- 02/1992
- 151 kW (205 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-41123 Modena -
Lancia Delta HF Integrale Evoluzione II
€ 230 000,-- 128 572 km
- 03/1995
- - kW (- KM)
- Oldtimer
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, ES-08908 L'Hospitalet de Llobregat
Producenci aut kompaktowych, angażując się w sporty motorowe, nie obiecują sobie zwykle szczególnej reakcji na sprzedaż modeli ulicznych, jednak włoski konstruktor samochodów Lancia po zaprezentowaniu kompaktowej limuzyny Lancia Delta w 1979 roku wybrał inną drogę. Wówczas jako część macierzystego koncernu Fiat Lancia zajmowała jeszcze pozycję dostawcy sportowych modeli, które później musiała pozostawić wyłącznie w gestii siostrzanej spółki Alfa Romeo. Jednak do początku lat 90. XX wieku Delta znacznie przyczyniła się – wraz z ekipą Lancii – do sukcesów rajdowych, a Lancia Delta była brana pod uwagę w szczególności przez nabywców zainteresowanych sportowymi autami. Lancia czerpała zyski z sukcesów Delty na torze, a przedsiębiorstwo włączyło do programu sportowe wersje ulicznych aut takie jak Lancia Delta Integrale, Evoluzione czy Delta HF, a także wersję turbo z napędem na przód. Po drugiej generacji uważanej za samochód rodzinny Lancia pozwoliła Delcie ponownie odżyć w 2009 roku dzięki całkiem nowej wersji limuzyny lifestyle’owej.
" href="https://www.autoscout24.pl/assets/auto/images/model/lancia/lancia-delta/lancia-delta-s-01.jpg" title="">
Pierwsza generacja modelu Lancia Delta (1979-1993)
Pierwsze modele Lancii Delty wprowadzono na rynek w 1979 roku jako pięciodrzwiowy hatchback. Za design odpowiedzialny był włoski projektant Giorgio Giugiaro, który oprócz pierwszego VW-Golfa stworzył również tak legendarne modele jak Giulia od Alfa Romeo czy ekskluzywne samochody sportowe takie jak pierwsze Quattroporte od Maserati. Platformę dla Lancii Delty zaczerpnięto od Fiata Ritmo. W ślad za podstawowymi modelami o mocy 75 KM (55 kW) i 85 KM (63 kW) po trzech latach od wprowadzenia auta na rynek pojawiły pierwsze modele ukierunkowane na osiągi, które pod szyldem Lancia Delta GT i GT dysponowały mocą do 108 KM (79 kW). Najlepszy model to Lancia Delta HF Turbo z silnikiem o pojemności 1,6 l i mocy 131 KM (96 kW), który w 1986 roku wyposażono w napęd na cztery koła i dwulitrowy silnik o mocy 185 KM (136 kW). W taki sam silnik uzbrojono w 1987 roku model Delta HF Integrale. W 1991 roku Włosi wprowadzili na rynek model Delta Integrale Evoluzione o jeszcze lepszych osiągach w postaci mocy rzędu 215 KM (158 kW).
Druga generacja modelu Lancia Delta (1993-1999)
Prezentując drugą generację Lancii Delty w roku 1993, producent w dużej mierze wycofał się ze sportów motorowych. Tradycję oferowania kompaktowej limuzyny Delta z dynamicznymi silnikami kontynuowano jednak aż do zakończenia produkcji w 1999 roku. Oprócz niewielkich jednostek o pojemności 1,6 i 1,8 l oraz mocy 130 KM (102 kW) Delta oferowana była także ponownie w topowej wersji jako model HF z turbodoładowaniem oraz jako Delta Evoluzione, której dwulitrowy silnik zapewniał moc do 193 KM (142 kW). Po raz pierwszy w tej generacji pojawiła się także Lancia Delta z napędem Diesla w wersji turbo o mocy 90 KM (66 kW).
" href="https://www.autoscout24.pl/assets/auto/images/model/lancia/lancia-delta/lancia-delta-s-03.jpg" title="">
W 2009 Lancia Delta pojawia się w nowej odsłonie jako samochód lifestyle’owy
Dziesięć lat po wprowadzeniu na rynek drugiej generacji i trzydzieści lat od debiutu pierwszej Lancii Delty model pojawił się w 2009 roku w nowej odsłonie jako samochód lifestyle’owy. Trzecia generacja Delty wkroczyła na rynek jako pięciodrzwiowa limuzyna o eleganckiej stylistyce, z dużymi przeszkleniami na dachu i z tyłu. Model przejął typowe dla marki elementy sylwetki takie jak pionowo ustawione światła z tyłu i wysoki trapezowy grill. Lancia Delta oferowana była w dwóch wersjach benzynowych i dwóch z napędem Diesla. Topowy wśród Diesli model biturbo dysponował mocą ponad 190 KM (140 kW) przy łączonym zużyciu paliwa 5,7 l na 100 km (emisja dwutlenku węgla wynosiła 149 g/km). Najbardziej ekonomiczny Diesel z półautomatyczną skrzynią biegów, o pojemności skokowej 1,6 l zapewniał osiągi rzędu 120 KM (88 kW) i zużywał średnio 4,6 l paliwa (emisja dwutlenku węgla wynosiła 120 g/km). Wszystkie modele z napędem Diesla spełniały normę emisji spalin Euro5. W wersji benzynowej Lancia Delta obecna była w programie z dwoma silnikami o pojemności 1,4 l i mocy 120 KM (88 kW) oraz 150 KM (110 kW).
" href="https://www.autoscout24.pl/assets/auto/images/model/lancia/lancia-delta/lancia-delta-s-02.jpg" title="">