- Strona startowa
- Samochod
- Lancia
Aktualne oferty dla Lancia
-
Lancia Delta HF INTEGRALE - UFFICIALE MARTINI LANCIA
€ 640 000,-- 1 km
- 01/1989
- 133 kW (181 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-42122 Reggio Emilia - RE -
Lancia Delta HF INTEGRALE 16V - GR.A
€ 195 000,-- 1 km
- 01/1988
- 265 kW (360 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-42122 Reggio Emilia - RE -
Lancia Delta III 2008 1.8 di tjt Platino 200cv sportronic
€ 4 800,-- 160 500 km
- 10/2011
- 147 kW (200 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
-
7,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-83035 Grottaminarda -
Lancia Delta EVOLUZIONE 2.0 16V
€ 259 000,-- 6 947 km
- 03/1994
- 155 kW (211 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-10078 Venaria Reale - Torino - To -
Lancia Delta INTEGRALE EVO GRUPPE N WERKSWAGEN ORIGINAL !!!
€ 199 900,-- 30 000 km
- 03/1992
- 221 kW (300 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-82319 Starnberg -
Lancia Delta EVO GR A ABARTH
€ 110 000,-- 1 km
- 04/1992
- 210 kW (286 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, BE-1510 saint flour -
Lancia Delta Delta HF Integrale Evo 2 Serie Speciale Bianca
€ 140 000,-- 1 500 km
- 10/1994
- 155 kW (211 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, IT-21040 VA -
Lancia Flavia Lancia 2000 HF Coupé
€ 29 500,-- 50 000 km
- 01/1972
- 93 kW (126 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, IT-33100 Udine -
Lancia Beta Monte-Carlo
€ 8 000,-- 72 134 km
- 01/1977
- 88 kW (120 KM)
- Oldtimer
- - (Właśc. samochodu)
- - (Rodzaj skrzyni biegów)
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, DE-86368 Gersthofen
Blok silnika odlany z aluminium w seryjnych jednostkach V6 to cechy techniczne wyższej klasy samochodów chętnie sprzedawanych przez producentów jako najnowsze i najnowocześniejsze rozwiązania techniki. Silnik V6 jako lekka konstrukcja montowany był po raz pierwszy na świecie w modelu Lancia Aurelia już w 1954 roku. Były to rewolucyjne nowinki, dzięki którym założona w 1906 roku włoska firma Lancia stała się drugim najważniejszym producentem samochodów we Włoszech, zanim w 1969 została przejęta przez lidera w branży – firmę Fiat.
Sportowy wizerunek marki Lancia
Przez dwadzieścia lat z modelami takimi jak Lancia Flamina, Flavia i Fulvia oraz w latach 70. i 80. XX wieku z Lancią Gamma, Lancia Prisma i Lancia Thema, Lancia oferowała szeroką paletę produktów o pięknych kształtach, najczęściej samochodów z mocnymi silnikami, pojazdów klasy średniej i wyższej klasy średniej pod postacią limuzyn, kabrioletów i coupé. Odpowiednio do swojego sportowego wizerunku Lancia mogła świętować duże sukcesy w wyścigach rajdowych Rallye i wraz z wersją wyścigową Lancia Beta i Lancia Delta wystawić dwa z osiągających największe sukcesy modeli samochodów Rallye wszech czasów. Niewzruszona wspaniałą historią sportową firma Fiat pod koniec lat 80. podjęła decyzję, że dołączona niedawno do przedsiębiorstwa marka Alfa Romeo zajmie w koncernie miejsce Lanci jako producent sportowych samochodów.
Nowy kierunek marki Lancia z wysokimi wymaganiami odnośnie stylistyki
Firma z tradycyjnymi i nazwanymi według alfabetu greckiego modelami obrała teraz nowy kierunek. Komfort, funkcjonalność dla rodziny i ponadprzeciętne wyposażenie seryjne miały wyróżniać nowe samochody Lancia z lat 90. XX wieku. Podczas gdy modele klasy średniej z serii Lancia Delta, Lancia Kappa, Lancia Dedra lub ich następczyni, czyli Lancia Lybra, były wysoko oceniane przez wymagających klientów głównie z powodu cech luksusowego wyposażenia (jak chociażby skórzane siedzenia z alcantary) to właśnie najmniejsza Lancia okazała się jednym z odnoszących największe sukcesy i najbardziej poważanych modeli producenta. A powodem tego była przede wszystkim jej odważna stylistyka. Lancia Y, stworzona przez włoskiego projektanta Enrico Fumina, ugruntowała sławę marki jako producenta ukierunkowanych na genialny design samochodów.
Lancia stawia na indywidualizację swoich modeli
Wraz z wejściem w XXI wiek Lancia rozpoczęła ofensywę modelową, dostosowaną całkowicie do wielkiej tradycji awangardowej włoskiej stylistyki samochodów. Ze swoimi ukośnie ustawionymi reflektorami, obszerną osłoną chłodnicy w kształcie trapezu oraz wysoko ustawionymi, wąskimi tylnymi światłami, modele Lancia miały pokazywać na ulicach swoje bardzo rozpoznawalne oblicze. Lakier w dwóch kolorach w modelu Lancia Ypsilon lub minivanie Lancia Musa oraz sprytne pomysły projektowe, takie jak pokryta materiałem tablica rozdzielcza, stały się nowym znakiem firmowym producenta Lancia. Indywidualizacja samochodu dla mas – tak brzmiała maksyma działania projektantów. I tak właśnie klienci samochodów Lancia mogli wybrać swój wymarzony kolor spośród 100 różnych lakierów. Macierzysty koncern Fiat z dużym sukcesem przejął później tę wyrazistą strategię indywidualizacji do swojego modelu retro, Fiata 500.
Modele Lancia oferują ekstrawagancję wewnątrz i na zewnątrz
Ekstrawagancka stylistyka z kosztownym wyposażeniem wnętrza była także na pierwszym planie w zaprezentowanym w 2002 roku modelu wyższej klasy średniej Lancia Thesis . Przykładowo w Niemczech strategia oferowania samochodów dla indywidualistów realizowana była na tyle, że Lancia Thesis w 2007 roku znalazła zaledwie 100 nabywców. W górnym segmencie cenowym Lancia wdrażała na rynku swoją znaną z małego samochodu Ypsilon strategię sprzedaży. Niemałego sukcesu oczekiwali Włosi dla zaprezentowanego wraz z nową serią z 2008 roku modelu Lancia Delta. Samochód kompaktowy na bazie Fiata Bravo oferowany był z silnikiem benzynowym w dwóch wersjach i z trzema silnikami wysokoprężnymi, które odpowiadać miały normie Euro5.