- Strona startowa
- Samochod
- Lancia
Aktualne oferty dla Lancia
-
Lancia Delta Delta HF Integrale turbo 16V Rally Gruppo A
€ 1 111 111,-- 21 846 km
- 09/1989
- 144 kW (196 KM)
- Oldtimer
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-42019 Scandiano (RE) -
Lancia Delta Integrale Serie speciale numerata "perla"
€ 170 000,-- 62 800 km
- 01/1994
- 155 kW (211 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, IT-11020 Aosta -
Lancia 2000 HF Coupé
€ 42 000,-- 22 710 km
- 04/1972
- 92 kW (125 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, BE-3520 Zonhoven -
Lancia Fulvia 1.3 S rallye 1 serie
€ 18 500,-- 80 000 km
- 01/1968
- 90 kW (122 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, IT-31100 treviso -
Lancia Delta EVO '91 GRUPPO A/8 REPLICA MARTINI RACING
€ 120 000,-- 100 km
- 11/1991
- 234 kW (318 KM)
- Oldtimer
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, IT-13011 Borgosesia -
Lancia Beta 037 GROUP B 1 of 22 please read the description
€ 575 000,-- 52 000 km
- 05/1983
- 257 kW (349 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-41028 Serramazzoni - Modena -Mo -
Lancia Beta
€ 7 000,-- 34 000 km
- 03/1977
- 88 kW (120 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- - (Rodzaj skrzyni biegów)
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, BE-5060 Sambreville -
Lancia Flavia
€ 23 000,-- 40 000 km
- 05/1968
- 123 kW (167 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, IT-00163 roma -
Lancia Delta 2000 16v Integrale
€ 72 500,-- 146 000 km
- 01/1992
- 2 kW (3 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
11 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
150 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Osoba prywatna, ES-48970 Bilbao
Blok silnika odlany z aluminium w seryjnych jednostkach V6 to cechy techniczne wyższej klasy samochodów chętnie sprzedawanych przez producentów jako najnowsze i najnowocześniejsze rozwiązania techniki. Silnik V6 jako lekka konstrukcja montowany był po raz pierwszy na świecie w modelu Lancia Aurelia już w 1954 roku. Były to rewolucyjne nowinki, dzięki którym założona w 1906 roku włoska firma Lancia stała się drugim najważniejszym producentem samochodów we Włoszech, zanim w 1969 została przejęta przez lidera w branży – firmę Fiat.
Sportowy wizerunek marki Lancia
Przez dwadzieścia lat z modelami takimi jak Lancia Flamina, Flavia i Fulvia oraz w latach 70. i 80. XX wieku z Lancią Gamma, Lancia Prisma i Lancia Thema, Lancia oferowała szeroką paletę produktów o pięknych kształtach, najczęściej samochodów z mocnymi silnikami, pojazdów klasy średniej i wyższej klasy średniej pod postacią limuzyn, kabrioletów i coupé. Odpowiednio do swojego sportowego wizerunku Lancia mogła świętować duże sukcesy w wyścigach rajdowych Rallye i wraz z wersją wyścigową Lancia Beta i Lancia Delta wystawić dwa z osiągających największe sukcesy modeli samochodów Rallye wszech czasów. Niewzruszona wspaniałą historią sportową firma Fiat pod koniec lat 80. podjęła decyzję, że dołączona niedawno do przedsiębiorstwa marka Alfa Romeo zajmie w koncernie miejsce Lanci jako producent sportowych samochodów.
Nowy kierunek marki Lancia z wysokimi wymaganiami odnośnie stylistyki
Firma z tradycyjnymi i nazwanymi według alfabetu greckiego modelami obrała teraz nowy kierunek. Komfort, funkcjonalność dla rodziny i ponadprzeciętne wyposażenie seryjne miały wyróżniać nowe samochody Lancia z lat 90. XX wieku. Podczas gdy modele klasy średniej z serii Lancia Delta, Lancia Kappa, Lancia Dedra lub ich następczyni, czyli Lancia Lybra, były wysoko oceniane przez wymagających klientów głównie z powodu cech luksusowego wyposażenia (jak chociażby skórzane siedzenia z alcantary) to właśnie najmniejsza Lancia okazała się jednym z odnoszących największe sukcesy i najbardziej poważanych modeli producenta. A powodem tego była przede wszystkim jej odważna stylistyka. Lancia Y, stworzona przez włoskiego projektanta Enrico Fumina, ugruntowała sławę marki jako producenta ukierunkowanych na genialny design samochodów.
Lancia stawia na indywidualizację swoich modeli
Wraz z wejściem w XXI wiek Lancia rozpoczęła ofensywę modelową, dostosowaną całkowicie do wielkiej tradycji awangardowej włoskiej stylistyki samochodów. Ze swoimi ukośnie ustawionymi reflektorami, obszerną osłoną chłodnicy w kształcie trapezu oraz wysoko ustawionymi, wąskimi tylnymi światłami, modele Lancia miały pokazywać na ulicach swoje bardzo rozpoznawalne oblicze. Lakier w dwóch kolorach w modelu Lancia Ypsilon lub minivanie Lancia Musa oraz sprytne pomysły projektowe, takie jak pokryta materiałem tablica rozdzielcza, stały się nowym znakiem firmowym producenta Lancia. Indywidualizacja samochodu dla mas – tak brzmiała maksyma działania projektantów. I tak właśnie klienci samochodów Lancia mogli wybrać swój wymarzony kolor spośród 100 różnych lakierów. Macierzysty koncern Fiat z dużym sukcesem przejął później tę wyrazistą strategię indywidualizacji do swojego modelu retro, Fiata 500.
Modele Lancia oferują ekstrawagancję wewnątrz i na zewnątrz
Ekstrawagancka stylistyka z kosztownym wyposażeniem wnętrza była także na pierwszym planie w zaprezentowanym w 2002 roku modelu wyższej klasy średniej Lancia Thesis . Przykładowo w Niemczech strategia oferowania samochodów dla indywidualistów realizowana była na tyle, że Lancia Thesis w 2007 roku znalazła zaledwie 100 nabywców. W górnym segmencie cenowym Lancia wdrażała na rynku swoją znaną z małego samochodu Ypsilon strategię sprzedaży. Niemałego sukcesu oczekiwali Włosi dla zaprezentowanego wraz z nową serią z 2008 roku modelu Lancia Delta. Samochód kompaktowy na bazie Fiata Bravo oferowany był z silnikiem benzynowym w dwóch wersjach i z trzema silnikami wysokoprężnymi, które odpowiadać miały normie Euro5.