- Strona startowa
- Samochod
- Lancia
- Lancia Delta
Lancia Delta Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Lancia Delta, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Lancia Delta
-
Lancia Delta Delta III 1.4 m-air Gold s PREZZO DELLA SETTIMANA
€ 5 400,-- 113 000 km
- 09/2011
- 103 kW (140 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
5,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-13900 Biella -
Lancia Delta Delta III 2008 1.4 tjt Platino 150cv
€ 3 990,-- 125 000 km
- 09/2009
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
7,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-31040 Trevignano - Treviso - TV -
Lancia Delta Platino|PDC|Klima|Navi|Vollleder|Panorama
€ 4 490,-- 146 000 km
- 10/2008
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
7,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
165 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-67112 Mutterstadt -
Lancia Delta 1.6 Multijet
€ 2 750,-- 207 000 km
- 07/2010
- 88 kW (120 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
4,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, BE-6001 Marcinel -
Lancia Delta Delta III 2008 1.6 mjt Platino 120cv dpf
€ 3 999,-- 220 000 km
- 07/2009
- 88 kW (120 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Diesel
-
4,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
130 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-42124 Reggio Emilia - RE -
Lancia Delta Delta III 20081.6 mjt Platino120cv selectronic dpf
€ 3 900,-- 240 000 km
- 06/2010
- 88 kW (120 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Półautomatyczna
- Diesel
-
4,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-71017 Torremaggiore - Foggia - FG -
Lancia Delta 1.6 MJT DPF Argento
€ 2 900,-- 226 700 km
- 10/2009
- 88 kW (120 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
4,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
125 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-10147 Torino -
Lancia Delta HF Integrale16V EVO 1 | Sacca intercooler
€ 96 500,-- 37 000 km
- 02/1992
- 151 kW (205 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-41123 Modena -
Lancia Delta 1.6 mjt Platino 120cv dpf
€ 4 900,-- 204 000 km
- 01/2012
- 88 kW (120 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
4,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
130 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-70014 Conversano - Bari - Ba
Producenci aut kompaktowych, angażując się w sporty motorowe, nie obiecują sobie zwykle szczególnej reakcji na sprzedaż modeli ulicznych, jednak włoski konstruktor samochodów Lancia po zaprezentowaniu kompaktowej limuzyny Lancia Delta w 1979 roku wybrał inną drogę. Wówczas jako część macierzystego koncernu Fiat Lancia zajmowała jeszcze pozycję dostawcy sportowych modeli, które później musiała pozostawić wyłącznie w gestii siostrzanej spółki Alfa Romeo. Jednak do początku lat 90. XX wieku Delta znacznie przyczyniła się – wraz z ekipą Lancii – do sukcesów rajdowych, a Lancia Delta była brana pod uwagę w szczególności przez nabywców zainteresowanych sportowymi autami. Lancia czerpała zyski z sukcesów Delty na torze, a przedsiębiorstwo włączyło do programu sportowe wersje ulicznych aut takie jak Lancia Delta Integrale, Evoluzione czy Delta HF, a także wersję turbo z napędem na przód. Po drugiej generacji uważanej za samochód rodzinny Lancia pozwoliła Delcie ponownie odżyć w 2009 roku dzięki całkiem nowej wersji limuzyny lifestyle’owej.
" href="https://www.autoscout24.pl/assets/auto/images/model/lancia/lancia-delta/lancia-delta-s-01.jpg" title="">
Pierwsza generacja modelu Lancia Delta (1979-1993)
Pierwsze modele Lancii Delty wprowadzono na rynek w 1979 roku jako pięciodrzwiowy hatchback. Za design odpowiedzialny był włoski projektant Giorgio Giugiaro, który oprócz pierwszego VW-Golfa stworzył również tak legendarne modele jak Giulia od Alfa Romeo czy ekskluzywne samochody sportowe takie jak pierwsze Quattroporte od Maserati. Platformę dla Lancii Delty zaczerpnięto od Fiata Ritmo. W ślad za podstawowymi modelami o mocy 75 KM (55 kW) i 85 KM (63 kW) po trzech latach od wprowadzenia auta na rynek pojawiły pierwsze modele ukierunkowane na osiągi, które pod szyldem Lancia Delta GT i GT dysponowały mocą do 108 KM (79 kW). Najlepszy model to Lancia Delta HF Turbo z silnikiem o pojemności 1,6 l i mocy 131 KM (96 kW), który w 1986 roku wyposażono w napęd na cztery koła i dwulitrowy silnik o mocy 185 KM (136 kW). W taki sam silnik uzbrojono w 1987 roku model Delta HF Integrale. W 1991 roku Włosi wprowadzili na rynek model Delta Integrale Evoluzione o jeszcze lepszych osiągach w postaci mocy rzędu 215 KM (158 kW).
Druga generacja modelu Lancia Delta (1993-1999)
Prezentując drugą generację Lancii Delty w roku 1993, producent w dużej mierze wycofał się ze sportów motorowych. Tradycję oferowania kompaktowej limuzyny Delta z dynamicznymi silnikami kontynuowano jednak aż do zakończenia produkcji w 1999 roku. Oprócz niewielkich jednostek o pojemności 1,6 i 1,8 l oraz mocy 130 KM (102 kW) Delta oferowana była także ponownie w topowej wersji jako model HF z turbodoładowaniem oraz jako Delta Evoluzione, której dwulitrowy silnik zapewniał moc do 193 KM (142 kW). Po raz pierwszy w tej generacji pojawiła się także Lancia Delta z napędem Diesla w wersji turbo o mocy 90 KM (66 kW).
" href="https://www.autoscout24.pl/assets/auto/images/model/lancia/lancia-delta/lancia-delta-s-03.jpg" title="">
W 2009 Lancia Delta pojawia się w nowej odsłonie jako samochód lifestyle’owy
Dziesięć lat po wprowadzeniu na rynek drugiej generacji i trzydzieści lat od debiutu pierwszej Lancii Delty model pojawił się w 2009 roku w nowej odsłonie jako samochód lifestyle’owy. Trzecia generacja Delty wkroczyła na rynek jako pięciodrzwiowa limuzyna o eleganckiej stylistyce, z dużymi przeszkleniami na dachu i z tyłu. Model przejął typowe dla marki elementy sylwetki takie jak pionowo ustawione światła z tyłu i wysoki trapezowy grill. Lancia Delta oferowana była w dwóch wersjach benzynowych i dwóch z napędem Diesla. Topowy wśród Diesli model biturbo dysponował mocą ponad 190 KM (140 kW) przy łączonym zużyciu paliwa 5,7 l na 100 km (emisja dwutlenku węgla wynosiła 149 g/km). Najbardziej ekonomiczny Diesel z półautomatyczną skrzynią biegów, o pojemności skokowej 1,6 l zapewniał osiągi rzędu 120 KM (88 kW) i zużywał średnio 4,6 l paliwa (emisja dwutlenku węgla wynosiła 120 g/km). Wszystkie modele z napędem Diesla spełniały normę emisji spalin Euro5. W wersji benzynowej Lancia Delta obecna była w programie z dwoma silnikami o pojemności 1,4 l i mocy 120 KM (88 kW) oraz 150 KM (110 kW).
" href="https://www.autoscout24.pl/assets/auto/images/model/lancia/lancia-delta/lancia-delta-s-02.jpg" title="">