- Strona startowa
- Samochod
- Lancia
- Lancia Delta
Lancia Delta Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Lancia Delta, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Lancia Delta
-
Lancia Delta martini 6
€ 290 000,-- 37 000 km
- 12/1992
- 151 kW (205 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, IT-24122 Bergamo -
Lancia Delta Delta HF integrale Sedici
€ 139 000,-- 41 500 km
- 02/1995
- 155 kW (211 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, DE-39012 Meran -
Lancia Delta Pequeño Manual de 5 Puertas
€ 42 000,-- 113 000 km
- 04/1987
- 147 kW (200 KM)
- Oldtimer
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, ES-46930 QUART DE POBLET -
Lancia Delta integrale16 v
€ 38 000,-- 15 000 km
- 04/1990
- 150 kW (204 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, IT-35100 PADOVA -
Lancia Delta Integrale Martini 5
€ 295 000,-- 190 000 km
- 04/1992
- 154 kW (209 KM)
- Oldtimer
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, ES-46001 Valencia -
Lancia Delta 2000 16v Integrale
€ 40 000,-- 122 000 km
- 04/1989
- 147 kW (200 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, ES-28830 San Fernando De Henares -
Lancia Delta 2000 4x4
€ 17 000,-- 95 500 km
- 11/1987
- 121 kW (165 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
1 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Osoba prywatna, ES-26007 Logrono -
Lancia Delta Lancia Delta HF Integrale 2.0 8v 4x4
€ 39 000,-- 120 000 km
- 06/1989
- 133 kW (181 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, ES-29601 Marbella -
Lancia Delta Integrale 16v MANHART 400 Limited 01/01
€ 139 900,-- 57 500 km
- 07/1990
- 276 kW (375 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-42109 Wuppertal
Producenci aut kompaktowych, angażując się w sporty motorowe, nie obiecują sobie zwykle szczególnej reakcji na sprzedaż modeli ulicznych, jednak włoski konstruktor samochodów Lancia po zaprezentowaniu kompaktowej limuzyny Lancia Delta w 1979 roku wybrał inną drogę. Wówczas jako część macierzystego koncernu Fiat Lancia zajmowała jeszcze pozycję dostawcy sportowych modeli, które później musiała pozostawić wyłącznie w gestii siostrzanej spółki Alfa Romeo. Jednak do początku lat 90. XX wieku Delta znacznie przyczyniła się – wraz z ekipą Lancii – do sukcesów rajdowych, a Lancia Delta była brana pod uwagę w szczególności przez nabywców zainteresowanych sportowymi autami. Lancia czerpała zyski z sukcesów Delty na torze, a przedsiębiorstwo włączyło do programu sportowe wersje ulicznych aut takie jak Lancia Delta Integrale, Evoluzione czy Delta HF, a także wersję turbo z napędem na przód. Po drugiej generacji uważanej za samochód rodzinny Lancia pozwoliła Delcie ponownie odżyć w 2009 roku dzięki całkiem nowej wersji limuzyny lifestyle’owej.
Pierwsza generacja modelu Lancia Delta (1979-1993)
Pierwsze modele Lancii Delty wprowadzono na rynek w 1979 roku jako pięciodrzwiowy hatchback. Za design odpowiedzialny był włoski projektant Giorgio Giugiaro, który oprócz pierwszego VW-Golfa stworzył również tak legendarne modele jak Giulia od Alfa Romeo czy ekskluzywne samochody sportowe takie jak pierwsze Quattroporte od Maserati. Platformę dla Lancii Delty zaczerpnięto od Fiata Ritmo. W ślad za podstawowymi modelami o mocy 75 KM (55 kW) i 85 KM (63 kW) po trzech latach od wprowadzenia auta na rynek pojawiły pierwsze modele ukierunkowane na osiągi, które pod szyldem Lancia Delta GT i GT dysponowały mocą do 108 KM (79 kW). Najlepszy model to Lancia Delta HF Turbo z silnikiem o pojemności 1,6 l i mocy 131 KM (96 kW), który w 1986 roku wyposażono w napęd na cztery koła i dwulitrowy silnik o mocy 185 KM (136 kW). W taki sam silnik uzbrojono w 1987 roku model Delta HF Integrale. W 1991 roku Włosi wprowadzili na rynek model Delta Integrale Evoluzione o jeszcze lepszych osiągach w postaci mocy rzędu 215 KM (158 kW).
Druga generacja modelu Lancia Delta (1993-1999)
Prezentując drugą generację Lancii Delty w roku 1993, producent w dużej mierze wycofał się ze sportów motorowych. Tradycję oferowania kompaktowej limuzyny Delta z dynamicznymi silnikami kontynuowano jednak aż do zakończenia produkcji w 1999 roku. Oprócz niewielkich jednostek o pojemności 1,6 i 1,8 l oraz mocy 130 KM (102 kW) Delta oferowana była także ponownie w topowej wersji jako model HF z turbodoładowaniem oraz jako Delta Evoluzione, której dwulitrowy silnik zapewniał moc do 193 KM (142 kW). Po raz pierwszy w tej generacji pojawiła się także Lancia Delta z napędem Diesla w wersji turbo o mocy 90 KM (66 kW).
W 2009 Lancia Delta pojawia się w nowej odsłonie jako samochód lifestyle’owy
Dziesięć lat po wprowadzeniu na rynek drugiej generacji i trzydzieści lat od debiutu pierwszej Lancii Delty model pojawił się w 2009 roku w nowej odsłonie jako samochód lifestyle’owy. Trzecia generacja Delty wkroczyła na rynek jako pięciodrzwiowa limuzyna o eleganckiej stylistyce, z dużymi przeszkleniami na dachu i z tyłu. Model przejął typowe dla marki elementy sylwetki takie jak pionowo ustawione światła z tyłu i wysoki trapezowy grill. Lancia Delta oferowana była w dwóch wersjach benzynowych i dwóch z napędem Diesla. Topowy wśród Diesli model biturbo dysponował mocą ponad 190 KM (140 kW) przy łączonym zużyciu paliwa 5,7 l na 100 km (emisja dwutlenku węgla wynosiła 149 g/km). Najbardziej ekonomiczny Diesel z półautomatyczną skrzynią biegów, o pojemności skokowej 1,6 l zapewniał osiągi rzędu 120 KM (88 kW) i zużywał średnio 4,6 l paliwa (emisja dwutlenku węgla wynosiła 120 g/km). Wszystkie modele z napędem Diesla spełniały normę emisji spalin Euro5. W wersji benzynowej Lancia Delta obecna była w programie z dwoma silnikami o pojemności 1,4 l i mocy 120 KM (88 kW) oraz 150 KM (110 kW).