- Strona startowa
- Samochod
- Peugeot
- Peugeot 107
Peugeot 107 Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Peugeot 107, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Peugeot 107
-
Peugeot 107 Access | Servo | Bluetooth
€ 2 490,-- 48 695 km
- 09/2013
- 50 kW (68 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
4,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
109 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-30453 Hannover -
Peugeot 107 107 1.0
€ 2 990,-- 105 550 km
- 10/2009
- 50 kW (68 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
4,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
103 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-19038 Sarzana - La Spezia - Sp -
Peugeot 107 *1,0*Klima*TÜV6/25*Servo*ZV*TOP AUTO*
€ 1 698,-- 119 652 km
- 12/2007
- 50 kW (68 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
5,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
109 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-71088 Holzgerlingen -
Peugeot 107 1.0i Access
€ 3 950,-- 132 000 km
- 10/2011
- 120 kW (163 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
5,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, BE-1301 Bierges -
Peugeot 107 1.0i - ECRAN MULTI FONCTION - 3 PORTES
€ 2 699,-- 169 113 km
- 03/2011
- 50 kW (68 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
4,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
103 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-1440 Wauthier-Braine -
Peugeot 107 1.0 68CV 5p. Plaisir
€ 2 500,-- 150 000 km
- 01/2009
- 50 kW (68 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
4,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
106 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-00133 Roma -
Peugeot 107 1.0 68CV 3p.
€ 4 999,-- 45 077 km
- 08/2011
- 50 kW (68 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
4,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
103 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-10147 Torino -
Peugeot 107 1.0 motor defect
€ 1 500,-- 149 305 km
- 04/2009
- 50 kW (68 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
4,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, BE-2020 Antwerpen -
Peugeot 107 107 3p 1.0 12v Plaisir
€ 3 500,-- 69 600 km
- 01/2008
- 50 kW (68 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
4,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-00139 Roma
W roku 2001 szefowie firm francuskiego producenta samochodów Peugeot-Citroën i japońskiego producenta Toyota spotkali się, aby przeanalizować możliwości wspólnego zaprojektowania europejskiego modelu najmniejszego samochodu. W tej klasie pojazdów o niskiej marży obaj producenci zapowiedzieli znaczące korzyści dotyczące kosztów w wyniku współpracy przy projektowaniu i produkcji. Wynikiem wspólnego działania była mała limuzyna z nadwoziem typu hatchback, która oferowała miejsce dla czterech pasażerów. Japończycy w roku 2005 wprowadzili na rynek najmniejszy samochód – model Toyota Aygo; Francuzi wypuścili go pod nazwą Citroën C1 oraz w prawie identycznej formie jako Peugeot 107 w roku 2005. Produkcja wszystkich trzech modeli miała miejsce we wspólnym zakładzie w czeskim Kolinie. Jako następca produkowanego do 2003 Peugeota 106, nowy Peugeot 107 stanowił model wejściowy francuskiego producenta.
Peugeot 107 dostępny jest jako limuzyna w wersji trzy- i pięciodrzwiowej
Peugeota 107 oferowano jako trzy- i pięciodrzwiową limuzynę z czterema siedzeniami. Zaprojektowany jako samochód miejski posiadał on zapożyczony od Daihatsu, spółki-córki Toyoty, silnik benzynowy, który wcześniej montowany był już w Daihatsu Cuore. Jednostka napędowa o pojemności 1,0 l osiągała moc 68 KM (50 kW) i była dostępna w połączeniu z ręczną skrzynią pięciobiegową lub z automatyczną skrzynią biegów. Dzięki temu Peugeot 107 osiągał maksymalną prędkość 157 km/h. Przeciętne zużycie paliwa podawane przez firmę Peugeot wynosiło 4,6 l, co odpowiadało emisji CO2 wynoszącej 109 g/km. Montowano również silnik Diesla 1,4 l o mocy 54 KM (40 kW), jednak był on dostępny tylko w kilku krajach europejskich. Szczególną cechą stylistyki Peugeota 107 była wykonana w całości ze szkła pokrywa tylna.
Lepsze wartości zużycia paliwa po modyfikacji modelu w roku 2009
W roku produkcji 2009 francuski producent poddał Peugeota 107 modyfikacji, podczas której – oprócz niewielkich zmian wyposażenia wnętrza – dokonano także przeróbki silnika. Dzięki temu zużycie benzyny zostało nieznacznie zredukowane do około 4,5 litra. Wartość emisji CO2 zmniejszono do 106 g/km. Mała limuzyna o odpowiednich do jazdy miejskiej wymiarach – długości 3,43 m i szerokości 1,63 m – należała tym samym do najbardziej typowych modeli swojej klasy. W większości krajów europejskich Peugeot 107 dostępny był w liniach wyposażenia Petit Filou, Filou, Filou Luxus, a także w dwóch sportowych wersjach jako Street Racing z ozdobnymi paskami. W ramach seryjnego wyposażenia związanego z bezpieczeństwem samochód posiadał cztery poduszki bezpieczeństwa, system ABS i elektroniczny rozdzielacz siły hamowania. Dla wersji z wyższym standardem wyposażenia dostępne były opcjonalnie elektroniczny program stabilizacji toru jazdy (ESP) oraz stałe kurtyny.