- Strona startowa
- Samochod
- Peugeot
- Peugeot 207
Peugeot 207 Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Peugeot 207, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Peugeot 207
-
Peugeot 207 Urban Move*Klima*AHK*2-Hand*Radio*
€ 1 980,-- 83 854 km
- 01/2008
- 70 kW (95 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-13187 Berlin - Pankow -
Peugeot 207 207 CC 1.6 HDi FAP
€ 2 400,-- 227 450 km
- 09/2008
- 80 kW (109 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
5,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, BE-4432 Alleur -
Peugeot 207 Sport 2.Hand*Klima*ZahnriemenNEU*109Ps
€ 2 290,-- 159 000 km
- 01/2007
- 80 kW (109 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
7,0 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, DE-22179 Hamburg -
Peugeot 207 CC Cabrio Sport. Klima. PDC. Sitzh. 1 Hand.
€ 8 990,-- 50 000 km
- 06/2007
- 88 kW (120 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Benzyna
-
7,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
173 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-55128 Mainz -
Peugeot 207 Tendance
€ 3 950,-- 85 625 km
- 10/2009
- 70 kW (95 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
6,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
145 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-41066 Mönchengladbach -
Peugeot 207 CC Cabrio-Coupe Sport 1.6 16V VTi 120 Sitzheizung
€ 5 900,-- 47 770 km
- 05/2007
- 88 kW (120 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
6,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
155 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-85276 Pfaffenhofen -
Peugeot 207 Kombi|Panorama|Klima|PDC|Isofix|TÜV 01/27
€ 2 490,-- 229 360 km
- 05/2013
- 70 kW (95 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
5,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
140 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-67112 Mutterstadt -
Peugeot 207 1.4 VTi 95CV 5p. Energie Sport
€ 4 200,-- 135 000 km
- 11/2008
- 70 kW (95 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
6,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
140 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-21047 Saronno - Varese - Va -
Peugeot 207 1.6 Roland Garros*TEMPO*PDC*SHZ*KLIMA*GARANTIE*
€ 10 030,-- 57 978 km
- 03/2015
- 88 kW (120 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
6,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
150 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-65936 Frankfurt am Main
Niektórzy niemieccy producenci nie brali początkowo na poważnie konkurentów z Francji, którzy opanowywali głównie segment małych samochodów. Handel małymi limuzynami uchodził za nisko-opłacalny, stąd też Niemcy woleli pielęgnować zagranicą swój wizerunek producentów marek klasy premium, wśród których sprzedawano głównie auta średniej i wyższej klasy. Zaostrzone przepisy dotyczące emisji CO2 przez samochody osobowe, jak również rosnące ceny paliw zmieniły obraz sytuacji. Miks programowy wielu producentów, takich jak francuski Peugeot-Citroën, nagle okazał się przyszłościowy. Peugeot, przede wszystkim za sprawą modeli z serii 200, wypromował z początkiem lat 80. swoją markę z lwem w logo na rynku małych samochodów w Europie. Od roku 2006 producent stanął na starcie ze zaktualizowaną generacją modeli Peugeot 207, które oferował w wersji hatchback, kombi oraz kabriolet.
" href="https://www.autoscout24.pl/assets/auto/images/model/peugeot/peugeot-207/peugeot-207-s-01.jpg" title="">
Peugeot 207 jako hatchback i kombi
Producent wykorzystał potencjał rynku małych samochodów, oferując model Peugeota 207 w trzech różnych wariantach nadwozia. Wersja hatchback powiększyła się w porównaniu do wciąż produkowanego modelu Peugeota 206 o 20 cm i przeforsowała w projektowaniu małych samochodów osobowych znamienną dla modeli Peugeota „twarz” z ekstremalnie wyciągniętymi reflektorami. Odświeżenie modelu w roku 2009 nie przyniosło w tym obszarze żadnych zmian. Tuż obok trzy- i pięciodrzwiowego hatchbacka stanęła w roku 2007 wersja kombi, która została wyposażona w charakterystyczny dla Peugeota szklany dach panoramiczny.
" href="https://www.autoscout24.pl/assets/auto/images/model/peugeot/peugeot-207/peugeot-207-s-02.jpg" title="">
Peugeot 207 jako kabriolet coupé
Ponieważ produkcja Peugeota 206 i większego modelu 207 początkowo przebiegała równolegle, w propozycje oznaczone liczbą 207 po wprowadzeniu na rynek nie zawierały kabrioletów. Wersja ta pojawiła się na rynku dopiero wiosną roku 2007 jako opcja zastępcza dla Peugeota 206 z dachem o konstrukcji stalowej. Nowy dwuosobowy Peugeot 207 otrzymał, podobnie do swojego poprzednika, elektronicznie otwierany dach o stalowej konstrukcji, który w kilka sekund zamieniał małe coupé w wersję kabrio. Peugeot 207 był oferowany jako kabriolet coupé tylko z świetnymi silnikami ze swojej serii produkcyjnej. Do dyspozycji kupujących oddany został silnik Diesla o mocy 80 kW (109 KM), jak również dwie jednostki o zapłonie iskrowym o mocy 10 kW (150 KM).
" href="https://www.autoscout24.pl/assets/auto/images/model/peugeot/peugeot-207/peugeot-207-s-03.jpg" title="">
Silniki dla wersji kombi i limuzyny Peugeota 207
Limuzyny i kombi posiadały do dyspozycji szeroką paletę silników benzynowych o czterech zakresach mocy oraz silników Diesla. Model podstawowy Peugeota 207 wyposażono silnikiem o pojemności 1,4 l, który mógł wykrzesać z siebie 54 kW (73 KM). W tej samej klasie pojemności skokowej znajdowała się jednostka skonstruowana wraz z niemieckim producentem BMW, która dawała Peugeotom 207 moc 70 kW (95 KM). Wynikiem tej samej współpracy był silnik o pojemności 1,6 l o mocy 88 kW (120 KM), który był montowany w Peugeocie 207 od roku 2007. Wersje topowe Peugeota 207 były już wyposażone w silniki o mocy 110 kW (150 KM) oraz 128 kW (174 KM). Wśród modeli napędzanych silnikiem Diesla producent oferował, poza silnikiem o mocy 80 kW (109 KM), stanowiącym model podstawowy, jednostkę z zapłonem samoistnym o mocy 66 kW (90 KM).