- Strona startowa
- Samochod
- Peugeot
- Peugeot 3008
Peugeot 3008 Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Peugeot 3008, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Peugeot 3008
-
Peugeot 3008 BlueHDi 130 EAT8 S&S GT Line
€ 16 900,-- 66 474 km
- 03/2019
- 96 kW (131 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
4,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
106 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-41122 Modena - MO -
Peugeot 3008 1.6 PHEV Allure Pack 225CV e-EAT8
€ 22 858,-Możliwość odliczenia VAT-u - 5 000 km
- 09/2022
- 133 kW (181 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Elektryczno-benzynowy
-
1,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
29 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-25035 Ospitaletto - BS -
Peugeot 3008 1.2 PureTech Allure * 1ER PROP + GPS + CAMERA *
€ 13 950,-Możliwość odliczenia VAT-u - 50 000 km
- 04/2019
- 96 kW (131 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
5,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
120 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-4100 Seraing -
Peugeot 3008 GT Line 1.5 BlueHDi EAT8
€ 14 990,-- 131 193 km
- 05/2019
- 96 kW (131 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
-
149 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-8900 Ieper -
Peugeot 3008 1.5cc N1 130cv NAVI ANDROID/CARPLAY
€ 16 700,-Możliwość odliczenia VAT-u - 50 738 km
- 12/2022
- 96 kW (131 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-00137 Roma -
Peugeot 3008 1.6 HDi Style FAP,GPS,CLIM DIG,GARANTIE😍
€ 4 750,-- 185 000 km
- 06/2013
- 84 kW (114 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
4,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, BE-5660 Couvin -
Peugeot 3008 Active Pure Tech 130
€ 13 940,-- 53 900 km
- 04/2018
- 96 kW (131 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
5,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
124 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-09114 Chemnitz -
Peugeot 3008 II Allure
€ 14 499,-- 96 967 km
- 06/2019
- 96 kW (131 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
-
109 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-1652 Alsemberg -
Peugeot 3008 1.2 PureTech 130 Allure
€ 16 569,-- 44 500 km
- 01/2019
- 96 kW (131 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
5,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, DE-69190 Walldorf
W segmencie dużych limuzyn z koncepcją wnętrza idealną dla rodzin i elastyczną w organizacji francuski producent samochodów PSA Peugeot Citroën nie mógł zaoferować aż do lat 90. żadnej alternatywy dla modeli tej klasy, tworzonych tradycyjnie przez wiodącego konkurenta – Renault. Nawet zaprojektowane wraz z Fiatem Vany, które w 1994 roku były lansowane pod nazwami Peugeot 807 i Citroën Evasion, nie potrafiły odebrać udziałów w rynku usankcjonowanym na rynku modelom Renault Espace oraz Renault Scénic. Dopiero wraz z pojawieniem się samochodu Citroën Xsara Picasso oraz jego następcy, modelu Citroën C4 Picasso, udało się obsadzić segment kompaktowych vanów, zyskujący coraz bardziej na znaczeniu. Do tego sukcesu Citroëna miała nawiązać siostrzana marka Peugeot, kiedy to producent z lwem w logo wraz z pojawieniem się w 2009 roku Peugeota 3008 wprowadził do swojego programu zupełnie nową linię modeli. Za tą koncepcją kryła się chęć wykreowania Peugeota 3008 na crossovera o dynamicznym designie, który przemawiałby nie tylko do rodzin, lecz do szerszej grupy odbiorców, ceniących zarówno przestronność wnętrza, jak i łatwość prowadzenia za sprawą kompaktowych gabarytów.
Peugeot 3008 o kompaktowych wymiarach i z typowym dla vanów podwyższonym nadwoziem
Peugeot 3008 oferowany w wersji pięciodrzwiowej został opracowany na podstawie stworzonego w 2007 roku Citroëna C4 oraz wprowadzonego w tym samym roku modelu kompaktowego Peugeot 308. Swoją długością 4,36 m, szerokością 1,84 m i rozstawem kół 2,61 m Peugeot 3008 przebił nieznacznie wymiary kompaktu. Dzięki typowej dla klasy vanów formie karoserii francuskiemu producentowi udało się zwiększyć przestrzeń w samochodzie. Za sprawą wysokości 1,64 m Peugeot 3008 oferował pięciu pasażerom dużo wolnej przestrzeni nad miejscami siedzącymi, a w części bagażowej dawał pojemność ponad 430 litrów. Warto dodać, że po rozłożeniu tylnych siedzeń pojemność bagażnika Peugeota 3008 zwiększała się do imponujących 1600 litrów.
Peugeot 3008 jako crossover z optycznymi nawiązaniami do SUV-a
Podczas gdy Peugeot 3008 dzielił silnik i platformę z linią modeli kompaktowych Peugeota, konstruktorzy przy tworzeniu nowej serii modeli stanęli przed wyzwaniem zaprojektowania zupełnie nowej twarzy, która miała klientom przywodzić na myśl modele typu crossover. Projektanci PSA zaopatrzyli więc Peugeot 3008 w płaską i wyciągniętą głęboko w dach szybę frontową, charakterystyczną dla dużych limuzyn. Mocno zaokrąglona linia frontowa z wyciągniętymi reflektorami oraz siatkową osłoną chłodnicy o krępej budowie zostały zapożyczone z konstrukcji Sport Utility Vehicle (SUV-a). Belką najazdową przednią i tylną konstruktorzy Peugeota 3008 także nawiązali do formy samochodów terenowych – segmentu pojazdów, na którym Peugeot zadebiutował dopiero w 2007 roku swoim modelem Peugeot 4007.
Peugeot 3008 posiadał silniki benzynowe o trzech zakresach mocy
Producent Peugeota 3008 postawił na lekko zmodyfikowane silniki ze swoich kompaktów. W ofercie znalazły się dwa silniki benzynowe o pojemności 1,6 l z czterema cylindrami i sześciobiegową przekładnią, które w wersji podstawowej dawały moc 120 KM (88 kW) i rozpędzały Peugeota 3008 maksymalnie do 185 km/h. Mocniejszy silnik dawał Peugeotowi 3008 moc 150 KM (100 kW), który pozwalał osiągnąć prędkość 200 km/h. Średnie zużycie paliwa wynosiło między 7,1 a 7,4 l na 100 km. Odpowiadało to emisji CO2 na poziomie 165 g/km oraz 176 g/km. Od jesieni 2009 obydwa silniki spełniały normę Euro 5. W roku 2010 poszerzono ofertę napędów o wersję z automatyczną skrzynią biegów o mocy 140 KM (103 kW).
Od 2011 roku Peugeot 3008 był oferowany jako samochód hybrydowy z silnikiem Diesla
Model podstawowy Peugeota 3008 z silnikiem Diesla został wprowadzony na rynek w 2009 roku i posiadał silnik o pojemności 1,6 l oraz mocy 109 KM (80 kW), który w roku 2010 został zastąpiony silnikiem Diesla Euro 5 o mocy 112 KM (82 kW). Za sprawą średniego zużycia paliwa w granicy 4,9 l oraz współczynnikiem emisji CO2 130 g/km silnik ten należał do najbardziej ekologicznych w swojej serii. Najlepsze silniki o pojemności 2,0 l z ręczną skrzynią biegów miały moc ponad 150 KM (110 kW), a z automatyczną ponad 163 KM (120 kW). Dzięki tym silnikom Peugeot 3008 osiągał prędkość maksymalną 200 km/h. Średnie zużycie paliwa wynosiło w zależności od przekładni między 5,6 l (z emisją CO2 na poziomie 146 g/km) a 6,7 l (176 g/km CO2). W 2011 roku producent dopełnił swój program o wersję Peugeota 3008 z silnikiem Diesla i napędem na cztery koła, który za sprawą silnika o zapłonie samoczynnym o mocy 163 KM (120 kW) i dodatkowego silnika elektrycznego zredukował zużycie średnio o cztery litry.