- Strona startowa
- Samochod
- Pontiac
- Pontiac GTO
Pontiac GTO Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Pontiac GTO, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Pontiac GTO
-
Pontiac GTO - Judge Clone - Entièrement Restaurée
€ 56 000,-- 85 300 km
- 01/1969
- 288 kW (392 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
-
0 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, FR-74500 PUBLIER -
Pontiac GTO
€ 29 999,-- 46 921 km
- 06/2006
- 298 kW (405 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, DE-31171 Rössing -
Pontiac GTO 400cui 6.5l V8 FIN 242*brachiales Unikat*XXX
€ 94 990,-- 22 812 km
- 06/1967
- 210 kW (286 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-76344 Eggenstein -
Pontiac GTO
€ 42 000,-- 159 000 km
- 01/1969
- 257 kW (349 KM)
- Oldtimer
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, IT-51100 Pistoia -
Pontiac GTO Catalina
€ 39 000,-- 50 000 km
- 08/1969
- 257 kW (349 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- - (Rodzaj skrzyni biegów)
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, ES-28540 Madrid -
Pontiac GTO Cabriolet - V8 400HO
€ 53 990,-- 99 400 km
- 01/1968
- 191 kW (260 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
-
0 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, FR-34680 St Georges D'Orques -
Pontiac GTO LE MANS
€ 64 000,-- 48 700 km
- 09/1972
- 179 kW (243 KM)
- Oldtimer
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, FR-00000 dilbeek
Nazwa Pontiac od lat 40. określała sportowe modele aut produkowane pod szyldem koncernu samochodowego General Motors, jeszcze zanim przedsiębiorstwo w ramach restrukturyzacji zapowiedziało rezygnację z tej marki. W Europie Pontiac zyskał popularność w latach 60., gdy General Motors wprowadziło na rynek pierwsze dwa sportowe pojazdy. Do tej wąskiej grupy zaliczał się Pontiac Firebird, który po rfcoaz pierwszy został zaprezentowany w 1967 roku jako kabriolet oraz coupé, a także debiutujący w 1964 roku Pontiac GTO, który także dostępny był w dwóch rodzajach nadwozia: jako coupé oraz otwarta wersja z materiałowym lub sztywnym dachem. Pierwsza generacja Pontiaca GTO zaliczała się do protoplastów ery amerykańskich Muscle Cars.
" href="https://www.autoscout24.pl/assets/auto/images/model/pontiac/pontiac-gto/pontiac-gto-m-02.jpg" title="">
" href="https://www.autoscout24.pl/assets/auto/images/model/pontiac/pontiac-gto/pontiac-gto-s-03.jpg" title="">
W 2004 roku Pontiac GTO zadebiutował w nowym wydaniu
Chociaż jak na amerykańskie warunki coupé i kabriolety o mocnych silnikach nie były drogie, zwłaszcza, że uważano je za rasowe sportowe samochody rywalizujące z kosztowną europejską konkurencją, w wyniku kryzysu naftowego w latach 70. sprzcoredaż znacznie się spadła. Po wyprodukowaniu trzech generacji jako ostatni w 1975 roku z taśmy zjechał Pontiac GTO. Nowa odsłona tego modelu w ofercie była przez krótki czas od 2004 do 2006 roku, gdy australijska spółka-córka General Motors Holden, wprowadziła na rynek coupé będące następcą Pontiaca GTO, które miało być importowane do Europy.
" href="https://www.autoscout24.pl/assets/auto/images/model/pontiac/pontiac-gto/pontiac-gto-s-01.jpg" title="">
Silniki Pontiaca GTO
Historyczne generacje Pontiaca GTO montowane od 1964 do 1975 roku wyróżniały się potężnymi ośmiocylindrowymi silnikami. W wersjach podstawowych coupé i kabrioletów z pierwszych lat produkcji silniki rozwijały moc 329 KM (242 kW). W kolejnych latach osiągi wzrosły do 340 KM (259 kW). Pojazdy drugiej generacji zjeżdżały z taśmy od 1967 do 1973 roku wyposażone w najmocniejsze silniki z doładowaniem Ram Air, które osiągały moc 381 KM (280 kW). W trzeciej generacji produkowanej od 1974 roku Pontiac GTO nie był już oferowany jako kabriolet, a jego silnik V8 generował niższą moc wynoszącą jedynie 204 KM (150 kW). Początkowy model auta był obecny w programie obok Pontiaca Grand Am. Dostępna w USA od 2004 roku nowa generacja Pontiaca GTO była produkowana przez australijską spółkę-córkę koncernu General Motors, przedsiębiorstwo Holden. W pojeździe zamontowano napęd V8, który był stosowany także w Corvettach. Do wyboru były dwa silniki o pojemności skokowej 5,7 l lub 6 litrów. Mniejszy motor dysponował mocą 353 KM (260 kW), większy natomiast zapewniał coupé osiągi do 408 KM (300 kW).
" href="https://www.autoscout24.pl/assets/auto/images/model/pontiac/pontiac-gto/pontiac-gto-s-02.jpg" title="">