- Strona startowa
- Samochod
- Pontiac
Aktualne oferty dla Pontiac
-
Pontiac Firebird 400
€ 31 900,-- 1 234 km
- 07/1967
- 331 kW (450 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, DE-21385 Amelinghausen -
Pontiac Trans Am Super Rennwagen!
€ 59 500,-- 500 km
- 06/1971
- 530 kW (721 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, DE-53879 Euskirchen -
Pontiac Grand-Prix MODEL J - 400cui BIG BLOCK V8 - H ZULASSUNG
€ 19 900,-- 61 040 km
- 07/1969
- 260 kW (354 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-51570 Windeck-Mauel -
Pontiac Trans Am PONTIAC TRANS AM 455
€ 38 000,-- 50 km
- 03/1975
- 295 kW (401 KM)
- Oldtimer
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, ES-18100 Granada -
Pontiac Trans Am Bandit
€ 55 000,-- 80 000 km
- 01/1979
- 257 kW (349 KM)
- Oldtimer
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
18 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, ES-08950 Esplugas de llobregat -
Pontiac Firebird
€ 11 900,-- 80 000 km
- 03/1974
- 184 kW (250 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- - (Rodzaj skrzyni biegów)
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, BE-6280 loverval -
Pontiac Grand-Prix model J
€ 19 900,-- 65 000 km
- 08/1970
- 225 kW (306 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Osoba prywatna, ES-17534 ribes de freser -
Pontiac GTO Gasolina de 2-3 Puertas
€ 60 000,-- 1 100 km
- 06/1967
- 294 kW (400 KM)
- Oldtimer
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, ES-03440 Ibi -
Pontiac Catalina Coupe Motor neu, TÜV neu
€ 16 900,-- 99 000 km
- 07/1969
- 213 kW (290 KM)
- Oldtimer
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
-
0 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-74076 Heilbronn
W Europie modele marki Pontiac były zawsze rzadkimi egzemplarzami, a zapowiedź koncernu - matki General Motors (GM) dotycząca oszczędności i podrasowania portfolio producenta na przełomie lat 2009/2010 nie zwróciła uwagi konsumentów. Co innego miało miejsce w USA. Tam limuzyny, coupé i kabriolety marki Pontiac najpóźniej od lat 50. stanowiły przystępne w zakupie, ciekawe modele ze sportowym zacięciem, co przejawiało się przede wszystkim w stylistyce i doborze jednostek napędowych. Jeśli chodzi o import na Stary Kontynent to od końca lat 60. najważniejszą rolę odgrywały wozy typu coupé oraz kabriolety ze znanej serii marki Pontiac – GTO, którym drogę utorowały produkowane od 1967 roku modele, takie jak Pontiac Firebird, Pontiac Grand Am i Pontiac Grand Prix, reprezentujące gamę tzw. Pony Cars. Tymczasem modele takie jak kompaktowe Pontiac Astre, Pontiac LeMans lub zaprezentowany na nowo w 2009 roku Pontiac G3 były wciąż mało znane poza Stanami Zjednoczonymi.
Limuzyny, kombi, coupé oraz kabriolety marki Pontiac
Mając już w kolekcji sportowe, zaopatrzone w mocne silniki modele klasy średniej serii Pontiac LeMans, producent od 1972 roku rozpoczął promowanie czterodrzwiowej limuzyny i modeli typu coupé Pontiac Grand Am, które stanowiły topowe wersje i wyposażone były w 7,5-litrowy silnik w układzie V8. To one w szczególności jako coupé, w niewielkiej ilości sztuk pojawiły się na europejskich drogach. Wszystko zmieniło się w 2004 roku, kiedy na rynek wkroczył model Pontiac G6. Pod nową nazwą modelową krył się klasyczny Pontiac, który do 2009 roku był produkowany jako kabriolet. Poza modelem Pontiac Grand w latach 1968-2008 wyprodukowano aż siedem generacji modelu z wersją nadwozia typu sedan lub coupé do wyboru. Jego następcą był Pontiac G8, który równocześnie zastąpił Pontiaca Bonneville i pozostał w programie produkcyjnym jako limuzyna do 2009 roku. Z kolei na stricte amerykański rynek motoryzacyjny Pontiac przygotował także model kombi – Pontiac Safari, Pontiac Parisienne i Pontiac Catalina.
Sportowe samochody marki Pontiac
Pierwszy model z klasycznej linii samochodów sportowych Pontiaca pojawił się na rynku w 1964 roku i był to pojazd coupé Pontiac GTO, cechujący się silnikiem w układzie V8 o pojemności skokowej wynoszącej 6,4 litra. Był w pewnym sensie “współzałożycielem” grupy określanej mianem Muscle Cars, a jego rządy przez dekadę kształtowały sportowy segment marki. Następca pojawił się po raz pierwszy w 30 lat po tym jak zakończono produkcję serii jako legendarny model GTO, jednak jego obecność na rynku była bardzo krótka – produkcja trwała od 2003 do 2006 roku w Australii. Kolejnym sportowym klasykiem był stworzony w 1967 roku Pontiac Firebird, który przetrwał do 2002 roku i miał aż cztery generacje, w formie dwuosobowego coupé, jak również w ostatniej fazie produkcji w formie kabrioletu z materiałowym dachem. Paleta sportowych modeli została uzupełniona za pomocą samochodu przeznaczonego dla dwóch osób zwanego Pontiaciem Fiero, który miał swoją premierę w 1984 roku, a w programie produkcyjnym zatrzymał się na ledwie cztery lata. Natomiast Roadster Pontiac Solstice z roku 2005 był także produkowany przez tylko cztery lata i na ten czas ulokował się w gamie samochodów sportowych.
SUV-y oraz vany od Pontiaca
Z pomocą modelu Pontiac Trans Sport koncern GM w 1990 roku rozszerzył swoją ofertę, która do tej pory skupiała się głównie na pojazdach sportowych. Zaprezentowana w 1996 roku druga generacja modelu Pontiac Trans Sport pojawiła się w Europie nosząc początkowo nazwę Opel Sintra, a od 1999 roku funkcjonowała na rynku jako Chevrolet Trans Sport. W gamie SUV-ów koncern GM pod marką Pontiac w latach 2001-2005 proponował pojazd Pontiac Aztek, który w 2005 roku został zastąpiony modelem Torrent.