- Strona startowa
- Samochod
- Porsche
- Porsche Cayenne
Porsche Cayenne Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Porsche Cayenne, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Porsche Cayenne
-
Porsche Cayenne S Hybrid Tiptronic
€ 14 900,-- 164 000 km
- 07/2011
- 245 kW (333 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Elektryczno-benzynowy
-
8,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, BE-1390 Grez-Doiceau -
Porsche Cayenne Turbo
€ 4 499,-- 242 600 km
- 08/2004
- 331 kW (450 KM)
- Używany
- 10 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
-
15,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
378 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-37632 Eimen -
Porsche Cayenne S *PANO*NAVI*Sitzmemo.* uvm.
€ 10 650,-- 234 000 km
- 07/2011
- 294 kW (400 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
10,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
249 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-46236 Bottrop -
Porsche Cayenne diesel/pano/leder/trekhaak/148000km!/garantie
€ 23 950,-- 148 000 km
- 10/2013
- 180 kW (245 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
-
7,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
189 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-8760 Meulebeke -
Porsche Cayenne 21Zoll Pano Lenkradheiz TopZustand Lenkradheiz
€ 25 000,-- 236 000 km
- 01/2016
- 193 kW (262 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
6,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
180 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-61350 Bad Homburg -
Porsche Cayenne 30TD V6 Tiptronic S - NAVI, LEDER, AIRCO, 1°EIG
€ 29 900,-- 143 724 km
- 02/2015
- 193 kW (262 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
-
6,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
173 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-9940 Sleidinge -
Porsche Cayenne Diesel PDSL/KAMERA/LEDER/PANORAMA/ACC/21
€ 19 950,-- 244 000 km
- 06/2012
- 180 kW (245 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
7,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
191 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-37081 Göttingen -
Porsche Cayenne 3.0 D V6 Tiptronic S *EERSTE EIGENAAR* BT, NAVI
€ 20 990,-- 169 990 km
- 01/2011
- 176 kW (239 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
-
7,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
195 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-2500 Lier -
Porsche Cayenne 3.2 V6 cat asi
€ 12 000,-- 160 000 km
- 04/2004
- 184 kW (250 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Autogaz (LPG)
-
13,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
317 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-46030 Pomponesco - Mn
Porsche Cayenne to bezapelacyjnie auto niezwykłe pod każdym względem. Nie dość, że pojazd sygnowany jest przez jedną z najsłynniejszych i najbardziej cenionych firm motoryzacyjnych na świecie, to dodatkowo symbolizuje historyczną przemianę producenta, bo jest pierwszym autem tej kategorii proponowanym przez niemiecką markę. Porsche od zawsze uchodziło za synonim klasy i luksusowego standardu w świecie aut sportowo-użytkowych, dlatego wypuszczenie na rynek w 2002 roku pojazdu w formie SUV-a iście zrewolucjonizowało wizerunek marki, nadając jej jeszcze wyższą rangę. Początek XXI wieku był dla Porsche Cayenne bardzo pracowity, bo wraz z pojawieniem się pierwszej generacji auta na producentów spadł obowiązek pogodzenia ze sobą cech pojazdu luksusowego z praktycznym, miejskim lub terenowym SUV-em. Operacja zakończyła się sukcesem, a kooperacja Porsche, Audi i Volkswagena, z którym Cayenne jest spokrewnione, zaowocowała ciepłym przyjęciem pierwszej generacji pojazdu zarówno przez krytyków, jak i użytkowników. Model produkowany był nieprzerwanie do 2010 roku i szybko stał się najpopularniejszym autem w swojej klasie. Zachęceni powodzeniem producenci posunęli się o krok dalej i w 2010 wypuścili na rynek lekko zmodyfikowaną, drugą generację Porsche Cayenne II, która zachwyciła odbiorców swym subtelnym i eleganckim designem oraz bogato wyposażonym wnętrzem. Debiut został okrzyknięty prawdziwym objawieniem i na stałe uplasował Porsche Cayenne na szczycie listy najbardziej pożądanych aut świata.
Historia pełna zmian
Pierwsze wzmianki o pojawieniu się na rynku niespotykanego modelu legendarnej, niemieckiej marki wzbudziły zainteresowanie miłośników motoryzacji już jakiś czas przed premierą Porsche Cayenne I w 2002 roku na Paris Motor Show 2002. Słynne targi w Paryżu szybko potwierdziły przypuszczenia zainteresowanych i wprawiły ich w niemałe zdumienie, gdyż zaprezentowany model auta w niczym nie przypominał znanych dotąd, charakterystycznych dla marki projektów. Elegancki SUV, którego koncepcja śmiało opierała się na fuzji Volkswagena Touarega i Audi Q7, zaskoczył nie tylko swoim designem, ale także imponującymi wartościami pod maską, dostępnymi w dwóch wersjach silnika. Rok po premierze niemiecki koncern rozszerzył swoją ofertę i Porsche Cayenne można było nabyć także w trzeciej formie napędu, nieco mniejszej niż pierwotne modele, bo o pojemności 3.2 litra. Rok 2006 był swoistym ukoronowaniem dotychczasowej produkcji, bowiem na rynek została wypuszczona najbardziej popularna wersja Porsche Cayenne I – Turbo S o imponującej mocy, która po dziś dzień jest niezaprzeczalnym sztandarem w swojej klasie. Producentom pojazdu nie było jednak dość zmian, bo zaledwie rok po modyfikacji technicznej nadszedł czas na lekkie zmodernizowanie nadwozia. W 2007 roku auto przeszło drobny facelifting, lecz i to nie zaspokoiło apetytu odbiorców na wprowadzane metamorfozy. W 2008 marka dumnie zaprezentowała kolejny model Cayenne GTS, będący inspirującym połączeniem kilku poprzednich wersji. Dwa lata później Porsche Cayenne przeszło dokumentną metamorfozę, jednak tym razem koncern zrezygnował z wprowadzania innowacji w zakresie pierwszej generacji i postawił na zupełnie nowy wariant, zaprezentowany w Genewie w 2010 roku pod nazwą Porsche Cayenne II. Tym razem zaoszczędzono pojazdowi intensywnych modernizacji i jedyną zmianą, na jaką się decydowano był lekki lifting w 2014 roku i lekko zmodernizowany model w 2015.
Moc i siła
Porsche bezsprzecznie jest wyznacznikiem splendoru i dobrego smaku oraz szacunku do motoryzacji w najwyższym wydaniu. Wybór Cayenne na swój codzienny środek transportu niesie ze sobą nie tylko estetyczne korzyści, ale także znaczne profity w sferze technologicznej. Pierwsza generacja auta zaskoczyła odbiorców nie tylko odmiennym designem i imponującymi osiągami, ale także pierwszą w historii marki wersją z silnikiem wysokoprężnym, oferowaną od 2009 roku. W pierwszych latach produkcji – do 2006 roku – Cayenne występowało w wersjach silnikowych o pojemności 3 oraz 4.5 litra. Od 2007 roku na rynku pojawiła się także opcja 2.9, 3.5 oraz nieco podwyższona 4.8 w motorach zasilanych benzyną, które odznaczały się dość zadowalającymi osiągami na trasie. Niestety dość ciężkie nadwozie nie pozwalało na rozwijanie zawrotnej prędkości w szybkim tempie, dlatego kolejna generacja Porsche Cayenne została zmodernizowana pod tym kątem i do 100 km/h rozpędzić się można już w około 6 sekund. Samochód z charakterystyczną linią reflektorów i dyskretnym logo w centralnym punkcie przodu maski dodatkowo inspiruje niemal perfekcyjnie przemyślanym wyposażeniem wnętrza i wysokiej jakości elektroniką. W standardzie montowane są wyświetlacze ciekłokrystaliczne o szerokiej przekątnej oraz climatronic. Cayenne dostępne jest również w wersji z napędem manualnym i automatycznym, co pozwala na dobranie najbardziej odpowiedniego auta do warunków, w których głównie będzie użytkowane.