Aktualne oferty dla Tesla
-
Tesla Model 3 75 kWh Long-Range Dual Motor / Autopilot / CAMERAS
€ 19 950,-- 125 000 km
- 09/2019
- 258 kW (351 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Elektryczne
- - (l/100 km)
-
0 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-1640 Rhode-Saint-Genèse -
Tesla Model 3 60 kWh Standard Plus
€ 26 500,-- 49 000 km
- 12/2022
- 239 kW (325 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Elektryczne
- - (l/100 km)
-
0 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-3730 Hoeselt -
Tesla Model Y - GERESERVEERD
€ 34 250,-- 27 954 km
- 02/2024
- 220 kW (299 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Elektryczne
- - (l/100 km)
-
0 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
157,0 kWh/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-2860 Sint-Katelijne-Waver -
Tesla Model 3 Standard Plus 2020 62000km Airco/Autopilot
€ 22 950,-- 62 400 km
- 09/2020
- 208 kW (283 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Elektryczne
- - (l/100 km)
-
0 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, BE-2330 Merksplas -
Tesla Model Y Basis RWD Premium-AHK-Pano-1.Hand
€ 30 950,-Możliwość odliczenia VAT-u - 35 000 km
- 12/2022
- 220 kW (299 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Elektryczne
- - (l/100 km)
-
0 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-75365 Calw/Stuttgart -
Tesla Model 3 LONGRANGE DUAL-MOTOR NAVI/KAMERA/DA/AHK
€ 27 850,-Możliwość odliczenia VAT-u - 63 950 km
- 03/2022
- 366 kW (498 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Elektryczne
- - (l/100 km)
-
0 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-38364 Schöningen -
Tesla Model S Sitzheizung/Leder/270 kW
€ 14 999,-- 255 000 km
- 05/2014
- 270 kW (367 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Elektryczne
- - (l/100 km)
-
0 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-12439 Berlin -
Tesla Model X Dual 75D
€ 32 950,-Możliwość odliczenia VAT-u - 44 359 km
- 05/2018
- 244 kW (332 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Elektryczne
- - (l/100 km)
-
0 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-50181 Bedburg -
Tesla Model Y Long Range D. Motor AWD Pearl White|AMD
€ 34 440,-Możliwość odliczenia VAT-u - 37 004 km
- 11/2022
- 378 kW (514 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Elektryczne
- - (l/100 km)
-
0 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-85748 Garching
Tesla – jedno słowo, które ma wiele znaczeń. Pochodzi od nazwiska Nikoli Tesli, fizyka, elektoroinżyniera i „wynalazcy“, który żył w XX wieku. To właśnie jego nazwiskiem nazwano jednostkę indukcji magnetycznej w układzie SI, dzięki której można było zmierzyć siłę pola magnetycznego. Tesla patronuje także firmie Tesla Motors , najbardziej znanemu producentowi pojazdów elektrycznych. Prowadzona jest ona przez fizyka i inwestora Elona Muska, który chce, aby XXI wiek był wolny od emisji spalin. Model S był pierwszym luksusowym samochodem napędzanym silnikiem elektrycznym, który zaczęto produkować seryjnie. Mimo wysokiej ceny sprzedaży chętni miesiącami czekali w kolejce. Jeśli chodzi o pojazdy używane - listy oczekujących nie ma, ale cena odpowiada przeważnie cenie nowego pojazdu. Samochodem Tesla można jeździć w sportowy i równocześnie korzystny sposób , a osiągi mogą konkurować z osiągami silników benzynowych.
Tesla Motors - używane czy nowe– samochody te są naszpikowane energią
Misją firmy Tesla Motors jest zastąpienie silników spalinowych takimi, które zachowują wysoką moc przy zerowej emisji spalin. Jak tego dokonać? Założyciel firmy i wizjoner Elon Musk stworzył szybki sposób na osiągnięcie tego celu, zamykający się w czterech strategicznych krokach:
- stworzenie interesującego samochodu, który przekona do siebie klientów i jednocześnie zachowa odpowiednio dużą moc przy zastosowaniu silnika elektrycznego;
- wykorzystanie zarobionych pieniędzy na stworzenie sportowego pięciodrzwiowego auta, które jest tylko o połowę droższe od kosztów produkcji;
- kolejnym krokiem jest zbudowanie wygodnego samochodu rodzinnego dla szerokiej grupy odbiorców;
- zaoferowanie klientom już na samym początku możliwości łatwego ładowania baterii samochodu.
Na pierwszy rzut oka jest to prosta strategia. Historia modeli Tesla, poczynając od pierwszego roadstera, poprzez modele S i X, a kończąc na modelu 3 pokazuje, że pojazdy te posiadają wielki potencjał innowacyjny – sposób, w jaki myślimy o rodzajach napędu lub o pojazdach, nowych lub starych, może się wkrótce skończyć, ponieważ Tesla Motors ma szansę wywrócić całą branżę do góry nogami.
Roadster – pierwszy model Tesla Motors
Tesla S – pierwszy model produkowany seryjnie
Model X oferuje dużą wygodną przestrzeń oraz otwierane do góry drzwi, dające dostęp do tylnego rzędu siedzeń.
Używane modele Tesla – porównanie
Przez długi czas funkcjonowały jako obiekty luksusowe, będące rokującymi na przyszłość, dopiero wzrastającymi innowacjami. W tak zwanym międzyczasie pojazdy marki Tesla pojawiły się także na rynku wtórnym. Tesla Roadster kosztował mniej niż niektóre klasyczne pojazdy, model S także był dostępny w całkiem dobrej cenie. Poniższa tabela porównawczo pokazuje najważniejsze cechy różnych wariantów. Obok okresu produkcji i wymiarów, wyszczególniono także cechy szczególne jak silnik, przyśpieszenie od 0 do 100 km/h oraz zasięg. Ponieważ silniki elektryczne są wytrzymałe i w porównaniu z benzynowymi jednostkami napędowymi nie wymagają szczególnej konserwacji, dzięki temu także używane modele Tesla (zakładając odpowiednie traktowanie) są w stanie osiągnąć najwyższy pułap działania. | Tesla Roadster | Tesla Model S | Tesla Model X |
---|---|---|---|
okres produkcji | od 2008 do 2011 | od czerwca 2012 | od września 2015 |
klasa pojazdu | samochód sportowy | samochód klasy wyższej | samochód klasy wyższej |
długość | 3,95 m | 4,98 m | 5,00 m |
szerokość | 1,87 m | 1,96 m | 2,08 m |
wysokość | 1,13 m | 1,44 m | 1,63 m |
dostępne modele1 | Roadster, Roadster Sport | 40 / 60 / 70 / 70D / 85 / 85D / P85 / P85D | 70D / 90 D / P90D |
moc silnika | od 215 do 225 kW | od 225 do 522 kW | od 386 do 568 kW |
przyspieszenie do 0 do 100 km/h | od 3,7 do 3,9 s | od 3,0 do 6,5 s | od 3,2 do 6,0 s |
zasięg | od 350 do 643 KM | od 370 do 528 KM | od 354 do 414 KM |
1Liczba prezentuje pojemność akumulatora w kWh. |
Elon Musk - wizjoner winduje firmę Tesla Motors na kolejne wyżyny
Jedno jest pewne - od początku istnienia firmy Tesla Motors założyciel Elon Musk wykorzystuje każdą okazję, aby zaakcentować konieczność wprowadzenia zrównoważonej mobilności na drogach. Elon Musk urodził się w RPA w 1971 roku, od 1986 roku mieszkał w Kanadzie, a potem w USA. Pomysły pojawiły się w jego głowie podczas studiów (kierunek: fizyka) w połowie lat 90. W tamtym czasie Musk mieszkał w Palo Alto, w Dolinie Krzemowej i zastanawiał się nad tym, w jakie sposób można by długotrwale zaimplementować zalety energii elektrycznej i na stałe wpleść je w codzienny ruch drogowy. Droga logicznej dedukcji zaprowadziła go do silników elektrycznych. W tamtych czasach jednak pojemność baterii była ograniczona, ale Musk wiedział, jak odnieść sukces. Jego pierwsza firma, która zajmowała się dostawą usług medialnych, Zip2, wykupiła za ponad 200 mln USD producenta komputerów Compaq. Następnym korkiem było wejście na rynek internetowych płatności bezgotówkowych – markę PayPal, by potem kupić serwis eBay za 1,5 mld USD. Zarobione pieniądze Musk zainwestował w przedsięwzięcie o nazwie Tesla, i w ten sposób wrócił do korzeni. Poza tworzeniem silników elektrycznych Musk jest także zaangażowany w inne projekty. Na rok przed założeniem Tesli wizjoner otworzył kosmiczne przedsiębiorstwo SpaceX. Do zadań tej firmy należało organizowanie lotów zaopatrzeniowych dla międzynarodowej stacji kosmicznej ISS, jak również wysyłanie satelit na orbitę okołoziemską. Aby osiągnąć cel, jaki Elon Musk postawił przed marką SpaceX oraz aby sprawić, by podróże w kosmos były nieco łatwiejsze, sam zajął się projektowaniem własnych rakiet. Kolejnym krokiem było stworzenie załogowego statku kosmicznego, a wielomiliardowe koszty finansuje NASA. W 2015 roku firma Google zaangażowała się w projekty SpaceX, prawdopodobnie po to, aby stworzyć wspólnie przedsiębiorstwo odpowiedzialne za dostarczenie satelit do przekazywania połączeń internetowych. A jaki jest największy plan Elona Muska? Zasiedlić inne planety. Kolejnym pomysłem, który równocześnie chce zrealizować szef Tesli jest rewolucyjne rozwiązanie dla ziemskiego transportu publicznego, Hyperloop , czyli superszybka kapsuła. Koncept zakłada stworzenie elektrycznie zasilanych kapsuł, które przemieszczałyby się wewnątrz specjalnego tunelu. Idea: w tunelach byłaby częściowa próżnia, a kapsuły poruszałby się na wypełnionych powietrzem poduszkach. Średnia prędkość takiego pojazdu wynosiłaby ok. 1000 km/h. Testowa trasa, która pochłonie miliardy dolarów ma połączyć ze sobą Los Angeles i San Francisco. W dużych kolumnach będą umiejscowione dwa tunele, każdy dla osobnego kierunku, a prąd do zasilana kapsuł będzie pochodził z baterii słonecznych umieszczonych na dachu. Zamiast 5 godzin jazdy autostradą międzystanową nr 5 lub zamiast 90 minut w samolocie każda kapsuła dowozić ma 28 pasażerów w czasie 30 minut z LA do San Francisco. Chociaż dla samochodów Tesla taki czas jeszcze nie jest osiągalny, system Hyperloop swoim zasięgiem objąć ma w przyszłości ogromny obszar. Dlatego pojazdy Tesla są obecnie jednymi z najlepszych, najbardziej ekologicznych, wygodnych i luksusowych środków transportu, którymi można dotrzeć do wybranego celu.