- Strona startowa
- Samochod
- Bentley
Aktualne oferty dla Bentley
-
Bentley Continental GT Mulliner W12 Aut.
€ 39 999,-- 106 000 km
- 06/2007
- - kW (- KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, ES-29670 SAN PEDRO DE ALCANTARA -
Bentley Continental Flying Spur Aut.
€ 23 990,-- 145 000 km
- 06/2006
- 411 kW (559 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
17,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-8403 GRANOLLERS -
Bentley Arnage T Mulliner*Neuer großer Bentley Service
€ 54 500,-- 13 214 km
- 09/2008
- 336 kW (457 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-76530 Baden-Baden -
Bentley Continental GT Aut.
€ 34 900,-- 128 000 km
- 06/2004
- 411 kW (559 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
17,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-08028 BARCELONA -
Bentley Continental GT
€ 28 890,-- 106 789 km
- 03/2005
- 412 kW (560 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
-
0 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-31789 Hameln -
Bentley Continental GT Speed Off-road Unikat
€ 60 000,-- 48 000 km
- 08/2008
- 515 kW (700 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
-
27 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, DE-90763 Fürth -
Bentley Continental Supersports
€ 65 950,-- 98 000 km
- 02/2010
- 463 kW (630 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
-
16,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
388 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-75365 Calw/Stuttgart -
Bentley Continental Supersports / PREMIER 4509 BODYKIT
€ 79 900,-- 26 436 km
- 12/2009
- 511 kW (695 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
-
16,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
388 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-82031 Grünwald -
Bentley Continental GT - *GT3-R Design*
€ 36 900,-- 159 800 km
- 07/2004
- 411 kW (559 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-33154 Salzkotten
Na początku istnienia firmy Bentley Motors, założonej w 1919 roku, nazwisko brytyjskiego producenta w żadnym wypadku nie kojarzyło się z samochodami, które wraz z Rolls-Royce'ami stały się na całym świecie synonimem motoryzacyjnego luksusu. Współczesne założycielowi firmy W.O.Bentley pokolenie łączyło raczej z tą nazwą sensacyjne zwycięstwa w legendarnych wyścigach, takich jak Le Mans 24 oraz ze zwariowanym pomysłem wyścigu Bentleya z pociągiem na odcinku od Cannes do Londynu. Ponieważ Bentley w tego typu rozgrywkach najczęściej zdobywał cel jako pierwszy, szybko usankcjonował się sportowy image producenta w świecie motoryzacji. Marka pozostała przy swoim nawet po wykupieniu jej w 1931 roku przez Rolls-Royce'a dla którego Bentley stanowił rosnącego w siłę na rynku samochodów luksusowych konkurenta. Rolls-Royce uczynił z Bentleya jedną ze swoich podrzędnych marek, która miała łączyć sportowy napęd ze słynnym komfortem Rolls-Royce'a.
Bentleyowi jako bliźniaczemu modelowi Rolls-Royce'a groził w latach 70. koniec istnienia
Przez dziesięciolecia po ulicach jeździły Bentleye, które nie były indywidualnymi modelami, tylko wersjami limuzyn i kabrioletów Rolls-Royce'a niemalże identycznymi pod względem technicznym i wzorniczym ze swoimi pierwowzorami. Wówczas tylko odsłony Bentleya S i T oraz Bentley Corniche i Mulsanne odstawały od siostrzanych modeli Rolls-Royce'a. Jedynym elementem wyróżniającym była jednak osłona chłodnicy, która została pozbawiona figurki "Spirit of Ecstasy", a na miejscu której widniało uskrzydlone logo Bentleya. Od lat 60. producent nie mógł więcej dotrzymać obietnicy o sportowym luksusie. Bentley stał się wkrótce jedynie tańszym wydaniem Rolls-Royce'a. Image marki wygasał w oczach równolegle do spadku sprzedaży. Kiedy Rolls-Royce w 1971 roku wpadł w finansowe kłopoty i przez prawie dziesięć lat jako firma państwowa był zdany na pieniądze podatników, a marce Bentley groziło zniknięcie z rynku samochodowego.
Wraz z powrotem sportowych modeli Bentleyowi udaje się dokonać przełomu
Zwrot nastąpił w połowie lat 80. po reprywatyzacji Rolls-Royce'a, kiedy to na rynek został wprowadzony Bentley Turbo R – model podstawowy upragnionej limuzyny Bentleya o sportowym charakterze i w przystępnej cenie. Hitem sprzedaży został natomiast produkowany w latach 1991-2003 Bentley Continental, który był dostępny w wersji coupé i kabrio oraz który przywrócił do życia sportową tradycję marki. Ponadto przyczyniły się do tego w dużej mierze nowe silniki BMW, które były po raz pierwszy wmontowane do premierowego modelu Bentley Arnage, przedstawionego w roku roku jako projekt flagowy producenta. Dzięki tej ofensywie modelowej w kierunku zdecydowanie sportowego samochodu luksusowego Bentley pokrył wkrótce połowę sprzedaży producenta Rolls-Royce. Ten jednak zbyt późno odbił ze swoją polityką modelową we właściwą stronę, jeśli chodzi o ofertę Bentleya. Z końcem lat 90. skończyły się finansowe zasoby brytyjskiego producenta. Koncern rozszczepił się w 1998 roku i rozdzielił prawa do marek. Rolls-Royce przeszedł do BMW, a koncern Volkswagena z Wolfsburga zapewnił sobie prawa do Bentleya.
Nowe modele Bentleya pod rządami VW
Wraz z przedstawieniem w 2003 roku samodzielnie opracowanej linii modeli coupé pod tradycyjną nazwą Continental GT, Volkswagen chciał stworzyć sobie warunki do usankcjonowania Bentleya jako marki tworzącej sportowe samochody luksusowe. Poza tym dwudrzwiowym modelem Gran Turismo z silnikiem o zapierającej dech w piersiach mocy 463 kW (630 KM), który powstał na platformie Volkswagen Phaeton , do programu dołączyła w 2005 roku limuzyna Continental Flying Spur, a rok potem kabriolet Continental GTC. Pod rządami Volkswagen w końcu doczekała się realizacji linia topowych modeli, opracowywana jeszcze za czasów Rolls-Royce'a Bentley Arnage. W 2006 roku pojawił się na rynku kabriolet Bentley Azure bazujący na modelu Arnage. W kolejnym roku zaprezentowano natomiast wersję coupé pod nazwą Bentley Brooklands.