- Strona startowa
- Samochod
- BMW
- BMW Seria 1
Aktualne oferty dla BMW Seria 1
-
BMW 123 Baureihe 1 Coupe 123d
€ 4 290,-- 223 346 km
- 12/2009
- 150 kW (204 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
5,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
157 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-83026 Rosenheim -
BMW 140 M-Perf.*Ad.LED*SAG*Alcantara*Shadow-Line*
€ 13 240,-- 160 400 km
- 10/2017
- 250 kW (340 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
7,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
179 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-59519 Möhnesee -
BMW 118 i Luxury Line
€ 4 990,-- 24 400 km
- 09/2021
- 100 kW (136 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
5,5 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, DE-87719 Mindelheim -
BMW 135 M135i xDrive Sport-Aut.
€ 19 299,-- 111 100 km
- 09/2012
- 235 kW (320 KM)
- Używany
- 5 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
-
7,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, DE-76185 Karlsruhe -
BMW 135 i xDRIVE 320 / FQ514
€ 9 400,-- 185 000 km
- 10/2013
- 235 kW (320 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Benzyna
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, FR-12500 ESPALION -
BMW 120 dA. Pack M
€ 7 499,-- 147 000 km
- 04/2011
- 130 kW (177 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
5,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, BE-1400 Nivelles -
BMW 116 *AHK*Klima*SHZ*PDC*MOTOR macht Geräusche !!
€ 4 390,-- 100 900 km
- 06/2011
- 90 kW (122 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
6,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
143 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Osoba prywatna, DE-86199 Augsburg -
BMW 116 i lim. Klima / Motorschaden !!!
€ 1 990,-- 179 000 km
- 10/2008
- 90 kW (122 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Benzyna
-
6,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
143 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-74226 Nordheim -
BMW 120 120i 3p Futura
€ 2 800,-- 127 000 km
- 04/2008
- 125 kW (170 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
6,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
153 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-35035 Arlesega - PD
BMW 1 to seria aut przyporządkowanych do klasy pojazdów kompaktowych. Samochód doczekał się dwóch generacji, a jego produkcja trwa nieprzerwanie od 2004 roku. Auto dostępne jest z trzema typami nadwoziowymi: coupé, kabrio i hatchback. Model cechuje się trwałością, ciekawym designem i doskonałymi właściwościami jezdnymi. Ze względu na imponujące osiągi auto osiągało równie imponujące ceny w salonach. Biorąc to pod uwagę, warto zainwestować w samochód używany z serii 1 produkowany pod szyldem tego kultowego niemieckiego producenta. "Jedynka" wywodziła się od serii 3 Compact produkowanej w latach 1994-2004, czego wpływy wyraźnie widać szczególnie w designie pierwszej generacji. Producent poświęcił wiele uwagi zaawansowanym systemom podnoszącym poziom bezpieczeństwa w BMW 1. Wszystkie modele z serii wyposażono w ABS z asystentem parkowania oraz Cornering Brake Control, wspomagającym kontrolę hamowania podczas wjeżdżania w zakręt z dużą prędkością. W samochodzie montowano także napinacz pasów i system ESP z systemem kontroli trakcji. W teście zderzeniowym EuroNCAP pojazd uzyskał maksymalną ocenę pięciu gwiazdek. Nie dziwi więc, że BMW 1 jest rozchwytywany przez nabywców także jako samochód używany.
Dwie imponujące generacje BMW 1
Pierwsza generacja BMW 1, zwana BMW E87, była produkowana w latach 2004-2011. Nazewnictwo pojazdów tej serii nie jest jednak do końca spójne, a pierwszą generację BMW 1 nieoficjalnie dzieli się na E81 (wersja trzydrzwiowa), E82 (coupé), E87 (wersja pięciodrzwiowa) i E88 (kabrio). Z założenia auto miało stanowić konkurencję dla Audi A3. Ciekawostką jest fakt, iż model ten jest jedynym pojazdem kompaktowym z napędem na tył. Takie rozwiązanie jest nietypowe w tej klasie ze względu na wysokie koszty produkcji, które są jednak zrekompensowane przez obniżone koszty eksploatacji. Napęd na tylną oś od strony technicznej umożliwił zastosowanie rzędowego sześciocylindrowego silnika. Gdy auto weszło na rynek w 2004, dostępne było w wersji pięciodrzwiowej z nadwoziem hatchback. Wiele rozwiązań technicznych inspirowanych jest modelem E90 z serii BMW 3. W maju 2007 na rynek wszedł wariant trzydrzwiowy, a w listopadzie tego samego roku w sprzedaży pojawiła się wersja coupé. W 2008 roku z taśmy zjechała także wersja kabrio. W 2013 roku zakończono produkcję kabrioletu oraz coupé, rezygnując z nich na rzecz wprowadzenia analogicznych wersji w serii BMW 2. Pod względem designu model inspirowany był serią 3. Auto cechowało się dużym rozstawem kół, podobną do poprzedników stylistyką maski i krótkimi zwisami. W 2007 roku przeprowadzono pierwszy facelifting w historii tego modelu. Modyfikacje widać w warstwie wizualnej i technologicznej. Szerszy wlot powietrza, bi-ksenonowe reflektory czy LED-owe światła z tyłu to tylko niektóre zmiany wyróżniające auto po metamorfozie. Wnętrze uzupełniono o chromowane akcenty i nowy wygląd konsoli. Na początku 2009 roku do produkcji włączono auta z opcjonalnym profesjonalnym systemem nawigacji, a także iDrive z dostępem do Internetu. Wyposażenie dodatkowe wzbogacono również o podgrzewanie kierownicy. Druga generacja BMW 1 wkroczyła na rynek pod nazwą BMW F20 w 2011 roku. Tym razem - podobnie jak w przypadku poprzednika - stosowano wewnętrzną nomenklaturę, w której F20 odpowiadał wersji pięciodrzwiowej, zaś F21 trzydrzwiowej. Auto dysponowało napędem na tylną oś. We wrześniu 2011 roku rozpoczęto sprzedaż wersji pięciodrzwiowej, zaś rok później do palety dołączyły wersje trzydrzwiowe. Oba samochody dzieliły platformę podłogową z BMW 3. Model znacząco różnił się od poprzednika. Już na etapie wprowadzania na rynek dostępne były dwie wersje wyposażenia, Sport Line i Urban Line. Po raz pierwszy w przypadku BMW zdecydowano się na zintegrowanie bocznych lusterek i kierunkowskazów. Dodatkowo auto wyposażono w tryb Eco-Pro, który pomaga oszczędzać paliwo. Auto drugiej generacji jest o ponad 8 cm dłuższe niż E87. Zwiększyły się także rozstaw kół i przestrzeń na nogi.
Bogata paleta silnikowa BMW 1
Pierwsza generacja modelu była dostępna z trzema silnikami benzynowymi i dwoma silnikami Diesla do wyboru. Zarówno silnik benzynowy, jak i jednostka Diesla są modelami rzędowymi czterowentylowymi. Rok po rozpoczęciu produkcji do oferty włączono sześciocylindrowy silnik rzędowy o pojemności skokowej 3,0 l. Po liftingu w 2007 roku silniki zmodyfikowano i uzupełniono o system BMW EfficientDynamics, pozwalający na obniżenie zużycia paliwa. Gdy na rynku pojawiły się wersje coupé i kabrio, ofertę wzbogacono o trzy nowe napędy. Silnik typu 125i o mocy 218 KM i 135i o mocy 306 KM występowały wyłącznie w wersjach coupé i kabrio. Motory pozwalały na osiągnięcie prędkości maksymalnej odpowiednio 245 i 250 km/h. Model silnika 130i pozostał natomiast jak wcześniej przeznaczony dla wersji trzy i pięciodrzwiowych, pozwalając im dzięki imponującej mocy 265 KM na osiąganie prędkości 250 km/h. Auto można było również nabyć z silnikiem Diesla z systemem Common Rail. W ofercie był także wariant z silnikiem z turbosprężarką. Wszystkie modele produkowane od kwietnia 2009 roku spełniają normę emisji spalin Euro 5. Druga generacja produkowana od 2011 w porównaniu z poprzednią różniła się nowym, czterocylindrowym silnikiem benzynowym z jedną turbosprężarką. Jego pojemność skokowa została zmniejszona do 1,6 l. Ponadto sześciobiegową automatyczną skrzynię biegów zastąpiono wersją ośmiostopniową. Auto napędzane jest silnikami Otto. Modele benzynowe dysponowały mocą od 102 do aż 340 KM, co pozwalało na osiąganie prędkości odpowiednio między 195 a 250 km/h.