- Strona startowa
- Samochod
- Chevrolet
- Chevrolet Captiva
Chevrolet Captiva Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Chevrolet Captiva, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Chevrolet Captiva
-
Chevrolet Captiva Captiva 2011 2.2 2rm 163cv my13
€ 3 900,-- 174 400 km
- 11/2013
- 120 kW (163 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Diesel
-
6,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-35044 Montagnana - Padova - PD - -
Chevrolet Captiva 2.2 VCDi 163CV 2WD 7POSTI
€ 5 100,-- 196 517 km
- 05/2011
- 120 kW (163 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
6,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
170 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-10147 Torino -
Chevrolet Captiva 2.0VCDi LTX
€ 8 450,-- 197 526 km
- 11/2007
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
7,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-3600 ELDA -
Chevrolet Captiva 2.4 167CV 7POSTI ! 1 PROPRIETARIO ! MODELLO NUOVO
€ 8 990,-- 142 404 km
- 03/2012
- 123 kW (167 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
8,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-25082 Botticino - Bs -
Chevrolet Captiva 2.0VCDi LS7+ Selección
€ 7 900,-- 161 000 km
- 01/2010
- 93 kW (126 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
7,2 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-03183 TORREVIEJA -
Chevrolet Captiva Captiva 2.0 vcdi 16v 4X4 !!!! 7 POSTI !!!
€ 4 900,-- 191 000 km
- 09/2007
- 110 kW (150 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
7,6 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-20161 Milano -
Chevrolet Captiva Captiva 2.2 LTZ 184cv auto*4WD
€ 9 100,-- 136 000 km
- 07/2012
- 135 kW (184 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
-
7,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
203 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, IT-36061 Bassano Del Grappa - Vicenza - Vi -
Chevrolet Captiva 2.2 VCDI LT
€ 8 999,-- 150 000 km
- 04/2012
- 120 kW (163 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, FR-57270 UCKANGE -
Chevrolet Captiva 2.2 vcdi 163 lt+ 7 places
€ 8 490,-- 157 900 km
- 11/2012
- 120 kW (163 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
-
0 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, FR-03110 CHARMEIL
Samochody Sport Utility Vehicles (SUV) z Korei Południowej właściwie były raczej domeną Hyundaia, który wraz z modelem Galloper i Sportage ze stajni jego spółki-córki Kia, już na początku lat 90. XX wieku przedstawił samochody terenowe do użytkowania na drogach utwardzonych i nieutwardzonych. Południowokoreański producent Daewoo skoncentrował się natomiast na segmencie samochodów małych i kompaktowych oraz na produkcji średniej klasy limuzyn. Po tym, jak w roku 2002 firma Daewoo została przejęta w większości przez amerykański koncern General Motors (GM), Amerykanie zdecydowali się wspólnie z Koreańczykami zaprojektować nowy model na rozwijający się rynek SUV-ów.
" href="https://www.autoscout24.pl/assets/auto/images/model/chevrolet/chevrolet-captiva/chevrolet-captiva-s-01.jpg" title="">
Chevrolet Captiva i Opel Antara mają wspólnych przodków
Za podstawę służył konstruktorom samochód koncepcyjny, który firma GM w roku 2004 przedstawiła jako studium pod szyldem marki Chevrolet. Platforma montażowa bazowała również na projekcie GM. W roku 2006 w GM Daewoo w Korei Południowej oraz w rosyjskim zakładzie GM rozpoczęła się produkcja nowego SUV-a. W Azji wprowadzony został kompaktowy crossover jako Daewoo Winstorm. W Europie wszedł na rynek model pod nazwą handlową Chevrolet Captiva. Przy niewielkiej modyfikacji stylistyki nadwozia i wnętrza samochodu firma GM Daewoo produkowała na bazie Captivy jednocześnie kompaktowego SUV-a, którego oferowano w Europie jako model Opel Antara.
" href="https://www.autoscout24.pl/assets/auto/images/model/chevrolet/chevrolet-captiva/chevrolet-captiva-s-02.jpg" title="">
Chevrolet Captiva dostępny jest jako wersja pięcio- i siedmiomiejscowa
Posiadający zaledwie 4,64 m długości i 1,72 m wysokości Chevrolet Captiva produkowany był w dwóch różnych wariantach wyposażenia wnętrza jako samochód z pięcioma siedzeniami oraz jako wyposażona w dodatkową kanapę tylną wersja z siedmioma miejscami. Jeśli chodzi o zespoły napędowe, dostępny był dołączany napęd na cztery koła oraz przedni napęd. W zależności od wersji Captiva posiadał ręczną albo automatyczną skrzynię pięciobiegową. Seryjnie montowano w modelu Chevrolet Captiva elektroniczny system stabilizacji toru jazdy ESC, system ABS, a także przednie i boczne poduszki bezpieczeństwa. W europejskim teście zderzeniowym SUV został odznaczony czterema z pięciu możliwych gwiazdek. W modelach z napędem na cztery koła zastosowano układ wspomagania hamowania, układ wspomagania zjeżdżania ze wzniesienia i system kontroli trakcji, które przystosowały Chevroleta Captiva także do jazdy po drogach nieutwardzonych.
" href="https://www.autoscout24.pl/assets/auto/images/model/chevrolet/chevrolet-captiva/chevrolet-captiva-s-04.jpg" title="">
Dla Chevroleta Captiva do wyboru są dwa silniki benzynowe
Chevrolet Captiva oferowany był z trzema różnymi silnikami jako samochód na olej napędowy i benzynę. Główny model posiadał silnik benzynowy 3,2 l, który dostarczany był przez siostrzaną firmę GM Holden z Australii. Zespół napędowy osiągał moc 230 KM (169 kW) i był osiągalny wyłącznie jako wersja siedmiomiejscowa z automatyczną skrzynią biegów w połączeniu z napędem na cztery koła. Maksymalna prędkość wynosiła 204 km/h, zaś sto kilometrów z tym silnikiem Captiva osiągał w 8,8 sekund. Średnie zużycie paliwa podawane przez producenta to 11,5 litra, co odpowiadało emisji CO2 na poziomie 264 g za każdy przejechany kilometr. W modelu wejściowym z przednim napędem firma GM Daewoo montowała silnik czterocylindrowy o pojemności skokowej 2,4 i i mocy 136 KM (100 kW), dzięki któremu Captiva osiągał prędkość maksymalną 185 km/h. Zużycie paliwa w przypadku jednostek napędowych Euro4 wynosiło przeciętnie 8,9 l (emisja CO2 217 g/km). W tej wersji silnika SUV dostępny był z możliwością zamiany na napęd na gaz samochodowy, w przypadku którego emisję CO2 można było zredukować do 192 g/km.
" href="https://www.autoscout24.pl/assets/auto/images/model/chevrolet/chevrolet-captiva/chevrolet-captiva-s-03.jpg" title="">
Napęd przedni i na cztery koła można łączyć z silnikiem Diesla
Chevrolet Captiva dostępny był w programie jako Diesel z silnikiem common rain 2.0, który w zależności od wyposażenia można było łączyć z przednim napędem lub napędem na cztery koła. W wersji podstawowej silnik z turbodoładowaniem o mocy 150 KM (110 kW) zużywał przeciętnie 7,2 l oleju napędowego (191 g/km emisji CO2). Prędkość maksymalna oscylowała w granicach 184 km/h. Do przyspieszenia od 0 do 100 km/h silnik z samozapłonem i przednim napędem potrzebował 10,8 s, a z napędem na cztery koła – do 12,2 s. Filtr cząstek stałych nie był seryjnie montowany w modelach z silnikiem Diesla.