- Strona startowa
- Samochod
- Citroen
- Citroen DS5
Citroen DS5 Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Citroen DS5, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Citroen DS5
-
Citroen DS5 2.0 HDi + VOLL-SERVICE
€ 13 999,-Możliwość odliczenia VAT-u - 163 300 km
- 06/2018
- 133 kW (181 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
-
4,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
113 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-89129 Langenau -
Citroen DS5 DS5 HDi 165 Aut. SportChic
€ 7 200,-- 287 000 km
- 04/2012
- 120 kW (163 KM)
- Używany
- 3 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
-
5,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, DE-66115 Saarbrücken -
Citroen DS5 THP 200 Sport Chic
€ 9 750,-- 132 500 km
- 02/2013
- 147 kW (200 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Manualna
- Benzyna
-
6,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
155 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Osoba prywatna, FR-01150 Vaux en bugey -
Citroen DS5 2.0 hdi Sport 160cv full optional MANUALE
€ 6 500,-- 235 000 km
- 11/2012
- 120 kW (163 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
4,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, IT-20100 milano -
Citroen DS5 BlueHDi 180 EAT6 Aut. Limited Edition 1955"No.0444
€ 13 999,-- 105 000 km
- 06/2015
- 133 kW (181 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Diesel
-
4,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
114 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-46539 Dinslaken -
Citroen DS5 1.6 e-HDi Exclusive Auto Pret ă immatriculer
€ 5 950,-- 260 000 km
- 10/2012
- 84 kW (114 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Automatyczna
- Diesel
-
4,4 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Osoba prywatna, BE-6043 Ransart -
Citroen DS5 SportChic Hybrid4/Auto/Navi/Kamera/Pano
€ 14 999,-- 70 250 km
- 11/2013
- 120 kW (163 KM)
- Używany
- 2 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Elektryczno-diesel
-
3,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
103 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-45476 Mülheim an der Ruhr -
Citroen DS5 SoChic 1.6 TEMP/PDC
€ 14 490,-- 25 698 km
- 04/2013
- 147 kW (200 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Manualna
- Benzyna
-
6,7 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
159 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-23795 Bad Segeberg -
Citroen DS5 SportChic Hybrid4, ** Wenig KM** ** VOLL ** PANO
€ 13 990,-- 86 000 km
- 06/2012
- 120 kW (163 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Elektryczno-diesel
-
3,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
103 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, AT-6464 Tarrenz
Ulepszone wyposażenie wnętrza w połączeniu z dynamiczną i oryginalną stylistyką nadwozia miało stworzyć z wywodzących się z tradycyjnych linii produkcyjnych modeli serii DS od Citroëna alternatywne rozwiązanie lifestylowe Francuzów. Początek temu dał zaprezentowany w 2009 w klasie małych samochodów Citroën DS3, który powstał na bazie Citroëna C3. Już w tym momencie należący do koncernu Peugeot producent zapowiedział chęć dalszej rozbudowy rodziny DS. Kolejny krok w przypadku należącego do klasy kompaktowej Citroëna DS4 uczynił konstruktor, którzy wykorzystał technikę limuzyny Citroëna C4. W latach 60. XX wieku uchodzące za innowacyjne w klasie średniej modele Citroën DS – ze względu na swoją stylistykę oraz nowatorską technikę hydrauliczną – dostarczyły nowych bodźców do działania. Dlatego też zrozumiała była chęć ożywienia tradycji DS również za pomocą większego modelu. Stało się tak w przypadku Citroëna DS5, który od 2011 miał być wprowadzany na międzynarodowe rynki.
Koncepcja crossovera Citroën DS5
W przypadku koncepcji Citroëna DS5 inżynierowie stworzyli własny rodzaj crossovera, który sprawił, że samochód ten postrzegany był jako połączenie limuzyny, vana i coupé. Z technicznego punktu widzenia Citroën DS5 budowany był na bazie kompaktowego vana Citroëna C4 Picasso. W porównaniu do wysokich samochodów klasy van Citroën DS5 otrzymał jednak nadwozie o wysokości zaledwie 1,50 m, które przy długości około 4,50 m posiadało elegancką linię coupé, jednak bez ograniczeń dotyczących wnętrza. Tak więc Citroën DS5 dysponował miejscem dla pięciu pasażerów i posiadał bagażnik o pojemności 465 litrów. Jeśli chodzi o kształt nadwozia, Citroën DS5 pokazał oblicze wprowadzonej w roku 2009 rodziny modelu DS, które charakteryzowało się chłodnicą z przodu z dużymi wlotami powietrza oraz rozszerzonym tyłem samochodu.
Wersja hybrydowa z silnikiem Diesla w Citroënie DS5
Innowacyjny wizerunek, który producent chciał połączyć z ożywieniem modelu Citroën DS, miał odzwierciedlać się nie tylko w stylistyce. Także w technice silnikowej Citroënowi DS5 przypadła rola prekursora technologii: wraz z wprowadzeniem na rynek Francuzi zaprezentowali swojego crossovera z rzadko montowanym w tym czasie silnikiem Diesla w wersji hybrydowej. Zespół napędowy z samozapłonem osiągał moc do 200 KM (147 kW) i był wspomagany małym silnikiem elektrycznym. Zaleta techniki hybrydowej w silniku Diesla: emisję CO2 przy zużyciu paliwa około 3,8 l na 100 km można było zmniejszyć poniżej 100 g/km. Program silników uzupełniono o tradycyjne benzynowe i wysokoprężne zespoły napędowe, które montowane były także w modelu Citroën C4.