- Strona startowa
- Samochod
- Citroen
- Citroen DS5
Citroen DS5 Zestawienie
Tutaj znajduje się zestawienie informacji na temat samochodu Citroen DS5, włącznie ze szczegółami dotyczącymi najważniejszych właściwości, silnika oraz wyposażenia, a także innymi przydatnymi informacjami związanymi z tym modelem. Czytaj dalej
Aktualne oferty dla Citroen DS5
-
Citroen DS5 HDI 165 SoChic / PANORMA, LEDER, HEAD-UP
€ 8 444,-- 169 000 km
- 07/2012
- 120 kW (163 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-59077 Hamm -
Citroen DS5 e-HDi 115cv ETG6 Style
€ 9 975,-- 102 968 km
- 08/2014
- 85 kW (116 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, ES-28983 PARLA -
Citroen DS5 2.0 bluehdi 150 so chic blanc nacre
€ 10 990,-- 141 000 km
- 06/2015
- 111 kW (151 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
-
0 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, FR-69220 Belleville-en-Beaujolais -
Citroen DS5 2.0 HDI160 SPORT CHIC
€ 6 990,-- 257 622 km
- 04/2012
- 122 kW (166 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
- - (l/100 km)
-
128 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, FR-30600 Vestric et Candiac -
Citroen DS5 2LHDi 160 So Chic A / Carnet d\u0027entretien Comp
€ 10 999,-- 165 000 km
- 12/2012
- 118 kW (160 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Automatyczna
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, FR-60230 Chambly -
Citroen DS5 1.6 THP So Chic BVA6
€ 10 290,-- 91 023 km
- 01/2015
- 115 kW (156 KM)
- Używany
- 4 właśc. samochodu
- Automatyczna
- Benzyna
-
7,1 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
165 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, FR-92130 Issy-les-Moulineaux -
Citroen DS5 2.0HDi Design 160
€ 9 999,-- 165 000 km
- 12/2013
- 120 kW (163 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
4,8 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-07180 CALVIÀ -
Citroen DS5 SportChic Leder Panorama Klimaanlage
€ 4 987,-- 333 750 km
- 08/2012
- 120 kW (163 KM)
- Używany
- - (Właśc. samochodu)
- Manualna
- Diesel
-
4,3 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
114 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-54611 Hallschlag -
Citroen DS5 SportChic Hybrid4 -Head-up-Display
€ 6 490,-- 219 105 km
- 05/2012
- 120 kW (163 KM)
- Używany
- 1 użytkownik
- Półautomatyczna
- Elektryczno-diesel
-
3,9 l/100 km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de. -
103 g/km (c.miesz)
Więcej informacji na temat oficjalnych wartości zużycia paliwa oraz oficjalnych specyficznych emisji CO2 nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku na temat zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zużycia prądu nowych samochodów osobowych”, który można otrzymać we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobil Treuhand GmbH pod www.dat.de.
Dealer, DE-14612 Falkensee
Ulepszone wyposażenie wnętrza w połączeniu z dynamiczną i oryginalną stylistyką nadwozia miało stworzyć z wywodzących się z tradycyjnych linii produkcyjnych modeli serii DS od Citroëna alternatywne rozwiązanie lifestylowe Francuzów. Początek temu dał zaprezentowany w 2009 w klasie małych samochodów Citroën DS3, który powstał na bazie Citroëna C3. Już w tym momencie należący do koncernu Peugeot producent zapowiedział chęć dalszej rozbudowy rodziny DS. Kolejny krok w przypadku należącego do klasy kompaktowej Citroëna DS4 uczynił konstruktor, którzy wykorzystał technikę limuzyny Citroëna C4. W latach 60. XX wieku uchodzące za innowacyjne w klasie średniej modele Citroën DS – ze względu na swoją stylistykę oraz nowatorską technikę hydrauliczną – dostarczyły nowych bodźców do działania. Dlatego też zrozumiała była chęć ożywienia tradycji DS również za pomocą większego modelu. Stało się tak w przypadku Citroëna DS5, który od 2011 miał być wprowadzany na międzynarodowe rynki.
" href="https://www.autoscout24.pl/assets/auto/images/model/citroen/citroen-ds5/citroen-ds5-s-01.jpg" title="">
Koncepcja crossovera Citroën DS5
W przypadku koncepcji Citroëna DS5 inżynierowie stworzyli własny rodzaj crossovera, który sprawił, że samochód ten postrzegany był jako połączenie limuzyny, vana i coupé. Z technicznego punktu widzenia Citroën DS5 budowany był na bazie kompaktowego vana Citroëna C4 Picasso. W porównaniu do wysokich samochodów klasy van Citroën DS5 otrzymał jednak nadwozie o wysokości zaledwie 1,50 m, które przy długości około 4,50 m posiadało elegancką linię coupé, jednak bez ograniczeń dotyczących wnętrza. Tak więc Citroën DS5 dysponował miejscem dla pięciu pasażerów i posiadał bagażnik o pojemności 465 litrów. Jeśli chodzi o kształt nadwozia, Citroën DS5 pokazał oblicze wprowadzonej w roku 2009 rodziny modelu DS, które charakteryzowało się chłodnicą z przodu z dużymi wlotami powietrza oraz rozszerzonym tyłem samochodu.
" href="https://www.autoscout24.pl/assets/auto/images/model/citroen/citroen-ds5/citroen-ds5-s-02.jpg" title="">
Wersja hybrydowa z silnikiem Diesla w Citroënie DS5
Innowacyjny wizerunek, który producent chciał połączyć z ożywieniem modelu Citroën DS, miał odzwierciedlać się nie tylko w stylistyce. Także w technice silnikowej Citroënowi DS5 przypadła rola prekursora technologii: wraz z wprowadzeniem na rynek Francuzi zaprezentowali swojego crossovera z rzadko montowanym w tym czasie silnikiem Diesla w wersji hybrydowej. Zespół napędowy z samozapłonem osiągał moc do 200 KM (147 kW) i był wspomagany małym silnikiem elektrycznym. Zaleta techniki hybrydowej w silniku Diesla: emisję CO2 przy zużyciu paliwa około 3,8 l na 100 km można było zmniejszyć poniżej 100 g/km. Program silników uzupełniono o tradycyjne benzynowe i wysokoprężne zespoły napędowe, które montowane były także w modelu Citroën C4.
" href="https://www.autoscout24.pl/assets/auto/images/model/citroen/citroen-ds5/citroen-ds5-s-03.jpg" title="">
" href="https://www.autoscout24.pl/assets/auto/images/model/citroen/citroen-ds5/citroen-ds5-s-04.jpg" title="">